Vladimír Čermák
Recenze hotelu Royal Horizon Baobab Hotel **** (Senegal - M'bour - La Somone)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Mgr. Vladimír Čermák |
Vloženo: | 22. 1. 2019 |
Pobyt: | leden 2019 |
Přečteno: | 1 320x |
Recenze se líbila: | 413 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 1 |
2,5 - Tento zájezd v žádném případě nesplnil má očekávání, nebýt vlastního hotelu, služeb v něm a sluníčka, bída.
Ubytování
V sedm hodin večer netekla ve druhém patře hotelu voda, což hodně snižuje jinak dobrý dojem z hotelu. Velmi pozitivně působí zeleň uvnitř areálu (květiny, stromy, keře a pod.).
Strava a stravování
Strava dost pestrá a chutná včetně prostor ke stravování + vstřícné chování personálu jídelny. Rovněž venkovní bary dobré.
Vybavení, služby a personál hotelu
Nejsem náročný cestovatel, takže pro mne byla většina věcí uvnitř hotelu vyhovující včetně chování a přístupu personálu, ale přece jenom:.
Animace - vše bylo postaveno pro francouze, což se projevovalo tím, že animátoři hovořili zásadně francouzsky, česky ani slovo. Navíc rozhodně nedělá dobrá dojem to, že jdete z nákupu na tržišti mimo hotel a u vchodu do areálu vás strážní kontrolují, jestli nenesete zbraně.
Delegát nic moc, jeho informace byly sice rozsáhlé, ale jejich obsah ubohý. Pozitivní výjimku zde tvoří starost o lidi při příjezdu a při odjezdu. Podle mého názoru by měl rovněž pro česky mluvící lidi zajišťovat česky mluvené animace, které samozřejmě nemusí provádět on.
Nevím, kam zařadit nabízené výlety, ale rozhodně nikomu nedoporučuji výlet k nabízenému a předem velmi vychvalovanému růžovému jezeru. Jedná se o větší smradlavý rybník, do kterého je přístup pouze z blátěného břehu a kde není pořádné místo pro převlékání. A to nejhorší z toho - pokud se chcete z té smradlavé vody vysprchovat na místě, tak je zde jen jediný způsob: U rákosí poblíž převlékací budky stlučené ze tří prken číhá místní chlapík, který na vás vychrstne kýbl s vodou, kterou před vámi nabral z louže u budky a pozor - okamžitě na vás dost nekompromisně vyžaduje jedno euro.
Pláž a moře
Moře bylo po celo dobu studené, rovněž přístup k němu byl pro dlouhou haldu ostrých kamenů dost nepříjemný. Navíc po celou dobu pobytu od moře foukal vítr, který byl navečer již tak studený, že si člověk musel vzít svetr. Vlastní písečná pláž velmi dobrá.
Zde se trochu podařilo napravit dojem vnitřními bazény, které neměly chybu.
Okolí hotelu
0. - Pokud tím nemyslíte vlastní areál hotelu, tak zde existuje jediné slovo - Chánov. A to se raději moc nerozepisuji o tom, že jakmile opustíte areál hotelu, vrhne se na vás horda místních obyvatel (většinou mužů), kterých se téměř nelze zbavit a kteří se vás snaží za každou cenu nahnat do nějakého místního obchůdku (pokud se to tyto barabizny dají tak nazvat). Na to jsme rozhodně nebyl průvodcem připraveni.
Celkový dojem
Čekal jsem něco lepšího, rozhodně jsem nebyl nadšený. Podobné dovolené by neměly být postaveny jen na tom, jaký je hotel, ale na tom, aby bylo něco zažití i mimo hotel.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 37 z 40 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Ivan K., Chrudim: Názor respektuji, ale chybí soudnost... - 31. 1. 2019 11:43
Vážený pane MAGISTŘE /když si na tom titulu tak zakládáte../, rozhodně Vám neupírám právo na vlastní priority pro hodnotící kritéria, ale osoby s VŠ vzděláním bych skutečně očekával trochu více soudnosti a reálné objektivity ! Pobývali jsme tam společně, dokáži Vás tedy poměrně přesně lokalizovat mezi dalšími cca 50 Čechy, ale v některých ohledech se fakt nestačím divit... Sice mohu plně potvrdit, že dílčí problémy s vodou opravdu byly, dokonce i v přízemních bungalovech a že veškeré animace se odehrávaly výhradě ve francouzštině - ale co jste čekal v zemi, kde je to prakticky úřední jazyk pro cizince a kde je francouzský vlastník, či jistě alespoň nájemce, hotelu ? Četl jste někde, že bude přítomen český animátor ?? (já nikoliv). Nespletl jste si náhodou recenzní portály ? Tady máte hodnotit v podstatě jen to, co nabízí samotný hotel !!! Co mají s hodnocením hotelu společné fakultativní akce, zajišťované českou CK ? Musím bohužel souhlasit s tím, že ten celodenní výlet, a zvláště pak část okolo Růžového jezera, byl opravdu slabý - ale ani v nejmenším za to nemůže hotel ! Byla to jen Vaše volba a Vaše zklamání, ale nic by na tom nezměnilo, ani kdyby byl v hotelu český personál... A korunu jste tomu nasadil s tím studeným mořem - i žáci na 2.stupni ZŠ vědí, že Atlantik je, zvláště v zimě, studený ! Info o teplotě vody byla k dispozici na mnoha různých webech... a vy to zahrnujete do hodnocení hotelu... A že večer trochu fouká, to je také problém ? - když pojedete na dovolenou v ČR a bude tam pršet, bude to také problém ubytovacího zařízení ? Vadí-li Vám vše, co souvisí s místními a obecně chudobou černé Afriky, jezděte raději do luxusních středisek středního Východu - jen si připravte 2,3, 5 i 10x více peněz... Takže bych si propříště dovolil požádat o podstatně větší míru objektivity a celkové soudnosti. Pohybujete-li se na portálu s hodnocením hotelů, neřešte počasí, výlety, obtěžování obchodníčků ve vesnici a vlastní frustrace, ale řešte hotel, tak jako byste si rezervaci sjednal individuálně sám. Pokud z Vaší recenze vypustíme, co tam objektivně nepatří, bude výsledek výrazně odlišný !!!! reagovat