Napsat recenzi

Příjemná dovolená

Recenze hotelu Alkantara Thalassa Hotel ***** (Tunisko - Djerba - Aghir)

Hodnocení:
průměrně: 2,7/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2013
Přečteno: 392x
Recenze se líbila: 478 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Celkově pěkná dovolená.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Ubytování bylo moc pěkné. Pokoj byl útulný, čistý, všude velká zrcadla, televize, ledinička, balkon s posezením, trezor za poplatek - sice se údajně nekrade, ale všichni doporučují, klimatizace - funkční po celý pobyt, úklid a výměna ručníků probíhala denně. Výtku mám pouze ke koupelně - byla už trošku opotřebovanější, ale to by tolik nevadilo, ale co bylo příšerné na Wc nebylo žádné odvětrávání - a to při zdejších obtížích, které každého zřejmě potkají - myslím, že není třeba více rozepisovat! Za pobyt nastal ještě jeden problém a to díky čipovému otevírání pokojů - celý systém spadl, ale personál se opravdu snažil - pokud někdo nutně potřeboval do pokoje, otevřít mu došel technik univerzálním čipem. S ubytováním velká spokojenost.

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Strava - pro nás katastrofa, nejsme zvyklí, opravdu nám to nechutnalo, at jsme si dali cokoliv, navíc polovinu pobytu nás provázely průjmy a nic na to nezabíralo! Bohužel se stejným problém jsme nebyli sami! Jinak ke stravě - byl opravdu bohatý výběr všeho možného a všeho byl dostatek, pravidelně doplňovali, strava se ale denně opakovala a většinou byla buď absolutně bez chuti (a to nepřeháním) nebo velmi překořeněná (je možné, že to bylo tím, že jsme zde byli v době Ramadánu a kuchaři ho dodržovali) - těstoviny s omáčkou, maso, přílohy - rýže, brambory, cous- cous, velký výběr salátů, ovoce, sladkostí! Mírně mě děsilo, že snad v každém jídle i v některých omáčkách bylo velké množství kostí, i velmi drobných, které se snadno daly přehlédnout - děti! Velmi dobré byli snídaně, ty nám chutnaly, horší to bylo s večeří a obědem. Snídaně se více podobaly Evropě - sladké pečivo - stále teplé, bagety, salám, sýr, vejce, masové směsi, zelenina, jogurty, džemy, müsli, palačinky, výborná káva a džusy. Jídelna byla velká, občas nebylo prostřeno, ale číšníci se snažili a při velkém množství lidí se to dalo pochopit - každý si navíc pro příbor mohl dojít sám, takže v tomhle jsem problém neviděla. Nedostatek byl skleniček, používají plastové kelímky a jedině plastové lžičky do kávy. A pro rodiče, kteří mají děti - jeden den jsem se napila z prasklé skleničky, ze které se uloupl kousek skla, naštěstí jsem si toho všimla - jen mě velmi překvapilo, že i když jsem personál upozornila, že sklenička je prasklá, druhý den jsem tutéž našla mezi sklenicemi na nápoje znovu! Takže tady asi neuškodí kontrola.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Služby byly v pořádku, úklid denně, uklízeli i bez spropitného, ale 3x za pobyt jsme dávali 2 TDN. (cca 24,-). Cokoliv jsme potřebovali, ochotně plnili. Personál ochotný a vstřícný, občas trochu "pomalejší" - Ramadán drželi téměř všichni a byla na nich opravdu vidět únava. Hoteloví animátoři - ke konci pobytu byli otravní!! někoho asi baví řvaní okolo bazénu, ale místy jsme nevěděla kam se schovat! S většinou se dalo popovídat anglicky, ale občas mě štvalo, že když si chcete číst, sednou si k vám na lehátko a konverzují. Ale celkově jsou Tunisané milí lidí, takže se to dalo přežít, ale člověk který chce mít klid, tak jistě pochopí, že když ho pořád někdo při odpočinku ruší, tak nebude nadšen. Animátorský program byl celkem bohatý, chodila jsem cvičit aquaaerobic, ten byl fajn, až na závěrečnou část, kde se opět halekalo (asi je to jejich zvyk ;). Po areálu běhá fotograf, neustále vás fotí, pozor na vnucování chameleona - pokud nechcete za podržení dávat 10 TDN ;-)

Pláž a moře  průměrně (2,1/5)

Moře je velmi mělké, i když ujdete velkou vzdálenost, stále máte vodu po kotníky. Téměř žádné vlny - ocení zejména rodiče s dětmi. Pláž byla vedle bazénu, dostatek lehátek i slunečníků (jak na pláži, tak u bazénu). V moři jsou chaluhy, které se denně uklízí,ale stále jich je spousta, jdou bez problémů obejít, lze použít i molo :) Hotelový bazén byl ale super, takže moře kompenzoval, ale pro ty, kdo si chtějí užít moře Djerba není moc vhodná volba.

Okolí hotelu  průměrně (2,4/5)

Hotel je situován do turistické oblasti, takže okolo není skoro vůbec nic. Pokud se půjdete projít, lze dojít pouze k nákupní zóně, kde se dá celkem fajn nakoupit, jsou to obchody s pevnými cenami, kde se nesmlouvá, berou dináry, eura, dolary i karty a hlavně vrací nazpět (stalo se nám, že nám v restauraci nevrátili, neměli jsme menší peníze a číšník vzal větší obnos automaticky jako spropitné, nikde jsme se nedovolali). Určitě se vyplatí zakoupit nějaký výlet - super je krokodýlí farma, která zaujme především děti, absolvovali jsme také okruh ostrovem a výlet na Saharu - vše super! Je možné také jet taxíkem, který je neustále poblíž hotelu.

Celkový dojem  průměrně (2,7/5)

Spokojenost

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 36
z 81 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro zamilované a manželské páry
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Djerba - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání