Marie
Recenze hotelu Eldorador Aladin **** (Tunisko - Djerba - Aghir)
Hodnocení: |
průměrně:
3,9/5
|
Autor: |
Marie Pozlerová |
Vloženo: |
5. 6. 2014 |
Pobyt: |
květen 2014 |
Přečteno: |
339x |
Recenze se líbila: |
485
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Jedna z mých nejlepších dovolených, po přečtení některých recenzí jsem byla na rozpacích,ale vše bylo v naprostém pořádku. Pouze odjezd z hotelu v01.15 byl nepříjemný, takže celkový počet byl šest a půl nocí ne 7 .
Ubytování
průměrně
(3,6/5)
Ubytování perfektní naprostá čistota
Strava a stravování
průměrně
(4,1/5)
velký výběr pokrmů, moučníků a ovoce
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,1/5)
personál milý, ochotný, hodně zájmových aktivit
Pláž a moře
průměrně
(3,6/5)
pláž udržovaná, dostatek lehátek,v moři občas chaluhy,ale stím nikdo nic neudělá
Okolí hotelu
průměrně
(2,9/5)
To už bylo horší , hotel je v krásné zahradě ale když vyjdete ven...je to orient
Celkový dojem
průměrně
(3,9/5)
výborný asi se ještě vrátím
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 26 z 34 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro mládež
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Lenka: Ošizený odlet - 15. 6. 2014 20:05
Dobrý den, do tohoto hotel se chystame příští týden. Dnes nám přišli cestovní informace a máme přesně tentýž problém - letadlo nám letí ve 3.00 takže nás ošidili o celou noc. Reklamovali jste to nějakým způsobem ? Lenka. reagovat