Napsat recenzi

Upřímná recenze - není to dobré

Recenze hotelu DoubleTree by Hilton Ras Al Khaimah Hotel ***** (Spojené arabské emiráty - Ras Al-Khaimah - Ras Al-Khaimah)

Hodnocení:
průměrně: 3,3/5
Vloženo:
Pobyt: září 2022
Přečteno: 149x
Recenze se líbila: 149 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Pokud chcete jen pít alkohol, nebo jste nenáročný klient, fajn, jinak bych volil cestu jinam.

Ubytování  průměrně (4/5)

Ubytován bylo v pořádku, čisté, prostorné. Pokud vám říkají, že budete v hlavní budově, pokoj s výhledem na moře, tak dobrá, ale vy si budete myslet, že výhled je na hlavní stranu. Bohužel, jedná se o poloostrov, takže Češi zásadně na parkoviště a tam je někde moře.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Tak to naprosto brutální zklamání. K dispozici je pouze jedna restaurace, ne šest jak mě obelhala cestovka. Ono jich tam asi šest bude, ale těch pět je ala carte a ceny nejsou zrovna malé. Jenže to vám nikdo řekne. Pokud si myslíte, že vám stačí jedna a nejste nároční, pak v pořádku. Jedna jídla se každý den de facto opakují a pokud nejste milovník běžné arabské kuchyně, nebude vám chutnat. Kuřecí suché, hovězí tvrdé. Dva dny během pobytu byl tématický večer: německý a asijský. Německý to byl řízek a asijský 3 druhy sushi. A to také nic moc. Jinak nabídka malá, neustále se opakující, sladké pořád stejné, jen jinak obarvené, dětský bar - nic menšího jsem ještě nikdy neviděl a průšvih. Jídlo fakt bída a poslední dva dny jsme nevěděli, zda vůbec chceme na jídlo. Pokud si někdo myslí, že dostanete nějaké mořské plody atd. ani náhodou. Pokud se něco připálí, vafle atd., stejně se nabídnou hostům. Pokud si myslíte, že bude jako všude mezi obědem a večeří nějaký open snack, také ani náhodou. Pro nás to problém nebyl, ale měl jsem tam dítě a to je zvyklé na nějaké ovoce. Nic nebylo. Ovoce najdete pouze tři: meloun, banán, ananas. Ale jen v restauraci a banán jen někdy. Jinak máte smůlu. A to restaurace musíte plnit dress code. Co se týče jídla, no to byla hrůza.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Ještě k jídlu. U stolů je obsluha, tedy na pití, což je fajn. Opravdu se snaží. Jenže příbor dostanete jeden, takže si něco sníte, odnesou vám talíř a špinavý příbor, jenže náhradní nikde. Musíte si o něj říci a to se zde nevidí rádo. Salátové vidličky a malé lžičky jsou neznámý pojem. Takže zákusky lidé jedli tak, že si olízli špinavou vidličku po večeři nebo si vzaly dětskou lžíci na polévku, takže fakt komické. Pak byla nabídka různých pudinků a pyré ve skleničce, ty vypadaly fakt super, jenže ani sem se dětská lžička nevešla, protože hrdlo bylo úzké. Neměli jste to tedy čím jíst. Takže si lidé brali plastové lžičky na zmrzlinu, jenže ty byly zase malé, takže jste měli uleptané prsty. Malá lžička se nedávala ani ke kávě. To je prosím Hilton pět hvězd. Pokud někoho lákají koktejly, tak pozor, jsou to takové amarouny. Nevím, že by do mojita patřil Sprite. Vše je prostě takové ošizené. Nic není, jak má být.

Pláž a moře  průměrně (4,4/5)

Čistá pláž, teplé moře, čistá voda. Vodní atrakce mají již něco za sebou, takže pozor. Písek je velmi hrubý. Já jsem s tím neměl problém, ale děti si občas pořezali chodila. Je tam totiž navezený písek a velmi hrubá drť mušlí. A to může být problém.

Okolí hotelu  průměrně (2,3/5)

Potěmkinova vesnice. Pokud nechcete na výlety, není kam a kde. Jediný obchod za restaurací je vietnamský obchůdek s padělky, které jsou často ještě špinavé a hrozně předražené.

Celkový dojem  průměrně (3,3/5)

Pokud nejste nároční, stačí vám jídlo, ať je to, co je to a pak spousta, spousta alkoholu, je to dovolená pro vás. My se tam ale určitě nevrátíme. Za nás je to propadák. Za ty peníze raději Omán.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 4
z 6 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání