Napsat recenzi

Velké zklamání

Recenze hotelu Mariant Hotel *** (Španělsko - Mallorca - S'Illot)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2016
Přečteno: 572x
Recenze se líbila: 442 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Byli jsme ubytováni ve 4* hotelu Mariant Superior, který ovšem 4* neodpovídal ani ve snu. Velmi malý pokoj, velice tenké zdi, takže se v noci nedalo spát a slyšíte močit vašeho souseda, jídlo nedobré a každý den téměř stejné, veškeré nápoje zředěné tak, že se nedaly pít a zápach z odpadu z koupelny. Vítejte v 4 hvězdičkovém hotelu.

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Čekalo mě jedno větší zklamání za druhým. Ano, pokoj byl zrekonstruovaný a hezky zařízený, ale tak malý, že téměř nemáte šanci projít úzkou uličkou mezi posteli a zdí. Zdi jsou tak tenké, že v 11 v noci slyšíte z druhého pokoje mluvit lidi a téměř jim rozumíte, co říkají. To samé přes den, takže doporučuji mluvit hodně potichu a hlavně v nočních hodinách, pokud nechcete, aby vaší sousedé slyšeli, co si povídáte. Velice příjemné je, když si ráno čistíte zuby a slyšíte jak z vedlejšího pokoje váš soused močí. Na pokoji odporně zapáchal odpad, a to nejen z našeho pokoje, stěžovalo si více lidí. Takže jsme na noc museli zavírat dveře od koupelny, a když pak někdo šel ráno na záchod, tak z toho návalu smradu málem omdlel. Dalším problémem jsou vstupní dveře do pokoje, které nejdou zavřít bez toho, aniž byste s nimi práskli, což je v noci, když chcete spát, taky docela nepříjemné. Balkon taky nestál za moc, byl velice malý, nemohla jsem si na něm ani natáhnout nohy. Z matrací nás příšerně bolely záda a to na záda nijak netrpím a bolí mě jen zřídka kdy. WiFi u recepce vůbec nejela.

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Co se jídla týče, naprosto mě zklamalo. Každý den se opakovaly ty stejné druhy dezertů (koláče, dortíky, pudinky), které nebyly chuťově nijak extra dobré. Jídla nijak zvláštně pestrá, každý den skoro to samé, jen pár druhů masa rozklepaných na co nejtenší plátky v nějakých omáčkách, které mi přišly stejné jako omáčky včerejší. Na výběr toho bylo opravdu málo a nejvíce tam bylo vždy zeleniny, z které se ovšem nenajím. Víckrát se mi stalo, že jsem si vzala smažené maso v těstíčku, které bylo naprosto bez chuti a tu samou zkušenost mám s "houbovou omáčkou". Jediná a každý den stejná příloha byly hranolky nebo smažené brambory. Žádná rýže, žádné klasické brambory ani nic jiného. Až na výjimku jednoho dne, kdy jedinou přílohou byla pro změnu bramborová kaše, takže jsem jedla kuřecí stehno s bramborovou kaši a přišla jsem si jak ve školní jídelně. Několikrát jsem obědvala pouze hranolky s tatarkou, protože ostatní se prostě nedalo jist, a všimla jsem si, že jsem nebyla jediná, kdo měl hranolky na oběd. Nejhorší ze všeho byly snídaně, každý den jsem jedla to jediné co se dalo - toust s nutellou."Lehký snack" = každý den ten stejný sendvič se šunkou a sýrem, který je tak suchý, že vám téměř uvízne v krku. Pití naprosto příšerné, Cola, Fanta, sprite etc.., vino, pivo a džusy - vše zředěné tak, že se to nedalo pít a skončila jsem na neperlivé vodě, která měla jakýsi minerálový oder, takže i ta čistá voda stala za nic. Chcete-li si dát ráno silné, dobré kafe, tak s tím už vůbec nepočítejte. Kafe se tu dá získat z automatů Nestlé a můžu říct, že větší kávovou břečku jsem nikdy nepila. S kávou to nemá nic společného. Dále mě hodně zklamaly "míchané nápoje", které byly jak jinak než z naředěných džusů a alkoholu v nich taky moc nebylo. Takže kupovat si all inclusive plus se rozhodně vůbec nevyplatí.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Služby hotelu ovšem nelze kritizovat, každý den úklid pokoje, čisté ručníky, vstřícný personál. V jídelně bylo také vždy čisto.

Pláž a moře  průměrně (4,1/5)

Alespoň okolí zachránilo naši věčně špatnou náladu a zklamání z hotelu a nedobrého jídla. Dvě nádherné pláže ležící velice blízko sobě, nádherný bělavý písek, krásné tyrkysově modré moře. Nepopsatelně překrásné západy slunce, které rozhodně stojí za to shlédnout z pláže Sa Coma.

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Spoustu restaurací, kaváren a obchodů. Vzdálenost od hotelu byla velice blízko. A doporučuji již zmíněnou procházku po pláži Sa Coma při západu slunce a ještě chvíli po něm.

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

Mallorca je velice krásná a středisko ve kterém jsme pobývali je také velice nádherné. Určitě se sem vrátím, ale rozhodně NE do hotelu Mariant.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 55
z 94 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

anonym: souhlasím - 21. 7. 2016 18:12

S tim jidlem mate naprostou pravdu, s detmi jsme na tom byli velice podobne, vetsinou jedli na obed pouze hranolky s kecupem... Manzel si vzdy neco vybral ale ja s tim mela taky problem. Zdi nehorazne tenke, deti byly neustale v noci vzhuru protoze je budilo bouchani dveri nebo praskani z vedlejsiho pokoje!!! SEM UZ NIKDY VIC! reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Mallorca - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání