Napsat recenzi

Minotel resort, Djerba - NEJEZDIT !!!

Recenze hotelu Minotel Resort *** (Tunisko - Djerba - Aghir)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2013
Přečteno: 348x
Recenze se líbila: 490 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Procestovali jsme již kus světa, bydleli v různých hotelech různých destinací, ale horor, který jsme zažili v hotelu Minotel resort, tak na ten nikdy nezapomeneme.

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Hotel vypadal jako před rekonstrukcí ( nikoliv dle katalogu "po rekonstrukci" ) a docházelo k opakovaným výpadkům el. energie ( nešla světla, klimatizace, nešlo dobíjet telefony apod.), často vůbec nešla voda a kanalizace je v havarijním stavu ( přetékající jímky ve dvorním traktu budov, každodenní zaplavování přízemního patra, průsaky zdivem a s tím spojený každodenní, všudepřítomný zápach ). 3 dny před odletem přestala voda fungovat ÚPLNĚ !!! Nebyla voda k použití WC, sprchy, v restauraci na mytí nádobí. Tento stav trval neměnný do doby našeho odjezdu ( poslední 3 dny, možná to trvá doposud ). V celém areálu hotelu nebyla ani kapka vody, nesprchovali jsme se, k splachování WC jsme si museli vodu nabírat v PET lahvích v bazénu ( !!! ) a nosit na pokoje, v bazénu se nešlo koupat, neboť nešla ani filtrace a tak okamžitě kompletně zezelenal a byl závadný. Personál z kuchyně si chodil nabírat vodu do barelů taktéž do bazénu!!!! Nechci ani domyslet, k čemu ji pak používali...

Strava a stravování  průměrně (2,9/5)

Stravování: každodenní "boj" o stůl, nádobí, příbory ... prostě o vše. Za dobu pobytu se s naší rodiny musela stát organizovaná skupina, kdy měl každý člen za úkol "sehnat" určitou část nádobí nebo vlastním tělem bránit židle před odnešením. Jídlo bylo chutné, vyjma snídaní, které byly každý den úplně stejné ( velmi skromný výběr ) a člověk nesnídající sladká jídla byl jen na vejcích a sýrech. Pečivo k snídani buď nebylo nebo bylo staré. Nápoje byly od začátku velmi problematické, stále žádné nebyly a personál byl velmi neochotný je doplnit. V praxi to znamenalo, že minimálně polovina vždy nebyla k dispozici ( odkaz na problém se zásobováním ).

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Personál ( hlavní šéf číšníků ) se choval VELMI arogantně, opakovaně zřetelně dával negativní postoj k českým turistům okatě najevo a opakovaně se pohyboval v prostoru kuchyň-jídelna se zapálenou cigaretou, kterou po dokouření vždy típl o použitý talíř. To vše při stravování klientů. Nepřípustné !!!! Po příjezdu velké skupiny ( cca 120 osob ) místních obyvatel ( turistů ) katastrofální nepořádek, potraviny všude po zemích ( už předtím nečisté ubrusy aj., ale toto je moc ). Poté, co byl vyměněn hlavní šéf číšníků ( 2 dny před koncem našeho pobytu ), začalo mít stolování alespoň trošku lidskou podobu a servis se začal zlepšovat.

Pláž a moře  průměrně (2,9/5)

O baru na pláži nelze hovořit, jednalo se o chatrč, kde byly teplé limonády ( 3 druhy ) a voda. Samozřejmě nechlazené. Na pláži absence WC a sprchy, stále v obležení místních obyvatel ( prý si zaplatili vstup??? ). Moře i pláž ale čisté, hezké a teplé.

Okolí hotelu  průměrně (2,1/5)

Jedním slovem bordel !!!

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Do tohotu hotelu nás již nikdo nikdy nedostane. NEBÝT NAPROSTO FANTASTICKÉHO TÝMU ANIMÁTORŮ, KTEŘÍ SE VŠEM NEPŘETRŽITĚ VĚNOVALI, TRVALI BYCHOM NA PŘEDČASNÉM ODJEZDU DOMŮ !!!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 4
z 9 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Djerba - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání