Lepší průměr
Recenze hotelu Sky Senses Santa Ponsa Hotel (ex Delfin Siesta Mar) **** (Španělsko - Mallorca - Santa Ponsa)
Hodnocení: |
průměrně:
3,5/5
|
Autor: |
Petr a Mary |
Vloženo: |
24. 9. 2016 |
Pobyt: |
září 2016 |
Přečteno: |
120x |
Recenze se líbila: |
432
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Zapomeňte na přírodu a relax v klidu
Ubytování
průměrně
(4/5)
Měli jsme pokoj do ulice, orientovaný na východ - sluníčko do něj nepražilo. Na druhou stranu nás obtěžoval pouliční ruch a směsice "nepřírodních" pachů a vůní.
Strava a stravování
průměrně
(3,8/5)
Skladba i kvalita jídla velmi dobrá. Jídelna v suterénu malá, umístění výdejních pultů dosti chaotické. Výhled mimo jídelnu žádný.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,2/5)
Není co vytknout
Pláž a moře
průměrně
(3,5/5)
Pláž městská, čistá. Při větších vlnách jemný písek značně zvířený.
Okolí hotelu
průměrně
(3,2/5)
Velmi hustá převážně hotelová zástavba. I v mimosezónní době poměrně rušno a zalidněno.
Celkový dojem
průměrně
(3,5/5)
Hotel podle nás nedosahuje čtyřhvězdičkové kategorie, slušelo by mu max. tři a půl hvězdiček .Znovu bychom sem asi nejeli, ve vrcholu sezóny zcela jistě ne.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 2 z 4 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.