rekreace ROH
Recenze hotelu Izán Cavanna Hotel **** (Španělsko - Murcie - La Manga del Mar Menor)
Hodnocení: |
průměrně:
2,7/5
|
Autor: |
david |
Vloženo: |
23. 6. 2016 |
Pobyt: |
červen 2016 |
Přečteno: |
670x |
Recenze se líbila: |
542
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
typická stavba soc. realismu, problémy s výtahy, severní strana hotelu hlučná (klimatizační jednotky), dovolená jak na některém pražském sídlišti, výškové budovy, hustá doprava, v hotelu na vše fronty
Ubytování
průměrně
(2,8/5)
Nic moc, ale dá se to přežít
Strava a stravování
průměrně
(2,5/5)
velký výběr, hodně zeleniny, ovoce, ryb, pouze minutkově upravená masa tuhá a vyschlá, vždy se ale dalo velmi dobře vybrat
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,8/5)
běžné, personál příjemný
Pláž a moře
průměrně
(3,6/5)
Okolí hotelu
průměrně
(2,9/5)
Celkový dojem
průměrně
(2,7/5)
dá se to přežít
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 9 z 25 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Anna: A25@seznam.cz - 9. 8. 2016 21:26
S autorem souhlasím. Hlučná jídelna, v červnu plná dětí a mládeže. Slovo nebylo slyšet. Jako vegetarián jsem měla minimální výběr, denně k obědu i večeři hranolky, syrová cibule, okurka, mrkev a nakládaná zelenina. Meloun okamžitě zmizel. V době sklizně zeleniny žalostná nabídka. Když byla jednou příloha suchá rýže, měla jsem vánoce. Denně stejná jídla k obědu i večeři. Večerní procházky mezi paneláky, nikde živáček, žádné hospůdky na večerní posezení s výhledem na moře, žádné útulné kavárničky, žádné večer otevřené obchody. Tak vypadalo okolí hotelu začátkem června. Příště raději do San Pedro del Pinatar, kde je úplně jiná atmosféra. reagovat