Napsat recenzi

V žádném případě necestovat do tohoto hotelu - střevní infekce !!!!

Recenze hotelu Beverly Playa Hotel Vibra *** (Španělsko - Mallorca - Paguera)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 1 665x
Recenze se líbila: 493 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Na přelomu Července/Srpna, jsme navštívily tento hotel. V celku první dva dny nebyl žádný problém. Dne 29.7.2014 po požití oběda a večeře se zde v nočních hodinách cca 30 lidem, které tu jsou od Vaší cestovní kanceláře ubytováni začaly objevovat značné střevní a zažívací obtíže (zvracení, průjem, bolesti hlavy, kloubů). Toto onemocnění trvalo cca 3 dny po které nebylo možné užívat službu All-iclusive a 2 dny jsme proležely na hotelovém pokoji ! Postižení byli i návštěvníci z Německa, Holandska se kterými jsme osobně o tomto problému mluvily. Dokonce v noci z 29.7. na 30.7.2014 zasahovala i místní rychlá lékařská Záchranná služba u pacientů , kteří měli stejné onemocnění a neměli pro zvládnutí této infekce vlastní potřebné léky. O tomto problému byla okamžitě informována delegátka ********* paní Jana Gundová. Byla okamžitě večer dne 30.7.2014 svolána mimořádná schůzka za účasti ředitele hotelu. Této schůzky se zúčastnila i jedna paní doktorka, která zde tráví dovolenou se svým manželem a toho samozřejmě tyto problémy taktéž postihly .Bylo zjištěno, že tyto problémy pocházejí jednoznačně z jídla podávaného v hotelové restauraci! Ředitel hotelu se Všem na schůzce omluvil za vzniklé potíže a slíbil, že zjedná okamžitou nápravu. Všem postiženým zajistil v jídelně na druhý den, dietní stravu.

POZOR: I přes řádně sepsanou reklamaci na místě, která byla přijata a podepsána delegátkou cestovní kanceláře *********, nebyla tato reklamace po 25 dnech uznána s odůvodněním, že se jedná o Cestovatelský průjem !!! Tak hold asi tento průjem mělo 80% návštěvníků tohoto hotelu ??? . Je mi moc líto, že takováto velká a známá cestovní kancelář jakou je *********, není schopna poskytnout kompenzaci za zkaženou dovolenou svých klientů.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Normální pokoje - špatný stav nábytku - staří cca 20 let, tyto pokoje mají tak maximálně ohodnocení *, špatný a nedostatečný úklid na chodbách, společných prostorách a v hotelové restauraci. Superior pokoje - jsou nově zrekonstruované cca stáří 2 roky. Určitě se vyplatí příplatek za tento pokoj v ceně 750,- Kč na osobu.

Strava a stravování  průměrně (4,1/5)

All-inclusive - jídlo v celku chutné, ale normálně malý sortiment jídla, po zjištění přítomnosti bakterie se tento výběr do konce naší dovolené ještě zeštíhlil cca na polovinu. Nápoje jak alkoholické, tak nealkoholické jsou v rámci programu All-inclusive podávány z automatů, kde jsou značně ředěné, snad pitnou vodou. Tento program v žádném případě neodpovídá standardům, které tento program má obsahovat !!! Za celou svou cestovatelskou éru jsem navštívil cca 45 hotelů po celém světě s touto službou a zde to bylo opravdu nejhorší co jsem zažil.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Vybavení hotelu a služeb odpovídá základním spíše **. Hotel je nabízen jako ***.

Pláž a moře  průměrně (4,4/5)

Pozvolná, písčitá, ale na počet lidí v této destinaci nedostačující svou velikostí, zejména v hlavní sezóně. Co už vůbec v dnešní době je nepochopitelné, že za 2 lehátka+slunečník zaplatíte za den, 13 Eur a je jedno kdy k moři přijdete. Např. taxa hodinová, nebo 1/2 denní není akceptována. U 90% hotelů ve světě pokud máte program All-inclusive, tak je tato služba součástí tohoto programu včetně osušek.

Okolí hotelu  průměrně (4,3/5)

Hotel leží na okraji letoviska v celku klidné části. Rušná část města - kavárny, restaurace, obchody jsou vzdáleny cca 1,5 km. Jen z Pátka na Sobotu je v Piniovém parku, který je přímo na proti hotelu pořádána venkovní diskotéka, Tato diskotéka je v provozu do 4 ranní. Tudíž z této noci toho moc nenaspíte, zejména když ve 4.45 hod. odjíždíte z hotelu na letiště.

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Cena této dovolené v tomto termínu odpovídá maximálně 12.500,- Kč v kategorii ** a ne za nabízenou cenu Last-min. 18.900,- Kč kategorie ***. Jinak celkově ostrov Mallorca jsem navštívil v roce 2006 a 2014 a musím konstatovat, že tento ostrov od té doby značně chátrá, jak v oblasti služeb, čistoty, hotelů atd. rozdíl mezi rokem 2006 a rokem 2014 je o 200% horší !!! Za tyto peníze můžete určitě navštívit úplně jiné destinace, kde za své těžce vydělané peníze obdržíte 100% bezchybný servis a užijete super dovolenou.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 45
z 64 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Mallorca - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání