Napsat recenzi

pouze kladné recenze - ty záporné mažeme váš A*** R***

Recenze hotelu Djerba Castille Hotel **** (Tunisko - Djerba - Aghir)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: září 2013
Přečteno: 1 449x
Recenze se líbila: 496 čtenářům
Fotografie: 12
Videa: 0
Komentáře: 2

vysněná dovolená u moře z nabídky CA - katalog A*** R*** úhrada prosinec 2012 Dlouhé čekání na vybranou destinaci a hotel nám po přistání na Djerbu zkazila delegátka Jitka když nám stroze oznámila že nejedeme do hotelu Meninx ale do Castille. Oblíbenost námi vybraného hotelu byla č. 4 Castille č. 38 už tato skutečnost byla flustrující a navíc delegátka odmítla jakékoli vysvětlení ! Údajně telefonovala do Prahy a nebylo schváleno jakékoli stěhování ! Hotel byl plný čechů a brzo jsme se dozvěděli že takto dopadli téměř všichni, malé procento ( 2 lidi ) měli Castille ostatní měli být ubytováni v jiných a dle jejich vyjádření, lepších hotelech ! Navíc jsme se dozvěděli od lidí kteří v Castille nedobrovolně jsou již několik dnů že již před nimi byli i jejich předchůdci ubytováni proti jejich vůli v tomto sběrném táboře pro čechy Zapracoval podnikatelský duch cestovní kanceláře a česká pobočka poskytla naše místa ve vybraných hotelech německým turistům kteří nemohli vycestovat do Egypta.

Ubytování  průměrně (3,5/5)

co můžete chtít od šedesát let starého hotelu ?

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

zoufalé a bez nápadu

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

na hotelu i přez snahu personálu bylo vidět že nemůže být ozdobou pouze chudou příbuznou ! Kladné hodnocení si zaslouží pouze parta animátorů na kterých bylo vidět že to dělají rádi a s láskou. Užili jsme si s nimi mnoho legrace .

Pláž a moře  průměrně (3,2/5)

moře jako součást přírody - nelze klasifikovat to je příroda !!! Snaha lidí z hotelu uklidit to co moře vyplavilo a zpřístupnit pláž turistům nebyla !!! Několik dnů se nedělo vůbec nic a pak se pokoušeli odstranit chaluhy traktorem ale byl to z našeho pohledu turisty - marný boj ! Týdenní pobyt byl u konce a první den kdy jme se mohli koupat v moři byl současně náš poslední den pobytu ! Přiložené fotografie možná dokreslí to co jsem nedokázal popsat !

Okolí hotelu  průměrně (2,7/5)

zmar turistiky na Djerbě - neudržované pláže. Mnoho okolních hotelů na to již doplatilo a jsou prázdné !

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

pečlivě vybírejte nejenom destinaci a hotel ale především cestovku

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 36
z 60 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

dudo: horor - 9. 6. 2016 22:44

Tak CK ***, to je naozaj a v skutocnosti cista katastrofa. Uz nikdy viac s touto CK, ani zadarmo. NEODPORUCAM NIKOMU. Absolutne pokazena cela dovolenka. Kupili sme si Turecko, pekny velky hotelovy rezort priamo na plazi, ultra all inclusive, vela sluzieb v cene, tri bazeny, niekolko restauracii a barov…… Po prichode na letisko prvy sok, nedostali sme sa do hotela ktory sme si zaplatili. Strcili nas do nahradneho hotela, delegatka nam arogantne povedala ze ona s tym nic neurobi a ked sa chceme vratit, tak jedine na vlastne naklady, ale ze ten hotel je este lepsi a budeme ozaj spokojny a odisla. Druhy sok, obycajny maly hotel s polovicnymi sluzbami, jeden maly bazen. Doviezli nas tam okolo 15.00hod. a do 19.00hod. sme boli hladny, od rana od 06.00 hod., pretoze ten hotel mal all inclusive a vecera bola az o siedmej a dovtedy nic.Delegatka nam povedala ze tuto po tejto cesticke kusok je plaz, prisli sme asi po 30 metroch k plotu akurat a plaz nikde. Dalsi sok, na nase velke prekvapenie sme zistili ze na plaz CHODI AUTOBUS, cesta trvala cca 3-4 minuty, vzdialenost cca 1,5km. NESKUTOCNE!!!!! Tu nas nechali trcat 4 dni. Potom nas prestahovali konecne do hotela, ktory sme si zaplatili. Po zaregistrovani na recepcii sme dostali karticky od izieb a delegatka odisla a nic si neskontrolovala. Dalsi sok, prisli sme na izbu a tam namiesto troch posteli len dve. Rodina s dvomi malymi detmi mali mat styri postele, dostali dvojlozkovu izbu, namiesto family izbu. Tak naspat, zavolat delegatku a znova riesit…… Z nahradneho holela sme odisli po 12.00hod a v nasom hoteli sme sa skutocne ubytovali az po 17.00hod. Dalsi den strateny. Nedostali sme ziadnu informaciu ako hotel funguje, kedy ake casy su restauracie otvorene, proste ziadne info. Vsetko sme si museli zistit sami. A posledny sok, cestovali sme domov o 22 hodin skor, ako sme mali napisany. Takze o jeden den skratena dovolenka, nevyuzity pobyt pri mori cely den plus cely den strava, plus jeden den zbytocne zaplatene poistenie. CK ide jednoznacne len o peniaze a nie o spokojnost klientov. Zajazd sme si kupili v jeden den doobeda a na druhy den rano sme leteli. CK uz v case nasej platby urcite vedela, ze nas v hoteli ktory sme si zaplatili nemoze ubytovat, pretoze tam nemali pre nas pripravene izby. Ak napriek tomu nam zajazd predali a o zmene nas vopred neinformovali, pretoze vedeli ze by sme si inak zajazd nekupili. Ale peniaze a zarobok pre CK je prvorady. Boli sme uz mnohokrat na dovolenke pri mori, ale toto sme este nezazili. ABSOLUTNE POKAZENA CELA DOVOLENKA. LEN STRES, HNEV, NESPOKOJNOST, AROGANCIA co nam CK pripravila. Velmi nam pomohlo nase zastupitelstvo v Ankare, ktore sme poziadali o pomoc, pretoze CK nedvihala telefon, neodpovedali na SMS, Skype, proste nic, akoby sa zlahla zem po nich a nehovoriac ani o tom, ze nepadlo ani jedno slovko prepacte, mrzi nas to, omluvame sa…… NIC!!!!! Takato CK by uz nemala dnes ani existovat!!!! reagovat

Monika: CK AZUR REIZEN - 29. 6. 2016 15:57

Naše zážitky s CK A*** R*** jsou otřesné. V žádném případě s touto CK nejezděte. Po příletu do Turecka nastal velký chaos. paní delegátka byla otřesná a ani s námi nejela do hotelu. Stačila nám oznámit, že ji nemáme obtěžovat, že má na starosti spoustu hotelů a že nenavštíví všechny. Takže jako lidé, kteří bohužel neumí cizí jazyky, jsme neměli šanci zjistit jaké možnosti oblast nabízí, jaké výlety , na co si dát pozor. To se dalo zvládnout, ale to nejhorší přišlo po tom, co podle instrukcí jsme měli dostat 1den před odletem přesný čas odjezdu od hotelu a čas a číslo letu. paní delegátka se neobtěžovala nás informovat. Po odeslání SMS se ozvala s tím, že odjezd je v 15 hod. Čas odletu a číslo nám nesdělila. Otřesný zážitek a pátrání na letišti. Po veškerých kontrolách nám bylo sděleno, že neodletíme. Paní delegátka dorazila později a cestovala do CZ s námi. Vznikly problémy na letišti a drželi nás tam další 4 hodiny, než jsme odcestovali. Paní delegátka nám řekla, že už s námi nemá nic společného. Údajné info, že nebyly zaplaceny zpáteční letenky a že se máme obrátit na CK. Na napsala pouze, že jim to je líto a to bylo vše. Pokud uvažujete o této CK varuji vás- nejhorší zážitek. Přeji Vám pěknou dovolenou, ale né s touto CK reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Djerba - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání