Kateřina
Recenze hotelu Miramar Al Aqah Beach Resort (ex Iberotel Miramar) ***** (Spojené arabské emiráty - Fujairah - Al Aqah)
Hodnocení: |
průměrně:
4,3/5
|
Autor: |
Kateřina |
Vloženo: |
20. 3. 2022 |
Pobyt: |
březen 2022 |
Přečteno: |
451x |
Recenze se líbila: |
173
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Třetí pobyt na Fujaiře
Ubytování
průměrně
(4,7/5)
Příjemné, čisté, poloprázdný hotel
Strava a stravování
průměrně
(4,2/5)
Velmi chutné, dostatečný výběr, velmi ochotný personál
Jen nefunguje obvyklé all inclusive jako jinde, - koktejly a restaurace ala carte jen v režimu ultra all inclusive
Poslední den nutno si vyjednat oběd, odjíždíte-li později než ve 12 hodin, lze to, ale cestovka nezařídí nic
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,2/5)
Bez připomínek, velká ochota
Pláž a moře
průměrně
(4,8/5)
Krásné, někdy řasy, potápění a šnorchlováníu Snoopy island, želvy i žraloci
Okolí hotelu
průměrně
(3,2/5)
krásná dlouhá pláž, bohužel se hodně staví
Celkový dojem
průměrně
(4,3/5)
Povedená dovolená
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 9 z 10 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Miroslav: tento hotel už ne - 10. 4. 2023 13:44
už 2 hod.jízda do hoteiu mikr, kde nbyla upevěná zavazadla byl "zážitek,,na nějakou večeři , nebo oběd při odjezdu ve 14hod, zapomeňte a to jsme měli ultra,později jsme zjistili z hotelovéo letáku který byl jen rusky nebo angiicky (češi tam asi nejezdí), že se můžem obědnat do alla karte restaurace, byla jenom náhoda,ten přístroj numěl použít aní personal, moře bylo za můj10 denní pobyt kalné 3x, personál a čistota hotelu ***** jídlo pro labužníky nečekejte,výlet do květinové zahrady jsme měli jen 40min řidiči se dohadovali kdo nás odveze, reagovat