Napsat recenzi

Velké zklamání

Recenze hotelu Hotel Magnólia **** (Slovensko - Západní Slovensko - Piešťany)

Hodnocení:
průměrně: 2/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2018
Přečteno: 105x
Recenze se líbila: 310 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Do hotelu jsme se přihlásili kvůli bazénu, abychom mohli zrelaxovat. Už v recepci jsme se ptali, zda můžeme navštívit ještě večer bazén. Až po ubytovení jsme zjistili,vže je vypuštěný. Nefungovala ani whirpulka. Ženy, které v ní seděly byly zklamané, že do vany si mohou zajít doma. Slovo wellness k hotelu nepatří

Ubytování  průměrně (2/5)

Roztrhané prostěradla, toalety z 80. let.

Přímo naproti hotelu je diskotéka, takže jsme do tří hodin měli zabedněná okna v pokoji bez klimatizace!

Hotel absolutně neodpovídá 4 *!!!!

Strava a stravování  průměrně (2,7/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,3/5)

Neodpovídá počtu hvězdiček.Stará díravá prostěradla

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (1/5)

Okolí hotelu  průměrně (2/5)

Naproti je diskotéka, tak se nevyspíte

Celkový dojem  průměrně (2/5)

Velké zklamání

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 2
z 3 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Západní Slovensko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání