Napsat recenzi

Castille náleží maximálně dvě hvězdy (obří zklamání)

Recenze hotelu Djerba Castille Hotel **** (Tunisko - Djerba - Aghir)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2023
Přečteno: 8x
Recenze se líbila: 80 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Byla to má druhá dovolená na Djerbě. Před devíti lety jsem odjížděla spokojená. To, co jsem zažila letos, to bylo něco neskutečného. Od všude páchnoucí moči z tekoucích WC (i na pokojích), přes jídlo, odpovídající závodní jídelně, přes nedostatek pitné vody (ta v nádržkách byla slaná, balená nebyla vůbec) až po neochotu personálu. Čtyři hvězdičky jsou pouze sen, tento hotel odpovídá maximálně dvěma hvězdám, což nám místní i delegát (tuniského původu) sami řekli. Zástupci CK xxx by měli navštívit hotel a přehodnotit, zda chce tento hotel opravdu nabízet.

V tomto hotelu jsme odmítli zůstat a trvali jsme na přestěhování do jiného hotelu, což se nám po úporné snaze nakonec povedlo a od třetího dne jsme si dovolenou mohli konečně užít.

Ubytování  průměrně (3,5/5)

Ubytování byla velká katastrofa. Nepatřím mezi náročné klienty, ale toto... Tekoucí záchody všude a tedy i na pokoji, tekoucí odpady až do pokoje, nepadnoucí matrace na postele (přečuhovaly nebo naopak byly kratší, či užší). Shrnutá prostěradla na všech postelích a ukrutný zápach z odpadů na WC. Tam opravdu nebylo možné vydržet dalších 5 dní.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Po odpoledním příletu a přesunu na hotel (na cestu jsme vyráželi ráno v 9 hod.), nám hotel neposkytl jedinou možnost se najíst. Vše bylo zavřené nebo již nic neměli. Chtěli jsme si dát alespoň tuniský čaj v Maurské kavárně, ale setkali jsme se s velmi negativním postojem - otravovali jsme (i když již hodinu měla fungovat). Možnost dostat něco k jídlu byla až večeře v 19 hodin, na kterou byla naplánována schůzka s delegátem. Jídlo bylo stejné, velmi nevzhledné. Ale najíst se dalo, když byl hlad. Pití bylo též nedostačující. Perlivá voda nebyla vůbec, čepovaná z nádob opravdu nebyla dobrá (slaná, led byl problém), pivo nebylo, tonic též ne. Z nealko nápojů byly je jen Fanta, Coca-Cola, Sprite nebo jejich velmi sladké "džusy". Bílé i růžové víno podávali teplé. Jediné, co pít šlo, bylo alko i nealko Mojito.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

Po příjezdu na hotel nás odvedl jeden zaměstnanec hotelu do našeho pokoje (poslední pokoj na konci hotelu) s "výhledem na moře". Chodby připomínaly spíše psychiatrickou léčebnu než hotel. To, co se nám naskytlo z výhledu z okna, to byl šok. Nepořádek, kameny, staveniště. Matrace čouhaly z postelí. Vrátili jsme se na recepci a žádali výměnu pokoje. Pokoj s balkónem byla za příplatek 20 euro. Ten už ale prý neměli (druhý den ale přece jen byl, další Češi, co s námi přiletěl,i pokoj též měnili z důvodu tekoucího WC a všudepřítomného zápachu na pokoii). Nabídli nám tedy další pokoj, kde jsme se dívali pouze do budovy naproti (alespoň to). Smířili jsme se s tím až do té doby, než jsme zjistili, že nám teče WC ihned po prvním spláchnutí. Šli jsme opět na recepci, kde s námi již nechtěli příliš komunikovat. Odpad z WC nám tekl až do pokoje. Museli jsme tam dát jako zábranu ručník, který byl po 5 minutách na ždímání. Dále jsme používali WC maximálně mimo pokoj, abychom se neplavili v odpadu. Poté jsme žádali již výměnu hotelu. Nešlo to snadno, ale podařilo se.

Pláž a moře  průměrně (3,2/5)

Moře je na Djerbě krásné, nebo tak jsem si pamatovala z minulé návštěvy. Díky tomu, že bylo ohraničeno v rámci hotelu u obou stran 150 m "moly", které byly z velkých kamenů (na nich a mezi kameny byl neskutečný nepořádek), byla šíře pláže úzká pro celý hotel a bojky byly též velmi blízko břehu. Vyplavené chaluhy nebyly odklizené. V moři jich bylo též dost, ale to příliš ovlivnit nelze. Břeh skýtal spoustu mušlí. S mořem u druhého hotelu se však srovnat nedalo. Pláž byla uklizená, kousek za pláží byly sprchy. Slunečníky a lehátka byla bez poplatku, byla ale stará a proleželá.

Okolí hotelu  průměrně (2,7/5)

Okolí hotelu bylo relativně čisté. Bylo ale vidět, že se neudržuje, chyběla tráva, mladé palmy (většina z nic byla již velmi stará a unavená), péče o rostliny. Naproti hotelu byl obchůdek se suvenýry, keramikou, přehozy, koberci...

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Doporučuji CK, aby tento hotel navštívili a zvážili, zda do tohoto hotelu chtějí vůbec své klienty posílat. Je to hotel dvouhvězdičkový, což se na Djerbě ví mezi zaměstnanci hotelů, místními i delegáty. Nejela bych v těchto destinacích ani do tříhvězdičkového hotelu... tento byl ještě mnohem níže.

Je to podvod na klienty CK. Nebyli jsme jediní, kteří si opakovaně stěžovali. A to opomíjím to, že delegát nebral telefony, neodepisoval na zprávy co slíbil, nesplnil. K jeho cti po našem velkém tlaku ale zařídil jiný hotel, kam jsme se mohli přestěhovat.

Málokdy píši něco kritického, ale tentokrát musím. Kdyby má recenze pomohla alespoň pár z vás, kteří byste měli v úmyslu do Castille odletět, si to rozmyslet a využít služeb jiného hotelu, nebyla by zbytečná.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 36
z 60 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Djerba - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání