Cabogata Mar Garden
Recenze hotelu Cabogata Mar Garden Hotel & Spa **** (Španělsko - Andalusie - Retamar)
Hodnocení: |
průměrně:
4,2/5
|
Autor: |
Richard |
Vloženo: |
9. 7. 2018 |
Pobyt: |
červenec 2018 |
Přečteno: |
62x |
Recenze se líbila: |
296
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Hotel dobrý, okolí pustina, moře studené a špinavé
Ubytování
průměrně
(4,5/5)
Ubytování ucházející, místo regulérních dvou manželských postelí jen jedna a polorozpadlá přistýlka, recepční při příjezdu nám chtěla dát jiné pokoje, než jsme měli objednané - menší a ne s výhledem na moře
Strava a stravování
průměrně
(5/5)
Strava vynikající
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,8/5)
Personál příjemný, vybavení dostatečné, jen jeden otevřený bar
Pláž a moře
průměrně
(3,2/5)
Pláž s minimem lehátek, bez baru, moře studené a špinavé , mizerný přístup do vody
Okolí hotelu
průměrně
(3,8/5)
Pustina, kromě jedné malé promenády s pár stánky není kam jít
Celkový dojem
průměrně
(4,2/5)
Rozpačitý
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 3 z 4 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.