pobyt srpen 2013
Recenze hotelu Alegria Portomagno Hotel **** (Španělsko - Andalusie - Aguadulce)
Hodnocení: |
průměrně:
3,4/5
|
Autor: |
MJ |
Vloženo: |
4. 9. 2013 |
Pobyt: |
srpen 2013 |
Přečteno: |
437x |
Recenze se líbila: |
499
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
NIC MOC
Ubytování
průměrně
(3,2/5)
Hotel má 4 hvězdičky, ale vzhled tomu rozhodně neodpovídal. Hotel je velmi starý.
Společné prostory se ještě dají, ale pokoje jsou děsné.
Strava a stravování
průměrně
(3,3/5)
Strava byla také velmi slabá. Pořád se opakovali stejná jídla a i ta nebyla nic moc.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,3/5)
Vybavení hotelu docela dobrý, personál nebyl moc ochotný, cokoliv jsme potřebovali vyřešit, tak to byl problém
Pláž a moře
průměrně
(3,8/5)
Hezká
Okolí hotelu
průměrně
(3,8/5)
Klidné místo
Celkový dojem
průměrně
(3,4/5)
celkový dojem není dobrý. Sem už se nevrátím
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 6 z 12 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.