Napsat recenzi

Knobová

Recenze hotelu Labranda Marieta Hotel **** (Španělsko - Gran Canaria - Playa del Inglés)

Hodnocení:
průměrně: 4,2/5
Vloženo:
Pobyt: květen 2014
Přečteno: 188x
Recenze se líbila: 445 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Se všemi službami jsme byli spokojeni, recepce výborná, komunikativní, číšníci taky. Jen nás zarazilo, že úklid pokojů probíhal obden. Vybavení hotelu dobré, jídlo taky.

Velmi nespokojeni jsme byli s odletem kvůli zpoždění odletu letadla 3,5 hod. Na letišti jsme dostávali informace o zdržení 2x po 20 min, potom dalších 60 min a dalších 60 min. Navíc po příletu jsme byli 75 min rozváženi do hotelů. S malými dětmi jsme strávili na cestě od 10 hod na letišti, do pokoje jsme přišli ve 22,30 hod.

Knobová

Ubytování  průměrně (4/5)

Zarazilo nás, že vybavení kuchyňky bylo pro 3 osoby (talíře, příbory, hrnky), když byly ubytovány 4 osoby

Strava a stravování  průměrně (4,5/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,2/5)

v pořádku

Pláž a moře  průměrně (4,2/5)

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Celkový dojem  průměrně (4,2/5)

dobrá

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 4
z 4 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Gran Canaria - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání