Adrenalin na hotelu
Recenze hotelu Best Pueblo Indalo Aparthotel *** (Španělsko - Andalusie - Mojácar)
Hodnocení: |
průměrně:
4,1/5
|
Autor: |
Pavel Chval |
Vloženo: |
1. 7. 2024 |
Pobyt: |
červenec 2024 |
Přečteno: |
4x |
Recenze se líbila: |
41
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Krásný hotel s chaotickym managementem a ne vždy pečlivým personálem.
Ubytování
průměrně
(3,6/5)
První noc špinavý, neuklizeny apartmán, svabi na podlaze šokující! Ráno přesun na jiný pokoj po intervenci s delegatkou.
Strava a stravování
průměrně
(4,8/5)
Jídlo výborné.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,8/5)
Personál nejslabší článek pobytu na tomto hotelu. Pokojske nechávají často otevřené apartmá po úklidu, hrozí vykrádání. Obsluha sice usměvavá leč velmi neprofesionální. Jídelna se stoly zaplněné špinavým nádobím, mnoho hostů a málo personalu. Není vůbec cítit rozdíl mezi pobytem all inclusiv a běžným hostem.
Pláž a moře
průměrně
(4,6/5)
Okolí hotelu
průměrně
(4,6/5)
Celkový dojem
průměrně
(4,1/5)
Španělsko je nádherná země, rádi se vracíme. Hotel Best Pueblo Indalo má hodně co napravovat aby si hosté nemuseli z pobytu odvést špatný dojem.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 6 z 8 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.