spokojený pobyt
Recenze hotelu Reymar Hotel *** (Španělsko - Katalánsko - Malgrat de Mar)
Hodnocení: |
průměrně:
4,3/5
|
Autor: |
Lucie |
Vloženo: |
19. 7. 2016 |
Pobyt: |
červenec 2016 |
Přečteno: |
132x |
Recenze se líbila: |
409
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
S pobytem v hotelu Reymar jsme byli spokojeni, strávili jsme v dané lokalitě 12-ti denní dovolenou a nemuseli jsme řešit žádný problém.
Ubytování
průměrně
(3,7/5)
Užívali jsme standartně vybaven dvoulůžkový pokoj s klimatizac.
Strava a stravování
průměrně
(4,5/5)
polopenze formou bufetu byla pestrá a chutná
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,1/5)
Na pokoji jsme trochu postrádali ledničku, překvapil nás zámek k trezoru a ovladač k Tv za poplatek na recepci.
Personál hotelu byl jednoznačně ochotný.
Možnosti vyžití asi dostačující, my si tvoříme svůj program - koupání v moři a poznávání okolí, takže animační programy apod. nehledáme. Bazén u hotelu je, ale nevyužili jsme ho, dáváme přednost moři.
Pláž a moře
průměrně
(4,6/5)
Okolí hotelu
průměrně
(4,3/5)
Celkový dojem
průměrně
(4,3/5)
celkový dojem rozhodně pozitivní
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 12 z 15 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.