Napsat recenzi

Moje zkušenosti s hotelem Magnolia Piešťany

Recenze hotelu Magnolia (Slovensko - )

Hodnocení:
Vloženo:
Pobyt: srpen 2019
Přečteno: 57x
Recenze se líbila: 228 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Přes SPA Liberec jsem měla objednaný léčebný pobyt s názvem Nemocné klouby v hotelu Magnolia v Piešťanech. Celý pobyt byl jedno velké zklamání. Hotel je umístěn mimo lázeňské centrum a je spíše vhodný pro klasické turisty a ne pro lázeňské hosty. Neskutečný noční ruch - pod hotelem je herna, naproti přes ulici je patrně vykřičený dům, řev hostů ze zemí orientu v nočních hodinách a přijíždějící taxikáří, kteří parkují před hotelem. Poslední tečkou je ranní provoz popelářů a zásobovacích vozů v 6:oo hodin ráno, které by vzbudily i mrtvého. Chybějící klimatizace na pokojích. Hotel neodpovídá standartu čtyřhvězdičkového hotelu. Udivuje mne, že SPA Liberec si ani nezjistí kam za nemalou částku své zákazníky posílá. Lázeňský poplatek ve výši 15 EUR je už jen třešničkou na dortu pobytu v Piešťanech.

Ubytování 

Pokoje bez klimatizace, koupelna snad ze 70 let.

Strava a stravování 

Vybavení, služby a personál hotelu 

Ušlo.

Okolí hotelu 

Katastrofa

Celkový dojem 

Žádná sláva

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 0
z 1 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

Komentáře

Slovensko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání