zklamání
Recenze hotelu Rixos Al Mairid Ras Al Khaimah Resort (ex Hilton Ras Al Khaimah) ***** (Spojené arabské emiráty - Ras Al-Khaimah - Ras Al-Khaimah)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | anela |
Vloženo: | 19. 3. 2014 |
Pobyt: | březen 2014 |
Přečteno: | 2 965x |
Recenze se líbila: | 583 čtenářům |
Fotografie: | 10 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Služby CK .... jsou špatné. Nejsou schopni podat ani základní informace.
Vratná kauce v hotelu se vybírá "podle ksichtu". Pokud nemáte "kreditku", kde se dá částka jen zablokovat, chtějí cash. Neposlouchejte prodejce zájezdů, který nezná rozdíl mezi kreditní a debitní kartou a tvrdí, že stejně se dá použít jakákoliv karta. Po nás chtěli 500 dirhamů, ale když jsme řekli, že máme jem dollary, chtěli 100 usd. Kurs v tu dobu byl v hotelu 1usd=3,48drh a v obchodních centrech nebo směnárnách cca 1usd=3,65drh. Takže doporučuju měnit na letišti alespoň na tu kauci, protože co "neprojíte", to hotel stejně vrací v dirhamech, které pak budete "muset" utratit nebo vyměnit na letišti cestou domů. Pokud chcete jet s ck na výlet, zjistěte si předem cenu a taky mějte připravené dirhamy - delegát sice bere usd, ale potvrzení vydává v dirhamech a kurs používá ten "hotelový". Kartou se výlety platit nedají. My jeli na "nezapomenutelnou Dubai" a delegát tvrdil, že večeři stihneme, že se ještě nestalo, že by se nestihla. Proto jsme ani nezařizovali balíček jídla na cestu. Průvodkyně nám v Dubaji řekla, že se ještě nestalo, že by klienti z RAK večeři stihli, takže to vypadá, že delegát lhal, aby nemusel zařizovat balíčky - mohli jsme si aspoň nechat dát něco k pití na pokoj - takhle jsme se z výletu vratili o půlnoci a už jsme nedostali nic.
Ubytování
Velmi pěkné pokoje s velkým oknem mezi ložnicí a koupelnou, pro 2 dospělé a 2 děti do 6 let jsme dostali double queen size - (2 postele 140cm šířka). Nevím, zda to bylo "štěstí" na poloj, ale úklid byl špatný - z klimatizace létaly chuchvalce prachu, spáry v koupelně byly plesnivé a v rozích místností a na vyřezávaném čele postele byly nánosy bílého prachu (lidské kůže). Na náš balkon padalo smetí od sousedů z vyššího patra, takže párkrát si nahoře dělali pedikuru a my měli všechny věci sušící se na balkonku pod vrstvou staré kůže... Denní úklid byl o výměně nebo složení použitých ručníků, ustlání postelí a doplnění šamponů a mýdla. Z podhledu k nám do koupelny tekla voda a po opravě instalatérem jen setřeli pult u umyvadel a podlahu stěrkou - žádné vytírání, žádné úklidové prostředky....
Strava a stravování
Podle starších recenzí a fotek soudím, že se trochu zhoršil výběr, ale ani tak nemám moc co vytknout. Množství různých pokrmů (mořské plody, ryby, kuře, hovězí, luštěniny), příloh, salátů, ovoce, dortů, dokonce i koutek s vepřovým, koutek pro vegetariány, koutek pro alergiky.... Každý si musel vybrat, i když děti často končily u pizzy nebo těstovin, které byly připravovány 5x v týdnu. Jeden den v týdnu arabský večer, jeden italksý. U snídaně kuchař dělá omelety nebo volská oka a je zde i spousta teplých jídel - klidně si k snídani můžete dát americké brambory a hovězí maso. Výber z jogurtů a cereálií je obrovský. Snídaně jsou až do 11 hodin.
Pokud jde o jídlo, dalo by se klidně spokojit s polopenzí, ale kvůli cenám nápojů doporučuju all inclusive.
Vybavení, služby a personál hotelu
Na recepci a v lobby je internet zdarma, stačí se recepčního zeptat na heslo. Většina personálu jsou filipínci a jsou celkem milí, jen párkrát nás "vyhodili" z restaurace tím, že nám s objednávkou rovnou přinesli k podpisu učet. Všude pořád musíte hlásit číslo pokoje a pak podepsat účet (i když tam máte v rámci all inclusive samé nuly). Ručníky na pláž se vydávají oproti kartičce, kterou obdržíte na recepci při příjezdu.
Celou dobu se o Vás stará hotel, delegáta CK možná ani neuvidíte, ten jezdí jen aby prodal výlety. Hotel Vás také vozí na letiště a každý večer do obchodního centra v Ras al Khaimah.
Pláž a moře
První tři dny to vypadalo jak na Balatonu. Všude mlha, opar, nikdy nebylo modré nebe, na moři žádná vlnka... Moře kalné, ale z dálky pěkná barva a trochu smrdělo rybinou. U břehu spousta rybek, i rejnok tam zabloudil. Pokud si ale myslíte, že si zaplavete. tak to ne - všude jsou bojky, za které se nesmí - v létě tam musejí všichni být jak sardinky. Po třech dnech přišla průtrž mračen a začalo foukat. Opar byl pořád, viditelnost mizerná, ale kromě vln v moři přibyly i odpadky a řasy, takže se tam dalo vlézt jen se zavřenýma očima.
Kdo jezdí do Španělska nebo Itálie, nebude mít s mořem problém, ale kdo rád moře v Řecku, kde je krásně průzračné, bude zklamaný. Lehátek dostatek, pláž celkem čistá (sem tam vajgl), písek velmi jemný a pěkné malé mušličky.
Okolí hotelu
Bazény moc pěkné, hlavně ten se slanou vodou, všude byl klid a ticho. Za branami hotelu bylo lepší zavřít oči a otevřít je až v centru města - bylo to tam dost rozbité a "chudé". V nákupním centru toho moc k vidění ani koupení není, dost lidí chodilo nakupovat suvenýry i oblečení do protějšího BollyWoodu. Kdo má polopenzi, určitě by měl do obchoďáku jezdit nakupovat nápoje, je to tam cca 4-5x levnější než v hotelu.
Celkový dojem
Dojem z dovolené nic moc, Slunce jak v Anglii - bylo vidět krásně přes mlhu, nebe celý týden nebylo modré a na výletu v Dubaji jsme z Burj Khalifa měli mizerný výhled - do mlhy.
Byla obrovská vlhkost a krásně mi to vyléčilo alergii - ta se vrátila hned po návratu do Prahy, takže to bylo velké pozitivum, ale bohužel krátkodobé. Kdo tam jezdí opakovaně, ten tam snad jezdí jen kvůli jídlu, které bylo perfektní a nedalo se nic vytknout, ale moře špinavé, pokoj špinavý, šílená dálka z letiště (cca 2 hodiny), počasí mizerné - pršelo tak, že ještě po třech dnech byly na ulicích velké hluboké kaluže. Už aby bylo léto!
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 19 z 24 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro obchodníky
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
- Pro mládež
- Pro rodiny s dětmi
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
- Pro zamilované a manželské páry
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »