Napsat recenzi

pobyt srpen 2013

Recenze hotelu Alegria Portomagno Hotel **** (Španělsko - Andalusie - Aguadulce)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2013
Přečteno: 437x
Recenze se líbila: 499 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

NIC MOC

Ubytování  průměrně (3,2/5)

Hotel má 4 hvězdičky, ale vzhled tomu rozhodně neodpovídal. Hotel je velmi starý.

Společné prostory se ještě dají, ale pokoje jsou děsné.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Strava byla také velmi slabá. Pořád se opakovali stejná jídla a i ta nebyla nic moc.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Vybavení hotelu docela dobrý, personál nebyl moc ochotný, cokoliv jsme potřebovali vyřešit, tak to byl problém

Pláž a moře  průměrně (3,8/5)

Hezká

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Klidné místo

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

celkový dojem není dobrý. Sem už se nevrátím

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 6
z 12 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Andalusie - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání