Napsat recenzi

Radéji na:Djerbu jinam

Recenze hotelu El Mouradi Djerba Menzel Hotel **** (Tunisko - Djerba - Aghir)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2022
Přečteno: 139x
Recenze se líbila: 100 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel neodpovídá uvedené kategorii,je pro zcela nenáročné kliety

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Na pokoji čisto,vybavení starší.Trávila jsem tam minimum čssu.

Pokoje nejdou zevnitř zamknout a také nefungovalo zamykání balkonu.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Nejhorší strava a úroveň stolování,co jsem kdy v Africe měla.

Neuklizené stoly,špinavé ubrusy a skleničky,neochotný personál.

Z jidla bylo vzdy co vybrat,ale nelákalo očima.Oschlá zelenina a celkově malý výbér.

Nejsem nijak náročná,ale tohle ooravdu k jídlu spíše odpuzovalo. Venkovní jidelna byla v podstatně lepším stavu.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Animátořise moc hezky chovají a věnují se jak dětem,tak dospělým.

Personál na barech je příjemný,stsčí dát jednou bakšiš a máte"osobního číšníka".

Pláž a moře  průměrně (3/5)

Polovinu týdne bylo.moře plné chaluh,které uklízi dost neefektibním způsobem.

Využila jsem bazeny se slanou vodou,moc pěkné.

Po pláži chodí velbloudi a koně,jejich výkaly se nijak neuklízi.

Druhá polovina týdne byla o dost lepší,moře čisté i uklizená pláž.

Okolí hotelu  průměrně (2,5/5)

Špína..ale to je v těchto zemích asi standart

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

Hotel neurazí-nenadchne.Na Djerbu bych podruhé jela jinam.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 17
z 36 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Djerba - nejlepší hotely

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání