nechápem předchozí recenze
Recenze hotelu Regia Damona Hotel *** (Slovensko - Západní Slovensko - Bojnice)
Hodnocení: |
průměrně:
2,6/5
|
Autor: |
Libi&Pó |
Vloženo: |
2. 2. 2013 |
Pobyt: |
únor 2013 |
Přečteno: |
419x |
Recenze se líbila: |
616
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
3 |
Po předchozím čtění jsme měli obavy, které se nepotvrdily.
Ubytování
průměrně
(2,6/5)
Pokoje čisté, koupelna též čistá, umyvadlo dostatečně velké na umytí rukou a zubů....
Strava a stravování
průměrně
(2,4/5)
Snídaně dostatečné na výběr,káva,čaj, prostě všeho dost, včetně jídla. Večeře tak akorát, aby jste nebyli před spánkem přežratí a dokonce chutné.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,5/5)
Vybavení v pořádku, nové, čisté, okna sice neplastové, ale plně funkční. Personál příjemný, bez problému!
Okolí hotelu
průměrně
(4,1/5)
pěkné a příjemné!!!!!
Celkový dojem
průměrně
(2,6/5)
Už jsme viděli dost a toto rozhodně patřilo k těm lepším....
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 39 z 99 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Jana: Nejste zaměstnanci hotelu? - 9. 2. 2013 0:35
Nebo podobnou stravou z náhražek, neplnohodnotných jídel atd. krmíte i své děti? Necháváte je jezdit ve výtahu bez vnitřních dveří bezpečně atd.? Potom chápu, že jste byli spokojeni. Holt společnost je reprezentována různými vrstvami a stejně tak mnoha lidmi, kteří neumí služby, jídlo atd. stále reklamovat a požadovat alespoň průměr a do té doby budou jiní vydělávat na blbosti a hlouposti druhých, ale dobře tak takovým lidem... Pobyt doporučuji, protože tolik smíchu nezažijete nad tou parodií :D:D a na tom bych postavila marketing, potom již nebudou moci být lidé nasraní. Toť má rada :-) reagovatLibi&Pó: Re: Nejste zaměstnanci hotelu? - 9. 2. 2013 21:21
To teda fakt nejsme,ledaže by jsme to řídili ze třista kilometrové vzdálenosti.:). Stravu z náhražek jsme nedostávali,jídlo umíme reklamovat,ale nebylo třeba. Výtah byl naprosto boží a dětem se moc libil,nenechávali jsme je jezdit samotné. Za ty peníze to bylo dost dobré... A to se nespokojíme s kde čím. Trick Tip na závěr na Hotel pro Vás: místo 3hvězdiček příště alespoň 4 :)) reagovatMegoš: Re: Re: Nejste zaměstnanci hotelu? - 12. 2. 2013 20:57
Mě se vždycky líbí, jak lidi hned ví, co všechno je špatně atd... Ad jídlo: mě tam třeba chutnalo Ad výtah: asi vyhovuje bezp.předpisům, jinak by nesměl být provozován. Jasně, hotel už má něco za sebou, asi bych ubral v oficiálním hodnocení podle hvězd, ale že by to byl vyloženě průser, tak to ani náhodou. Nebo jste čekali za 1600,-pro dva s polopenzí luxusní hotel s vodotryskem?:-) reagovat