Napsat recenzi

Dovolená ve Velkem Mederu

Recenze hotelu Hotel Thermal Varga *** (Slovensko - Jižní Slovensko - Vel'ký Meder)

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2024
Přečteno: 4x
Recenze se líbila: 51 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Napíši jen jedno, je dobře předem vědět, kam jedete. V minulých letech jsem býval víc spokojenější, ale doba se po Covidu značně změnila i ve Velkém Mederu a vše je tak o 20 - 25% dražší a dost jsem zklamán, ať teda s ubytováním na prvním místě, pak s cenovou politikou Slovenska, termálními koupališti a nakonec i městem.

Ubytování  průměrně (4/5)

Pro začátek musím říct, že v hotelech všude zdražili a celkem pořádně.

Po příchodu jsme dostali jiný pokoj a v jiném hotelu, než jsme původně měli rezervované, s tvrzením, že jsem objednával ten, co mi dali, důrazně jsem reklamoval chybu, recepční (dámy) se tvářily, neodbytně. Bylo to objednáno telefonicky a opětovně zopakováno protistranou recepční. Nejsem blbec, abych si nepamatoval, když u toho byla manželka a na návštěvě syn, mobil jsem měl na spolu-odposlech, proč to hotel Varga udělal, by mě fakt zajímalo. I když hotel má v propozicích, že může změnit ubytování, tak tohle nebylo fér.

Doporučuji příště do objednávky pro ostatní zájemce o pobyt "doslovně" nechat napsat, co požadujete, nechat si potvrdit písemně - který hotel a který pokoj, jinak je to velice nepříjemné, když po příchodu z větší vzdálenosti než 400 km zjistíte, že máte něco jiného, než dohodnuté ubytování. Obrázek si udělejte sami.

Dostali jsme pokoj v hotelu Thermal Varga prý po "rekonstrukci v roce 2023".

* To, že neudělali odhlučnění mezi pokoji a zvláště koupelnami, je opravdu velké zanedbání pohodlí vůči hostům. Odhlučnění z ulice je fakt mizerné, celkově vzato se projektantům vůbec odhlučnění nevyvedlo. Je obtížné se dobře vyspat na dovolené v hotelu Varga starším lidem s čilejším spánkem. Chyby projektantů, kazí spánek hostům.

* u paní pokojské jsem reklamoval tři rozbité obklady v koupelně u zrcadla po pravé straně (prý to nahlásí).

* odpadkový koš už měl poškozené víko

* za toaletou místo dlažby byl pouze kus betonu...

* moskytiérové křídlo dveří na balkón má špatně řešené otvírání (úchytky)a tak ho rekreanti už poškodili, také jsem na to paní uklízečku upozornil.

Pokoj byl rozhodně o dost menší, než původně objednaný v hotelu Aqua, koupelna i chodbička také. Byl však zařízen dostatečně, ale s menším úložným prostorem. Žel balkón i celý pokoj byl orientován na západ a při teplotě vnějšího vzduchu 34-36°C + zapadající sluníčko, klimatizace v odpoledních hodinách tak-tak stíhala pokoj ochladit, tepelná izolace byla horší, o pohodlném spánku za tropických nocí pro důchodce zvyklí si za dobré služby zaplatit, v tomto směru vůbec nevyhovoval, stejně tak rušením nočního klidu z hlavní ulice.

Balkón:

Vybavení balkónu téměř ok, sezení pro dvě osoby a nerezový stolek vyhovoval, malý sušák u východu na balkón nestačil na sušení plavek, ručníků od bazénu a ručníků po sprše. Na balkoně bylo ale tak horko, že se nedalo na něm být i k večeru, při velkých vedrech, za to obložené židle s prádlem ve vedrech rychle pomáhaly dosušit vlhké prádlo. Na některých balkónech byl rozkládací sušák, na našem ne. Asi nás někdo za Bůh ví co chtěl vytrestat…

V nočních hodinách, jak je pokoj a balkón orientován do promenádní ulice, mě budili pořvávající podroušení hosté, vracející se do Velkého Mederu směrem do města, byla to jediná cesta pro pěší z promenády s hospodou, kde byla živá hudba. Prostě se člověk nevyspal. "Objednat si pokoje na západní stranu v 1.patře v hotelu Varga opravdu nikomu nedoporučuji v plné letí sezóně, s lehčím spaním!" Proč jsem ho dostal já? Letos mi dovolená zde vážně nevyšla, jsem zklamán z ubytování.

Strava a stravování  průměrně (4,7/5)

Jídelna:

Vkusně, nadstandardně a hezky vybavená, barevně dobře sladěná, vstřícný obsluhující personál. Jídlo bylo formou švédských stolů a v dostatečném množství. Systému All Inclusive byl dán, jako bonus k polopenzi, jinak je klasicky v nabídce polopenze (snídaně a večeře). Kuchař vařil perfektně a chutně. Co mi však vadilo, že hotel měl patrně sjednané dělníky na nějakou práci a oběd jim byl servírován v této hezké jídelně. Nevkusné oblečení dělníků ve špinavém pracovním oděvu a hlučnější vedená debata dělníků u oběda, jak v hospodě 4. cenové skupiny, mi značně u jídla vadila. Předci jen šlo o hezkou restauraci hotelu s třemi hvězdičkami pro hosty hotelu a tohle ji značně degradovalo, navíc obsadili stoly rezervované pro hosty hotelu, kteří bonusovou nabídku All Inclusive využili a pak je musela obsluha usazovat jinam. Má-li být něco na úrovni, tak tento moment by se už neměl v hotelové jídelně nikdy opakovat, žel se opakoval denně. Bylo to opravdu mimo úroveň této jídelny. Pravdou však je, že dress code pro vstup do jídelny stanoven nebyl, stejně tak i několik málo hostů chodili do jídelny oblečení, jak u Máchova jezera pod stanem.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,3/5)

Recepce:

Jak jsem shora psal, až na incident s ubytováním, není víc, co hotelové recepci vytknout. Otázkou je, kdo za tím stojí a proč u mě došlo k změně ubytování? Prostě jsem se důvod změny mého ubytování nedozvěděl.

Jinak dámy na recepci pracovaly dobře, nevšiml jsem si jiných problémů.

Podávané nápoje:

Tak tady musím napsat, že pivo Zlatý Bažant bodovalo na celé čáře, stejně tak sortiment vín a nealkoholických nápojů. Vše perfektně vychlazené a pak byla zvýrazněná chuť, všeho, co si člověk mohl poručit, ať v jídelně, nebo u baru v recepci. Pravda pojetí All Inclusive - zvláštní bonus, si myslím, že kde a kdy, co platí, v recepci s barem by mělo fungovat od 10:00 do 23:00 při bonusu All Inclusive a neomezeně. Mate to hosty hotelu různé nápisy k různým místnostem o podávání nápojů...

Úklid v hotelu:

Asi mám jiná měřítka na úklid, než vedení hotelu. Nicméně by se po roce od rekonstrukce mělo vedení hotelu přijít detailně podívat na povrchy podlah. Začíná to být vidět, jak mezi spáry dlažby vzniká něco, co tam určitě být nemá. A z hygienického hlediska, kdo za to může? Patrně, buď vedení hotelu, že nenakupuje adekvátní prostředky na úklid a dezinfekci, nebo personál. Dle toho, co jsem viděl jako host, uklízečky pracovaly, jak mohly, jenže je jich asi málo a stíhají tak-tak, pak by byla vhodná investice do personálu, nebo kvalitních úklidových prostředků. (Parotlakové vyvíječe horké páry, profi vysavače, účinnější dezinfekce, vhodnější odpadkové koše, atd.) Uklízení v hotelu Aqua bylo lepší minulé roky.

Lázeňské služby  průměrně (5/5)

Hotel zajistil v ceně pro dva lidi masáže ve vedlejší budově, tam nebyl žádný problém a vše plně vyhovovalo.

Termální koupaliště:

Od hotelu vzdáleno 250 - 300 m, dostali jsme od hotelu chipy na vstup do prostoru termálních koupališť, s možností jednoho přerušení (přestávky na oběd podávaného v hotelu). Co mě ale zaskočilo, byla změna ve výdeji lehátek k opalování. Cena se nezměnila, zůstala 2€/den/kus. Změnil se způsob vydávání. Bylo si nutné zakoupit lehátko u poslední kasy, samozřejmě vystát frontu, zaplatit a potvrdit čipem. Při výdeji lehátka, zase potvrdit v areálu chipem. Ne už při vrácení. Lehátka byla na začátku prázdnin dost zašpiněná. Organizační změna, ale dost zdržuje, když už máte předplacené chipy.

V bazénu s termální vodou v rozmezí teplot 30 - 35°C plavali nějaké černé mazlavé kousky něčeho a to každý den a bylo jich v relaxačním bazénu opravdu dost. Ptal jsem se plavčíků, co to je? Prý řasa... Nechtělo se mi věřit, že rostlina. Ale byla a v horkém bazénu plavali kousky i se zelenými kousky řasy a teplota vody byla 38°C. Nezaznamenal jsem, že by tuto závadu někdo řešil. Prý se řasa drží v potrubí. V bazénech plavala volně ve vodě, pak odumřelé kousky u dna, kde proudila voda méně, vypadalo to nechutně.

Tak uvažuji, zda soukrom. majitel nemá finance, na filtraci, nebo chemické vyčištění potrubí. Co se mi nelíbilo a plavčíci s tím nic nedělali, bylo porušování zákazů na vyvěšené tabuli nad bazénem, že jde o "Relaxační bazén" především bazén s vodou o teplotě v rozmezí 32 – 35°C - sedací, kde je zákaz plavání, skákání a chození do bazénu v jakékoli obuvi. Prostě lidi si tam brali děti a ty nedodržovaly zákazy, děti plavaly, skákaly v bazénu, tím šplouchaly vodu všem kolem do tváří a když jsem napomenul dítě, když mě bolestivě koplo do svalu stehna, tak matku ani nenapadlo dítě okřiknout a za něj se omluvit, ještě nastoupil tatínek a bez znalosti věci o co jde, začal sprostě nadávat a řvát jak tur, no primitivní jednání udivilo mnohé kolem. Snažil jsem se mu říct s ukázáním na tabuli o jaký bazén se jedná, nepochopil a řval dál, jednalo se o českého turistu. Myslel jsem si o něm své a dal jsem se s ním nebavil. Těžko vysvětlit blbci, že je blbec. U bazénu s vyšší teplotou seděl plavčík na posedu a hlídal dodržování pravidel, u plaveckého bazénu a bazénu pro malé děti jsem píšťalku slyšel pořád, tam ta benevolence byla na jiné úrovni. Těch střetů v relaxačním bazénu bylo u jiných lidí také pár, ne každý si vyvěšenou tabuli přečetl...

Občerstvení kolem bazénů bylo všude dostatek i výběr jídel a pití, ceny nebudu komentovat, byly vyšší a to o dost než je běžné. Nicméně, člověk hlady netrpěl, měl široký výběr jídel, pochutin a pití. Musím však dodat, že všichni neslušně podražili a oproti minulým rokům pořádně.

Okolí hotelu  průměrně (3,7/5)

Město Velký Meder.

Těžko srovnávat s lázeňskými městy Slovenska, Maďarska a Čech. V podstatě luxusnějších módních obchodů, butiků, zlatnictví, to tady nenajdete, co vážně vadí, kvůli podvečerním procházkám není kam jít. Malý trh se zbožím k vodě před vchodem k bazénům, je opravdu chabá náplast na nákupy ve Velkém Mederu. Pravda je že tady fungují obchody Billa, Kaufland a ještě pár menších. To základní tady nakoupíte, pokud si budete vařit sami. Že se tady staví hotely pro hosty, je sice hezké, ale lidi se potřebují zabavit i po 20.hodině, jedna hospoda u promenády s cikánskou muzikou to nezachrání. A o jiné kultuře nelze ani mluvit.

A je něco organizované v ostatních hotelech? Třeba i zájezdy do blízkého okolí za dešťových dnů? Měla by tady být v dosahu koupališť výletní CK, která by měla mít v hotelech vývěsní tabulku se zájezdy do blízkého okolí, třeba vinných sklepů, hradů a zámků, vodních děl v dojezdové vzdálenosti na Slovensku, Maďarsku a Rakousku, případně zájezdy na kulturní akce do divadel, vystoupení hudebních skupin. Pokud někde něco visí, není to výrazně prezentováno, nevšiml jsem si.

Samotný areál v létě funguje do 20:00, tam je vidět pořád, že se něco buduje, nicméně z mého pohledu město Velký Meder za ta léta, co sem jezdím dost spustlo. To že vznikají nové restaurace, směřuje jen k jídlu. A co kultura ve městě? Vše to působí mdle, neviděl jsem, že by město mělo také zájem získat peníze z turistů, proč toho vůbec nevyužije, vždyť by se mu to ve velkém vrátilo. Termální koupaliště je jedna věc, ale co vytvořit centrum lázeňské péče, balnea léčebná centra pro širokou a i zahraniční veřejnost s doktory, projekt na několik let, ovšem to už mělo začít před x lety. Ale nikdy není pozdě. Návštěvníci rádi utratí peníze, když budou vidět, co město nabízí. Možná jsem idealista a vidím to moc světle.

Celkový dojem  průměrně (4/5)

Celkový dojem? Jsem s rokem 2024 zklamán, čekal jsem víc, těšil jsem se, ale první, co mě dorazilo, tak změna ubytování, na kterém si vždy zakládám a když bylo k horšímu, tak to ve mně už do dalších dnů zanechalo pachuť nedůvěry. Pak na koupališti už není vidět na vyvýšeném sedátku u relaxačního koupaliště s vodou 32 – 35°C plavčík , který by razantně usměrňoval skákající děti s rodiči. Plavčíci v podloubí mezi krytým a venkovním bazénem tam byli pouze do počtu a s velkou benevolencí, cokoli dělat.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 3
z 3 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro zamilované a manželské páry
  • Pro mládež
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Jižní Slovensko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání