Napsat recenzi

Tři hvězdičky? Ani náhodou!

Recenze hotelu Regia Damona Hotel *** (Slovensko - Západní Slovensko - Bojnice)

Hodnocení:
průměrně: 2,6/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2013
Přečteno: 357x
Recenze se líbila: 556 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Po předchozích kladných zkušenostech se slevovými kupony jsme zakoupili voucher na ubytování v tomto hotelu a nestačili jsme se divit. Čas se tu zastavil na začátku 90. let...

Ubytování  průměrně (2,6/5)

Pokoje menší, vybavení skromné, televize vyloženě malinká, při našem příjezdu nesvítily dvě ze tří žárovek na lustru, okna jsou stará. Koupelna se sprchovým koutem a WC, umyvadlo malinkaté, takže při mytí rukou stříká voda všude kolem. Výtah je ze 70. let a postrádá bezpečnostní dveře, takže jízda je poměrně adrenalinová. Výhled na zámek Bojnice jsme neměli (80 % pokojů ho údajně má), ale i tak byl krásný. Internet poměrně rychlý.

Strava a stravování  průměrně (2,4/5)

Polopenze - snídaně dobré, takový standardní výběr... avšak pouze do 9.30. Večeře skromnější, porce menší, výběr ze dvou jídel den předem (!). U stolu jsme seděli s jiným párem, ačkoli byl dostatek volných stolů (pevně daný zasedací pořádek). Dvakrát jsme žádali o jiný stůl, jelikož ten nám přidělený byl natolik blízko k dalšímu stolu, že jsme si nemohli ani posunout židle. V případě, že jsme se potkali s hosty od vedlejšího stolu, nebylo možné usadit se vůbec. Pan číšník nám ale vyhověl. Nápoje se u večeře platí v baru u recepce (v jídelně dostanete lísteček a s ním se přesunete k baru), a to každý den, nikoli např. na konci pobytu, což je lehce otravné.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,5/5)

Zklamání přišlo již na recepci, slečny/paní měly do vstřícnosti a příjemnosti daleko. Na naší prosbu o kartičku "nerušit" (paní pokojská nás 2x vzbudila v půl deváté a kartičku jsme na pokoji i přes důkladné pátrání nenašli) nám paní recepční vysvětlila, že si hosté, když tuto kartičku použijí, stěžují, že nemají uklizeno (o tom vůbec nebyla řeč). Raději vzala zvonící telefon, aby se s námi nemusela dále bavit... (bez jakékoli omluvy). Jiná paní recepční nám změnila rezervaci na wellness, jelikož jsme ihned nezaplatili (při cestě ze snídaně jsme u sebe neměli peníze), ačkoli nám řekla, že zaplatit stačí během dne... vše samozřejmě proběhlo bez jakékoli omluvy, ba v podstatě s útokem, že si za to můžeme sami.

Okolí hotelu  průměrně (4,1/5)

Okolí hotelu pěkné, ZOO a zámek nedaleko, na procházky ideální.

Celkový dojem  průměrně (2,6/5)

Hotel se od dob komunismu opravdu nikam neposunul, a to jak vybavením, tak chováním personálu. Nevím, jak jsou spokojeni hosté, kteří navštíví hotel bez voucheru, ale my měli pocit, jako bychom za to byli penalizováni. Nevyžadovali jsme žádný luxus, ale některé věci se přehlížet nedají a slušné a příjemné chování je základem všeho, to jsme tu ale postrádali snad nejvíce...

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 39
z 99 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Západní Slovensko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání