Napsat recenzi

Moc pěkné místo

Recenze hotelu Caribbean World Djerba Hotel Resort **** (Tunisko - Djerba - Midoun)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: květen 2013
Přečteno: 812x
Recenze se líbila: 527 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 9

Na Djerbě jsem byla podruhé ....nyní v tomto hotelu a jsem nadšená.

Ubytování  průměrně (3,3/5)

Ubytování tedy žádná sláva...pokoj byl značně opotřebovaný, ale zase hned u bazénu se slanou vodou, kam jsem mohla jit z malé terásky a jelikož jsem byla s dvouletým synem...naprosto mi to vyhovovalo. A byl tedy každý den perfektně uklizený. Jsou tam i pokoje mnohem hezčí a asi by se dal vyměnit...ale zase kolik travíte na dovolené času na pokoji:-) Obden doplňují minibar.

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

To bylo naprosto fantastické...lepší snad bylo jen v Řecku...a možná ani ne. Chuťově výborný...spousta zeleniny, masa, těstovin, ryb a různých jiných vynikajících pokrmů....naprosto vhodné i pro děti. Jen škoda, že večeře jsou až od osmi ( jejich času od sedmi) ty jsem musela vynechávat, na malého už bylo pozdě.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

Všichni byli milí a přátelští.....pití si můžete brát na pláž, na pokoj...

Pláž a moře  průměrně (3,5/5)

Byla jsem v květnu, takže moře ještě studenější, ale dalo se. Někdy krásně čisté jindy chaluhy, ale to je příroda:-) na pláži dostatek lehátek.

Okolí hotelu  průměrně (2,9/5)

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Byla to nádherná dovolená....jestli někdy pojedu ještě na Djerbu, nebudu zkoušet a rovnou zvolim tento hotel.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 24
z 44 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky
  • Pro zamilované a manželské páry
  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro mládež
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Maruška: Zažívací potíže - 20. 8. 2013 20:59

Dobrý den, my letíme do tohoto hotelu v září se třemi dětmi 2, 6 a 10 let. A chtěla jsem se zeptat jestli jste neměli nějaké zažívací potíže a ani váš dvouletý syn? Mám obavu z jejich limonád nebo zmrzlin. Moc děkuju za odpověď Maruška reagovat

Stáňa: Re: Zažívací potíže - 21. 8. 2013 11:54

Dobrý den Maruško, Byl s námi ještě třináctiletý synovec...všichni, mimo malého Matouška, jsme si čistili zuby vodou z kohoutku. Jinak jsem malému dávala "všechno" včetně jejich džusíků k snídani i u barů, zeleninové saláty , jejich jogurt...který teda na pohled nevypadá úplně lákavě, ale je moc dobrej:-) Já bych se ničeho nebála...ale zase my na to vůbec netrpíme. Přeju vám všem krásnou dovolenou a věřim, že se vám bude líbit:-) Mějte se hezky reagovat

Maruška: Re: Re: Zažívací potíže - 21. 8. 2013 13:02

Stáňo, moc Vám děkuju uklidnila jste mě. Malej je velkej jedlík, tak jsem měla strach, aby se najedl. A jestli se mohu ještě na něco zeptat, je na pokoji rychlovarná konvice? Malej vždy před spaním a ráno má ještě sunar, tak jestli by se ta jejich balená voda dala převařit? A jak Vám malej zvládnul letadlo? Nebolely ho ouška? moc Vám děkuju za odpověď Maruška reagovat

Stáňa: Re: Re: Re: Zažívací potíže - 21. 8. 2013 16:55

Maruško taky jsem mu tam dělala Nurtilon:-) Na pokoji je rychlovarná konvice, dokonce i pár čajů a kafe. Přesně jsem mu ho dělala z té balené vody. Jinak letu jsem se taky bála. Vůbec mu to nevadilo. Měla jsem pro něj pro jistotu připravené gumové bonbony aby žvýkal:-) ale zvládl to bez toho. Letělo tehdy hodně dětí a plakalo myslím jen jedno půlroční miminečko:-) Kdyby jste si ještě na něco vzpomněla, klidně napište. Stáňa reagovat

Maruška: Re: Re: Re: Re: Zažívací potíže - 23. 8. 2013 12:38

Dobrý den Stáňo, ještě jednou Vám moc za všechno děkuju určitě si ještě na něco vzpomenu co by mě zajímalo. Letíme 22.září, tak tam snad ještš bude teplo. Mějte se moc pěkně a určitě se ještě ozvu Maruška reagovat

Stáňa: Re: Re: Re: Re: Re: Zažívací potíže - 24. 8. 2013 22:46

Tak Maruško nakonec ještě taky vyrážíme 11.září do Turecka....tak si na Vás vzpomenu až nebudu v novém vědět co a jak:-) budu ráda, když napíšete jak se Vám líbilo...zatím se mějte moc hezky....teplo určitě bude:-) reagovat

Maruška: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zažívací potíže - 30. 8. 2013 14:14

Stáňo, tak to jsem moc ráda, že si ještě vyrazíte za teplem. My jsme v Turecku byli před několika lety a byli jsme na Turecké riviéře v Side a byla to nádhera. tak si dovču pěkně užijte a až se vrátíte napište mi jak se Vám líbilo. My už se taky nemůžeme dočkat hlavně děti:-))) Mějte se pěkně a nádhernou dovolenou pa Maruška reagovat

Maruška: Zažívací potíže - 8. 9. 2013 11:27

Stáni, prosím Vás chtěla jsem se ještě zeptat jak nakupování na Djerbě co se dá koupit jestli se tam něco vyplatí a jestli je tam hodně obchodů. Moc děkuju Maruška reagovat

Stáňa: Re: Zažívací potíže - 8. 9. 2013 18:02

Maruško...já jsem "posera" z areálu jsem nevystrčila paty:-) přímo tam je jeden krámek kde je vše dohromady... hadříky, jídlo, pár hraček...ale děs:-) jinak co si pamatuji, tak jsem cestou z letiště nic moc neviděla. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Djerba - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání