Jaroslava
Recenze hotelu BLUESEA Lagos de Cesar Hotel **** (Španělsko - Tenerife - Puerto de Santiago)
Hodnocení: |
průměrně:
3,3/5
|
Autor: |
Jaroslava |
Vloženo: |
27. 2. 2020 |
Pobyt: |
únor 2020 |
Přečteno: |
235x |
Recenze se líbila: |
293
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Kupovala jsem pobyt v době, kdy již bylo v mnou hledáním terminu vše vyprodané.
Jinak bych si nevybírala ani lokalitu ani tento hotel.
Hotel neodpovídá svým vybavením a službami do zařazení do 4*., je na úrovni 3 až 3+
Ubytování
průměrně
(3,7/5)
Poněkud staršího, ne vždy udrzovaneho interiéru.,značné opotřebování viditelné , na čtyřhvězdičkový hotel omšelé.
Strava a stravování
průměrně
(2,9/5)
Opakující se strava jednoho typu, smažení, ryby střední kvality, dušená zelenina .
Spíše to připadalo jak jídlo ze závodní jídelny.
Ovoce minimum.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,4/5)
Odpovídá tříhvězdě.
Pláž a moře
průměrně
(2,9/5)
Oceán je oceán, musí se docházet do přilehlé lokality.
Okolí hotelu
průměrně
(3,1/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,3/5)
Odpovídá 3+, nikoliv 4*
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 2 z 7 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.