Dovolená 2022
Recenze hotelu HTOP Planamar Hotel *** (Španělsko - Katalánsko - Malgrat de Mar)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | David |
Vloženo: | 3. 8. 2022 |
Pobyt: | červenec 2022 |
Přečteno: | 93x |
Recenze se líbila: | 128 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Celkový dojem z dovolené je průměrný, hlavně díky cestovce ***.
Ubytování
Na fotkách vypadá rozhodně lépe, hlavně díky výhledu na bazén. Stěny byly jak z papíru (slyšíte každý pohyb na chodbě), lednice nefungovala, vysoušeč vlasů chyběl úplně, klimatizace je spíše větrák, co fouká teplý vzduch pod stropem. Naopak výborná sprcha, kde tekla okamžitě teplá voda. Prostěradla byla dost špinavá, ty jsme hned sundali a používali vlastní deky. Ovšem úklidová služba fungovala v pořádku, vše bylo doplňováno.
Strava a stravování
Stravování není do půlnoci, jak uvádí popisek, ale do 23:00. All inclusive je dost omezený z mého pohledu. Dokonce existují i dvě kategorie all inclusive, zde je Vám nabídnuta jen levnější varianta. Z drinků je na výběr pouze jeden, na každý den jiný, pro mě dost nedostatečné. Asi nejomezenější all inclusive, který jsem kdy viděl. Celé je to řešeno dost nešťastně. Nemáte žádný pásek na ruce, ale dostanete kartičku, kterou pořád musíte předkládat, ikdyž chcete pití k obědu. Celé to jen zdržuje personál, který musí kartičky pořád načítat a zaklikávat, co jste si objednali, i zákazníky, kteří musí kartičky vždy předkládat. Díky tomu všude vznikaly fronty. Dále máte další kartičku, za kterou dostanete jeden kelímek (2dcl). Rovnou si zas můžete stoupnout do fronty pro další, protože dvě pití prostě nedostanete. Dále dostanete papírek, který vždy musíte předkládat při vstupu do jídelny. Prostě máte tři doklady, které vždy musíte mít po ruce.
Co se týče jídla, to bylo chuťově perfektní. Ve srovnání s jinými hotelu, opravdu mohu jen doporučit. Sortiment byl opravdu pestrý, ovoce perfektně zralé. Občerstvení přes den, jak je v popisu, jsem za celý týden neviděl. Stejně jako fitness...
Vybavení, služby a personál hotelu
Vybavení, jak jsem psal výše, neodpovídá popisku. S personálem hotelu nebyl žádný problém
Pláž a moře
Moře a pláž čistá. Ovšem na výletě do Barcelony, kde začalo pršet, tak člověk viděl, jak veškeré bahno a splašky tryskají do moře, které se celé zbarvilo do hněda. Naštěstí u nás nepršelo, moře zůstalo čisté. Bazén byl spíše menší, lehátka non-stop obsazená ručníky turistů.
Okolí hotelu
Turistický malý okruh byl v pořádku, jakmile jste vyšli trošičku mimo, tak to spíše vypadá jak někde v chudinské čtvrti, kde se prostě nechcete pohybovat. V blízkosti jezdí vlak, který Vás zaveze podél pobřeží třeba do Barcelony. Zbytek okolí neznám, nebyl nám nabídnut žádný výlet.
Celkový dojem
Celý dojem zkazila cestovní kancelář ***. Sice je individuální transfer za poplatek, ale normální sběrný transfer funguje takto. 5 dní před dovolenou jsme se v instrukcích dozvěděli, že po příletu do Barcelony Vás nikdo nebude někde čekat a bez angličtiny budete v háji. V instrukcích jsou popsány situace, kam jít, když přistanete na určitý terminál. Když člověk letí do Barcelony poprvé, tak bude mít opravdu co dělat, aby se nějak zorientoval. Naštěstí jsme tedy našli pobočku, na kterou jsme se dle instrukcí měli dostavit. Nutno dodat, že jsme bloudili a nebyli jsme jediní! Tam na nás a druhou skupinku koukali jak z višně a vůbec netušili, co to máme za papíry. Nakonec nás pán někam poslal, že nám to za hodinu pojede. Na hotel z Barcelony jsme se od příletu dostali až za 4 hodiny! Takto má společnost *** nasmlouvaný sběrný transfer s místní společností MTS. A to nás vyhodil kdesi na cestě a hotel si už člověk musí najít sám podle map. Druhý den nás opravdu kontaktovala delegátka, jak bylo v instrukcích, ovšem ne s tím, že bude schůzka a tam nám něco poví, ale v sms napsala, že pokud něco budeme od ní chtít, tak si pak můžeme domluvit případně i schůzku. Nejsem si jist, jestli to má probíhat stylem, že my budeme iniciovat schůzku, abychom se vůbec něco dozvěděli. V jiných cestovkách jsem se s tímto ještě nesetkal. Kdyby cestovka normálně zrealizovala uvítací schůzku s nějakým lehkým představením, nabídky výletu (ty jsme ani nedostali) atd, tak bych hned reklamoval, že na pokoji chybí vybavení. Ovšem třetí den už člověk nemá náladu se někam stěhovat a znovu se ubytovávat, tak to nějak doklepe. Odlet byl to stejné. Já vlastně ani nikoho z této společnosti za celou dovolenou neviděl. Pouze mi paní delegátka poslala sms, z jakého terminálu mi to letí a v kolik mám kde čekat na autobus. Autobusák Vás vyhodí na terminálu 1 a víc ho nezajímá. Tam musíte zjišťovat, jak a jakými autobusy se dopravit na terminál 2. Bez znalosti anglického jazyka tuto společnost nedoporučuji. Mimochodem, zájezd jsme měli na 8 dní/7 nocí. První den díky prodlevám s transferem jsme dojeli ve 23:00 na hotel. Jenže pití bylo do 23:00, nikoliv do 24:00, jak je v popisu. Úplně dehydratovaný jsem tedy hledal nějaký obchod, protože na hotelu se už nenapijete po 23:00. To ani neříkám, že díky transferu jsme nedostali ani zaplacenou večeři. Z prvního dne byla tedy pouze hodina, poslední den Vás autobus nabral hodně brzo před odletem, protože společnost sváží i zahraniční turisty, kterým to třeba letí dříve. Sečteno, podtrženo, 6 dní, 7 nocí.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 11 z 14 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »