Návrat
Recenze hotelu Regia Damona Hotel *** (Slovensko - Západní Slovensko - Bojnice)
Hodnocení: |
průměrně:
2,6/5
|
Autor: |
Ing. Rudor |
Vloženo: |
7. 3. 2017 |
Pobyt: |
březen 2017 |
Přečteno: |
265x |
Recenze se líbila: |
407
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Hotel treba zrenovovať a pripravovať s personálom
Ubytování
průměrně
(2,6/5)
Zodpovedá dobe výstavby hotela.
Strava a stravování
průměrně
(2,4/5)
Podstatne zlepšiť raňajky
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,5/5)
Personál si musí uvedomiť, že je tam pre zákazníka a nie naopak. Wellness je kapacitne nepostačujúcej. Zodpovedná pracovníčka sa musí konečne starať o prevádzku wellness a nie plniť nezmyselné príkazy pána riaditeľa. Mokrý klient čakajúci na masáž nemôže predsa čakať vonku na chodbe.
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(2,6/5)
O
Okolí hotelu
průměrně
(4,1/5)
Pekné
Celkový dojem
průměrně
(2,6/5)
Až na raňajky a ústretovosť personálu dobré.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 39 z 99 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.