Recenze z 11. návštěvy Tenerife v lednu 2024
Recenze hotelu Allegro Isora Hotel Barceló **** (Španělsko - Tenerife - Puerto de Santiago)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Intago |
Vloženo: | 2. 3. 2024 |
Pobyt: | leden 2024 |
Přečteno: | 2x |
Recenze se líbila: | 73 čtenářům |
Fotografie: | 6 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 4 |
Po šesté tam, opět problémy, ale jinde bývá hůř
Ubytování
V apartmánovém hotelu Allegro Isora nám dali pokoj v přízemí, a balkon byl těsně u zastávky autobusu a nechtěli nám ho změnit, až po delší debatě. Delegát nám nepomohl, museli jsme pohrozit že zajdeme za ředitelem hotelu. Obvyklé problémy v koupelně, tentokrát s umyvadlem, které neodtékalo, oprava vydržela jen dva dny. I chybějící ventilace na záchodě. Pokoj měl sice i vařič, ale vůbec žádné příbory, talíře ani hrnce či sklenice. Museli jsme si dokoupit v nedalekém obchodě s čínským zbožím, před pláží Arena. I župan jsme si museli vyžádat. Problémy hotelu byly i v tom, že nám dvakrát překódovali kartu na vstup. Ventilace koupelno-záchodu D508 byla mizerná, ráno byl velký zápach šířící se z nižších pater. Skříně neměly dveře, nebyly noční stolky, to je ta nepovedená modernizace.
Navíc rozbitý vypínač světla,
Strava a stravování
Návaly v jídelně byly jako kdysi. Občas byl problém sehnat volný stůl, pak bylo potřeba dát špinavé talíře jinam a sehnat si příbory. Měli jsme all inclusive, mělo to některé výhody, hlavně možnost obědvat v bufetu u bazénu od 11 hod a ne až od 13 v jídelně. Jídla byla dobrá, až na hovězí stejky, ty byly vždy tvrdé, ale to bývalo i v Puertu de la Cruz. Nabízené pivo nám nechutnalo, víno také nic moc. Limonády příliš studené. Spoustu snídaní i obědů jsme ale nevyužili.
Jinde se ale líp nevaří, velký výběr dobrot
Vybavení, služby a personál hotelu
viz výše, personál docela ochotný, pračka a sušička za pět eur
Pláž a moře
Užili jsme si starých známých míst na koupání či výlety. Bohužel v Playa San Juan opět neměli lehátka a slunečníky. Lidé se před sluncem schovávali různě. Ale na slunci se dalo vydržet. Na Tenerife se vrátili turisté.
V Alcala je koupání divočejší, schůdky do vody- Pro děti to tam vhodné není nikde, leda v bazénu
Okolí hotelu
Promenáda od městěčka Alcalá až k Los Gigantes po břehu úžasná jako vždy. Není tam tolik lidí a hotelů jak jinde, v Costa Adeje atd. řada výletů do hor
Největším překvapením však byla autobusová doprava, které však vždy měla své mouchy. Mají často zpoždění, jsou přeplněné, pak lidi neberou.... Už doma jsem zjistil, že už nejdou stahovat jízdní řády ze stránek dopravce http://titsa.com/ Vždy napíše: Vypršel čas spojení. Při pokusu kontaktovat server titsa.com vypršel časový limit. Server je dočasně nedostupný. Zkuste to prosím znovu za chvíli. Ale dotazy jsme zjistil, že z jiných zemí stránky otvírat jdou! Oni snad blokují české IP adresy! Na místě jsem zjistil, že nejde používat ani jejich apka Guaguas. Funguje apka Moovit, ale mapy Google jsou daleko výhodnější na hledání spojení. Na výlety je lepší turistická mapa z mapy.cz Bez mobilu se neobejdete. Co hůř je, že ze stanic zmizely jízdní řády, které tam ještě v květnu byly! Je tam jen schéma linek a QR kód. Otevřela se mi stránka, která po mě chtěla telefonní číslo! Kdyby se tohle stalo v Čechách, vypukla by revoluce, ale tam to nikomu snad nevadilo… Co jsem viděl, nikdo si QR kód nenačetl. Hlavně Angličané zmateně koukali. To se může hodit jen taxikářům a majitelům půjčoven aut. To je nějaký problém dát na zastávky jízdní řády?? Poslal jsem dopravci mail s dotazy, ale vůbec mi neodpověděl!
Celkový dojem
Na jihu to jinde lepší není a v zimě nelze na sever jezdit, chladno
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům | doporučuje 2 z 2 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro obchodníky
- Pro zamilované a manželské páry
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
- Pro mládež
- Pro rodiny s dětmi
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
Inka: Naše zkušenosti - 3. 3. 2024 11:48
V tomto hotelu jsem nebyla, ale musím napsat pár postřehů z 15 návštěv Kanárských ostrovů, pokaždé v jiném hotelu a vždy spokojenost a nikde nebylo hůř! A proč jezdíte po šesté někam, kde se vám nelíbilo? Na Tenerife jsme byli 3x. Češi musí stále remcat a cítit se ukřivděně. Určitě vedle vás měli pokoj i jiní cizinci a ti to neřešili. Za prvé, pokoj se dá při koupi zájezdu vybrat lepší, ale připlatit. Náš pokoj vždy odpovídal tomu, co jsme si objednali a zaplatili, někdy byl i lepší, a někteří cizinci ze západní Evropy měli horší a byli také v pohodě. Vloni jediní Češi na hotelu, objednán výhled do zahrady a měli jsme výhled i na moře. Na co jste potřebovali nádobí, když jste měli all inclusive? Ani s dopravou jsme neměli na žádném ostrově problém a jeli jsme i lodí. V informačních centrech a na mnoha recepcích v hotelu měli pro hosty jízdní řády vytištěné. Na QR kódy si musíme prostě zvyknout. Mapy.cz jsou výborné, používáme je všude a není potřeba ani internetové připojení. Máme rádi hlavně klid, čisto a chutné jídlo. Prostě jaké si to pak uděláme, takové to máme, dovolenou si užíváme a nešťouráme se zbytečně v maličkostech. reagovatRoman: Re: Naše zkušenosti - 3. 3. 2024 21:43
• Divím se vaším poznámkám. Za svého života jsem také prošel mnoho hotelů a rozhodně nebyly všechny v pořádku. Od toho recenze jsou, aby se nedostatky popsaly pro ostatní. • 1. I když jsem hotel zkritizoval, stále je ten nejvýhodnější na Tenerife. Hodnotím je podle asi třiceti parametrů. Ty ostatní jsou prostě horší. • 2. Není pravda, že je možné si pokoj vybrat. V tomto případu to prostě nešlo, podívejte se na stránky ***, a i když jsem na recepci žádal, nebylo to vyslyšeno. • 3.Nač tam mělo být nádobí? To myslíte vážně? Nabízet apartmán a nedat tam vůbec nic je správně? Vždy je něco potřeba, minimálně hrnky. To by tam rychlovarka měla být jen na okrasu? • 4. Jízdní řády nejsou nikde, ani v hotelu ani v informačním centru. To si asi pletete s jinou zemí. • 5. To s QR kódem zjevně také nemůžete myslet vážně. Jen stáhnout aplikaci a vyznat se v těch desítkách spojů je na dlouho. To už mohli dát rovnou odkaz na mapy Google. Návštěvník musí mít nárok na okamžitou informaci, jako u nás. • 6. Co to pletete s mapy.cz? Tam přece autobusové spojení není, hodí se jen na túry. • 7. Klid a čisto? Běžte se podívat do toho hotelu večer o víkendu. Řev asi 120 dB a není si kam sednout, vše je obsazeno. • 8.Přečtěte si recenze jinde, a uvidíte, že má slova říkají i jiní hosté, třeba https://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g10842791-d273098-Reviews-Allegro_Isora-Playa_de_la_Arena_Guia_de_Isora_Tenerife_Canary_Islands.html reagovatInka: Re: Re: Naše zkušenosti - 4. 3. 2024 9:48
Vaše zkušenosti, moje zkušenosti, to se přece na recenzích nevylučuje. A pokoj se dá vybrat a připlatit, i u CK ***, teď jsem se dívala přímo na váš hotel, kde je i nabídka s výhledem na moře. Nebo stačilo vznést požadavek v CK nebo napsat do poznámky při rezervaci přes internet, jak jsme již několikrát udělali i my. Tak si ještě otevřete Mapy.cz a klikněte na kulatou modrou ikonu autobusové zastávky a máte jízdní řád. reagovatRoman: Re: Re: Re: Naše zkušenosti - 5. 3. 2024 7:35
1.Jenže vy jste v tom hotelu nikdy nebyla 2.V mém případě se tenkrát nic vybrat nedalo, navíc hlavní problém byl v tom, že balkon byl těsně u zastávky autobusu na rušné ulici, což mělo četné nevýhody. 3.Na mapy.cz jízdní řády nejsou, jen autobusy, které právě odjíždějí a kam. Na plánování cesty to nestačí, nelze uvést místo kam chci jet třeba druhý den, ani přestupy s variantami tam nejsou. To jen na google mapách. reagovat