cigansky bal
Recenze hotelu Relax Hotel Eufória *** (Slovensko - Východní Slovensko - Nová Lesná)
Hodnocení: |
průměrně:
3,3/5
|
Autor: |
nespokojni zakaznici |
Vloženo: |
1. 1. 2015 |
Pobyt: |
leden 2015 |
Přečteno: |
523x |
Recenze se líbila: |
502
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
4 |
Najhorsi silvestrovsky zazitok
Ubytování
průměrně
(3,1/5)
Izby male. Cez okna prefukuje. Zima a prach v izbe. Sprchovaci kut s pokazenymi dvierkami. Sama voda na zemi. Smradlavy zachod s nanosom vodneho kamena.
Strava a stravování
průměrně
(3,5/5)
mali sme kupeny pobyt s polpenziou a silvestrovskym pripitkom a jedlom. Jedlo ok keby nam ho nezozrali c*** !!!! Majitelka ma o koliesko menej v hlavicke a do plneho hotela pustila bandu romov - 54 romov ktori si jedlo naberali rukami. Smrad ako v opicinci. Romovia si doniesli vlastny alkohol a neplatili vstup ako my. Nas tato silvestrovska katastrofa vysla na 45 eur a museli sme po hodine odist lebo to bolo neznesitelne. Nas akoze rezerve stol okupovala banda nenazranych 100 kilovych spoluobcanov.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,4/5)
Casnicky a personal su mile sikovne dievcata ale majitelka hotelu je lakoma klamarka.
Okolí hotelu
průměrně
(4,2/5)
Romovia nam takmer odpalili auto lebo nakupili kvantum lacnej vybusniny.
Celkový dojem
průměrně
(3,3/5)
KATASTROVA ROMSKE DOUPJE !!!!!!
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 15 z 26 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
konateľka firmy: Silvester - 2. 1. 2015 18:55
Vyjadrím sa k celej recenzii stručne a výstižne. Niektorí hostia, ktorí tohtoročný Silvester strávili u nás na Hoteli Euforia, nevedia pochopiť, že sa nikdy nerobí uzavretá spoločnosť. Silvestrovské lístky si môže zakúpiť ktokoľvek, či je to Róm, Japonec alebo Číňan. Farba pleti u nás na hoteli nie je vyhradená, každý slušný hosť má u nás otvorené dvere....mimochodom, keby tu neboli naši tí spoluobčania Rómovia, nebola by to ani zábava, pretože začiatok Silvestra a to hneď po večeri ako začal hrať DJ, boli hostia na izbách, kde mali kvantum svojho alkoholu a kongresová miestnosť zostala prázdna. TAK TO BY LEN BOL SILVESTER. Čo sa týka izieb...už na začiatku nám bolo čudné, že si pár z hostí neželalo, denné upratovanie, na čo sú u nás klienti zvyknutí a je to náš standard. Až dnes, po Vašom odchode sme pochopili do akej kategorie vás máme zaradiť a to čo sme na tých izbách našli je neopísateľné. Ozvracané plachty, záchody špinavé ako keby ste tu strávili 14 dní a nie 5, zvyšky jedál z celého Vášho pobytu a k ostatnému sa už vyjadrovať nebudem. Ďalšia vec, nechali ste nám v dezolátnom stave izby, keby som vám to vykalkulovala, tak by ste mali platiť ešte vy nám. A slečna, ktorá si požičala fén, nech jej slúži. Ohňostroj! Každý rok sú naši hostia unesený z nášho ohňostroja a nikdy sme nemali žiadne lacné výbušniny a zatiaľ ani žiadny problém. JA ako konteľka firmy by som to nikdy nedovolila. Ide tu o bezpečnosť nielen hostí ale aj našu. Takže toto je nepravdivé klamstvo z Vašej strany. „Lakomá klamárka“ možno z Vášho pohľadu, ale každému z vás bola VRÁTENÁ adekvátna čiastka aj to len preto, že bolo neúnosné počúvať lož, ktorú ste nám tu hádzali na tanier. Nechcem sa vyjadrovať netaktne, ale som presvedčená o tom, že si z toho večera ani polovičku nepamätáte, keďže ste toho vlastného-podotýkam lacného alkoholu nepožili málo. Ja, moji zamestnanci hotela a blízky sú toho totiž svedkom. Rómovia mali zakúpené lístky a boli plne platiaci hostia, ktorí sa zachovali voči hotelu čestne a pili alkohol a jedli jedlo, ktoré mali zakúpené na hoteli. Tak sa mi tu prosím nevyjadrujte, že nič neplatili. Napriek všetkému Vám prajeme v roku 2015 len to dobré. konateľka firmy reagovattiež nespokojná zákaznička: Re: Silvester - 2. 1. 2015 20:22
Bohužiaľ, nemáte ani trocha pravdy pani konateľka, klamete Vy, ale vo všetkom. Ste mladá, nemáte dostatok skúseností, tak treba férovo priznať chybu. A ohľadom izieb- neverím, že izby boli zdemolované, na hoteli sme boli samí slušní ľudia. A ak je to tak, dajte to k náhrade-predsa sme Vám dali OP, máte na hostí kontakt. Každý korektný majiteľ hotela sa vždy s nami pri ukončení pobytu prišiel rozlúčiť a spýtať sa na spokojnosť, máte sa ešte veľa učiť. A pozdravujeme milé dievčatá, čo obsluhovali . Väčšinou sa stáva , že dobré meno kazí niekto z personálu, ale u Vás je to samotné vedenie a je to škoda. reagovatnespokojní zákazníci: Katastrofa na hoteli euforia - 3. 1. 2015 15:12
Drahá konateľka firmy, teraz už viem na 100 %, že tak ako som vás nazvala je správne. Neostali po nás žiadne ozvracané plachty ani žiadny bordel ! Dokonca som ešte ustlala. Je mi lúto, že vaše upratovačky začínajú o 9:00 a končia 9:15 akurát v čase keď sa chystajú ľudia von na svah. Vo vašom hoteli sme strávili MINIMUM času, po raňajkách sme odchádzali a vrátili až k večeru. Po večeri sme išli hneď na prechádzku a na druhú večeru do koliby. Jedno šťastie že susedíte s kolibou Tatry, lebo tam majú výborné jedlo aj personál. Keď už ste chceli mať otvorenú spoločnosť mali ste predávať neobsadené miesta a informovať nás o tom. Na silvestrovský program bol objednaný DJ Roman a nie 10 členná skupina Romov s 8 veľkými reprákmi - neúnosné na takú malú miestnosť. A tých 7 Talianov co mali prísť po polnoci? To ste mysleli ďalších 50 Romov z rodiny?. Za 45 € na osobu ste mali držať miesta aspoň dve hodiny lebo je normálne, že ľudia sa idú po večeri prejsť. A ten výstup kuchárky na Nový rok nemal chybu. Každý nech si urobí úsudok sám pripájam odkaz na výstup kuchárky po nevydarenom Silvestri. V hoteli nebol jediný spokojný hosť. Mali by ste si to priznať a nie vymýšľať si neporiadok na našich izbách. Zaradte si nás do kategórie nespokojných, pretože ste nám prichystali najhorší silvestrovský večer za ktorý nemáte ani toľko slušnosti sa ospravedlniť. Mimochodom slečna, ktorá si požičala fén bola ubytovaná v neskoršom turnuse, možno je ešte na hoteli, ale to vy so svojím manažovaním hotela nemáte šancu postrehnúť. Prajem vám takých zákazníkov, aby s vami boli spokojní. reagovatnespokojni zakaznici: Katastrofa na hoteli euforia - 3. 1. 2015 15:43
Takto reagovala konateľka a kuchárka hotela Euforia na sťažnosti hosti. Keby mohla všetkým predčasne ponúknuť odchod z hotela určite by to každý využil. Je smutné vymýšlať si na hostí, že po nich ostal neporiadok, počas našeho pobytu nikomu neprišlo na izbe zle - jedine ak z vašich rečí. Ďalšie reakcie hovoria za všetko, skrátka ste to nezvládla a odmietate si priznať chybu. Vaša škoda. reagovat