Hotel Pajara Beach Fuerteventura
Recenze hotelu R2 Pajara Beach Hotel & Spa **** (Španělsko - Fuerteventura - Costa Calma)
Hodnocení: |
průměrně:
4,6/5
|
Autor: |
Iva |
Vloženo: |
5. 8. 2023 |
Pobyt: |
červenec 2023 |
Přečteno: |
4x |
Recenze se líbila: |
110
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
4 |
Hotel celkově moc pěkný, s krásným bazénem, blízko malých plážiček. Jídlo super, bylo vždy z čeho vybírat. Jak v jídelně, tak přímo u bazénu. Pobyt nám zkazila skutečnost, že nás personál hotelu okradl. Nebyli jsme první případ, ale hotel s tím vůbec nic nedělal. Delegátka z Čedoku to neřešila vůbec. Denně jsme si věsili na kliku cedulku nerušit a jednou ráno, jak jsme šli na snídani, jsme na to zapomněli. Po chvilce jsme se vrátili, a v peněžence chybělo 50 Euro. Pokoj byl uklízený jen naoko - pouze ustlaná postel, bylo jasné že uklízeč potřeboval rychle z pokoje zmizet. Takže pozor na tento hotel. Toto se nám nikdy nestalo.
Ubytování
průměrně
(4,7/5)
Šlo to
Strava a stravování
průměrně
(5/5)
Perfektrní
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,3/5)
Hrůza
Pláž a moře
průměrně
(4,7/5)
Krásné
Okolí hotelu
průměrně
(4,4/5)
Pěkné
Celkový dojem
průměrně
(4,6/5)
Šlo to
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 6 z 7 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Zkušený cestovatel: Je to marný, je to marný!!!! - 6. 8. 2023 9:52
Ležet peněženku s větším obnosem na hotelovém pokoji může nechat ležet snad jen přesvědčený komunista, který ještě věří, že vše patří všem (ale pak nechápu, proč si na to stěžuje). Když už je vám líto zaplatit si trezor /ano, je dost drahý/, proč tu peněženku nezamknete do kufru nebo aspoň nezahrabete mezi oblečení, nejlépe použité - pokud je tedy problém ji nemít u sebe ? V mnoha hotelech EU provádí úklid neevropané, kteří jsou zvyklí, že jim hosté nechávají ležet na pokoji nějaký bakšiš (peníze i věci) - tak když to leží, vezme si. Pokud to nechtěla řešit delegátka, je to vážnější - ale na druhou stranu asi tak 30 let funguje pravidlo, že hotel ručí jen za cennosti, uložené na místu k tomu určeném - a to určitě není povalující se peněženka. Takže si v podstatě stěžujete jen na vlastní chybu - a všichni okolo se mají poXXXX ? reagovatMartin: Re: Je to marný, je to marný!!!! - 6. 8. 2023 19:05
Pane, to je hodně hloupý komentář k dané situaci. Pro Vás je asi běžné, že personál okrádá hosty. Dle Vašich rád, je vidět, že jste všude byl a všechno znáte. Máte tedy štěstí, že Vám se nic podobného stát nemůže. reagovat