Napsat recenzi

Čekala jsem trochu víc ...

Recenze hotelu HTOP Amatista Hotel (ex Royal Beach) **** (Španělsko - Katalánsko - Lloret de Mar)

Hodnocení:
průměrně: 3,9/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2015
Přečteno: 670x
Recenze se líbila: 480 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

Co se týká polohy hotelu a blízkosti pláže se nedá nic vytknout. Jinak all inclusive nedoporučuji. Forma kartiček a ubíjející fronty na pití - katastrofa :( Nejsme náročná rodina , ale stát 10 min večer i 25 min ve frontě u baru na jeden 2dcl kelímek pití bylo opravdu náročné !!! Nemluvě o výběru nápojů jak nealko tak alko.

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Klasika, pokoje nic moc velké pro čtyři jen tak tak. přistýlky natlačené na manželskou postel - takže 4lůžko (jedno o půl metru kratší než ostatní). Jinak co se týká čistoty, každý den uklizeno a čisté ručníky. Tím že nám pokoj slouží opravdu jen k přespání tak dostačující.

Strava a stravování  průměrně (4,2/5)

Snídaně jednotvárné.(slanina, salámy, sýry, vajíčka, pečivo) každý den to samé. Dopolední svačinu si neodvažuji soudit nebyli jsme. Obědy a večeře, každý den něco jiného a pro každého na výběr. Odpolední svačina katastrofa (slanina, párky, housky, hranolky, rajčata a salát) Každý den to samé a nejhorší chování hotelových hostů !! Nakousané jídlo na tácech a hotelový servis nikde, den co den :(

Zaplaceno all inclusive - na pití fronty jak u oběda tak i mimo u baru. Opravdu šílenost jak v hotelové restauraci tak u venkovního baru. opravdu i 25 minut a dají vam na jednoho jeden kelímek nebo skleničku, dokud nevrátíte jiný nedostanete !!!

Celý pobyt jsem si přišla že čekáme jenom na pití , jak děti tak my s manželem :/

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,9/5)

Vybavení: klasika, žádný zázrak ale žádná katastrofa. Spát se tam dalo.

Služby: usměvavý personál (ne všechen), pro nás hrozný servis co se týká hotelové restaurace a baru. Nejlepší servis na střeše hotelu - na terase s Jacuzzou. Jinak hrůza!!!

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

Co se týká pláže velké plus !!! Blízko hotelu, přeběhnete přes cestu - pár kroků a jste tam. Není velká a místo se vždy našlo i přímo u moře. Plavčík v pohotovosti, pláž čistá a každý den ráno upravovaná. Moře krásné a čisté. Velká spokojenost ...

Okolí hotelu  průměrně (4,3/5)

Okolo hotelu bary a restaurace, diskotéka. Pro mladé ideál. Kousek i na hlavní promenádu do Lloretu. Skoro žádný hluk, ale je to o lidech ! My měli klid.

Celkový dojem  průměrně (3,9/5)

Můžeme srovnávat s Malgradem i Lloretem! Takže pro nás jednou tento hotel a už nikdy více. Ale člověk si na to musí přijít sám, každému vyhovuje něco jiného. Celkově až na ty fronty to vlastně ušlo. Ale vracet se nebudeme.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 16
z 22 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Lukáš: nevím kde jsi čekala 25min - 20. 1. 2016 16:47

Já byl s all inclusive naprosto spokojen !!! čekání na baru max 5min, a to musel být u baru snad celý hotel. jinak mi obsloužili vždy hned. Jídlo bylo výborné ! A možnost využít karty i na jiných hotel s resortu H-TOP -- Super !!! ve měste LLoret jich je asi 7 , vyskoušeli jsme jak jídlo tak pití na barech včetně bazénů a spa po celém městě zdarma !!!! super dovolená !!! reagovat

Jája Stejskalová: Re: nevím kde jsi čekala 25min - 11. 7. 2016 13:14

Moc děkuji za vaše slova, doslova jsem se vyděsila, kamže to jedu, chtěla bych se podrobněji zeptat na to využití karty po celém městě, můžete mi dát váš email? Moc děkuji i za svého muže pivaře, že nebude tak dlouho čekat na své oblíbené pivíčko! Jája reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Katalánsko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání