Pro nenáročné
Recenze hotelu Djerba Castille Hotel **** (Tunisko - Djerba - Aghir)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Hana + Jana |
Vloženo: | 26. 9. 2013 |
Pobyt: | září 2013 |
Přečteno: | 314x |
Recenze se líbila: | 515 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Starší hotel a tomu odpovídající vybavení.Delegátka Jitka z Azur Reisen komisní a úsměv na tváři neuvidíte. Vždy musí mít poslední slovo a dialog s ní není lehký/pokud k němu vůbec dojde/.Animátoři se snaží mluvit česky a pro mladší generaci a tělocviku chtivé ženy určitě přínosem..
Ubytování
80% pokojů je bez balkonu, klimatizace málo výkonná,příliš hlučné a dlouhotrvající splachování WC. Uklid každý den i s výměnou ručníků..Stejná velikost pokojů jak pro 2 tak i pro 3 hosty..
Strava a stravování
Hlady tady nikdo trpět nebude..Jen balená voda se musí kupovat a kdo má pevné nervy a odvahu tak si ji při obědě i večeři odnese sebou z jídelny..I pivo slušné a možnost lahve vína+minerálky k hlavním jídlům.
Vybavení, služby a personál hotelu
Bazén pouzue jeden a v něm dokupy jak turisté z Evropy tak i místní či Libyjci.My zažily dva fotbalové týmy dorostenců z Libye a dlouho do noci se nedalo spát.Personál jak na recepce tak číšníci a kuchaři milí a ochotní..
Pláž a moře
Pláž ohraničena kanemy proti velkým vlnám a menší..Voda dlouho mělká - výhodné pro rodiny s dětmi.Lehátka staršího data a o matraci si můžete nechat zdát.Ručníky proti vratné záloze 5EU za kus obdržíte na recepci.
Okolí hotelu
Z jedné strany uzavřený hotel a z druhé další fungující hotely. Na ulici před hotelem pár krámků se suvenýry,jinak další možnost cca 6km taxíkem/levným/
Celkový dojem
Hotel spíš 3*, delegátka se diví,že jí v září v info knize chybí polovina texu obzvláště základní pozdravy v arabštině..Kdo je zvyklý na 4* npř. v Maesa Alam,bude zklamán
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 36 z 60 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro mládež
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »