Pobyt v hostalu Miranda
Recenze hotelu Hostal Miranda ** (Španělsko - Katalánsko - Blanes)
Hodnocení: |
průměrně:
5/5
|
Autor: |
Bob |
Vloženo: |
30. 8. 2016 |
Pobyt: |
srpen 2016 |
Přečteno: |
82x |
Recenze se líbila: |
450
čtenářům |
Fotografie: |
1 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
-
Trh v Blanes. Produkty krásně voní!!
Pobyt v ubytovacím zařízení byl klidný, bezproblémový.
Ubytování
průměrně
(4/5)
Byli jsme ubytováni v menším pokojíku. Postele pohodlné. Sociální zařízení čisté. Pro účely přespání ideální. Možná bychom na pokojíku ocenili nějakou židli.
Strava a stravování
průměrně
(5/5)
Měli jsme pouze snídaně v podobě švédského stolu. ideální výběr. Chutné, čerstvé.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4/5)
Personál vstřícný, úslužný a pohotový. Tady by bylo asi vhodné doporučit zřízení nějaké nástěnky, na které by bylo možné o nějakém kulturním vyžití informovat.
Pláž a moře
průměrně
(5/5)
Nemáme výtek. Pláže vždy ráno umetené, lehátka, slunečníky. Vzdálenost hostalu od moře ideální.
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Chybělo trochu více čistoty v ulicích, ale to se asi při tom pohybu osob nedá uhlídat.
Celkový dojem
průměrně
(5/5)
Spokojenost. Opravdu dovolené bez starostí.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 1 z 1 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.