Napsat recenzi

Zklamání

Recenze hotelu Mariant Hotel *** (Španělsko - Mallorca - S'Illot)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2016
Přečteno: 2 441x
Recenze se líbila: 408 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Jako dlouholetého klienta mne překvapily posměšky a urážky pracovníků baru. Asi není dobré stále cestovat do stejného hotelu.

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Nově vymalováno. Televizor, ani jeden český program. Na WC při příjezdu zbytky roliček toaletního papíru. V zásobníku 5mm tekutého mýdla, po vypotřebování celé dva týdny nikdo nedoplnil. Ručníky se mění každý pracovní den. Na podlaze chlupy a vlasy všech odstínů a délek, každý den vám uklízečka na mopu přinese další. Na skříni prach a zbytky barvy. Příliš hlučná klimatizace. V suterénu ve vchodě do posilovny ležel na podlaze po celou dobu našeho pobytu mrtvý šváb.

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Jednotvárná, neustále se opakující. Vhodnou kombinací příloh máte pocit každodenní změny. Melouny bývají nakrájeny den dva předem, někdy mívají zkvašenou příchuť. V jídelně poletují mouchy. Občas nefungují nápojové automaty, došel prášek. Sklenice jsou zašlé. Odpolední zmrzlina je pouze barevný led. Celkově působí jídelna čistým dojmem. Jídlo, i když se opakuje, je dobré.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

U baru jsou přednostně obsluhování anglicky a německy mluvící hosté, nejvíce si v tom libují Arnold a Rixo. Když protestujete, bez ostychu vás oba zesměšňují a urážejí. U recepce je signál WiFi, někdy se nedá davem lidí projít. Venkovní posezení a prostor lehátek je kuřácká zóna třídy 2, jeden kuřák na dva metry čtvereční. Pokud se chcete nacházet od kuřáka dále, musíte si stoupnout doprostřed bazénu. Kanalizace zapáchá. V bazénu odpadávají kachličky.

Pláž a moře  průměrně (4,1/5)

Dvě pláže, vlevo asi 250m se nachází ta větší. Uklizeno, občas příboj připlaví mořskou trávu. Sprchy, WC v bufetech. Banán, padák tažený člunem, šlapadla, výletní lodě.

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Obchody, restaurace, bary, půjčovny, autobusová zastávka do Palmy, dětský vláček.

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

Neetické, neprofesionální chování obsluhy v baru. Hotel je cenově výhodný, což se projevuje v rozsahu i kvalitě jídla a pití. Hotel odpovídá ***.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 55
z 94 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Caudrová Bohumila: Připomínka k uvedené recenzi - 27. 9. 2016 18:35

Před několika dny jsme se vrátili s manželem z dovolené, nebyli jsme nikdy tak spokojeni jako tentokrát v Mariantu. Nesetkali jsme se s žádným urážením, ani přehlížením v baru, ba naopak, vždy obslouženi s úsměvem s velkou profesionalitou a ochotou. Nikdo nebyl přednostně obsluhován. Co se týče pokojů- to jste si na dovolenou přijeli dívat na televizi, když si ztěžujete, že nebyl žádný český program?!! A to jste měli tolik času si prohlížet prach na skříních, my ne, všechen čas jsme věnovali buď pobytu na pláži nebo výletům po okolí Jídlo kvalitní, rozmanité a chutné, vždy všeho dostatek a obsluha vynikající, nebyl jenom náš názor, jak jsme zjistili při odjezdu s ostatními hosty. Ráda bych viděla Váš český jídelníček doma, zda je tak rozmanitý. A bazén - já nevím jak Vy, ale my jsme se přijeli koupat k moři a ne k bazénu. A nakonec, proč tam tedy opakovaně jezdíte, když Vás tam urážejí a máte tolik připomínek. Už jezdíme na dovolenou "po Evropě" několik let, a nejsme nejmladší, ale tentokrát to byla dovolená na jedničku reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Mallorca - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání