Od *** skoro za 70 tisíc jsme čekali mnohem víc!
Recenze hotelu Strofades Beach Hotel *** (Řecko - Zakynthos - Tsilivi)
Hodnocení: |
průměrně:
3,6/5
|
Autor: |
Fanda |
Vloženo: |
4. 8. 2024 |
Pobyt: |
červenec 2024 |
Přečteno: |
3x |
Recenze se líbila: |
37
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
3 |
V Hotelu jsme byli ubytovaní týden. Srovnání máme požehnaně, takže opravdu nás tento hotel nenadchl. To co nám vynahradilo špatný hotel jsou krásy Zakynthosu.
Ubytování
průměrně
(3,6/5)
Zařízení hotelu i pokojů ošumtělé, zastaralé. V koupelně opravdu hodně zašlé sprchové hlavice.
Strava a stravování
průměrně
(3,6/5)
Jídlo bylo nedochucené, strašně malý výběr ať se jedná o snídani, oběd nebo večeři. I přes All inclusive jsme se často stravovali mimo hotel. Je ale pravda, že jsme s rodinou docela rozmazlení, co se týče jídla.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,7/5)
S personálem jsme byli spokojení.
Pláž a moře
průměrně
(4,2/5)
Pláž i moře na jedničku.
Okolí hotelu
průměrně
(3,3/5)
Klasické Řecko, žádný luxus a super uklizený veřejný prostor nečekejte.
Celkový dojem
průměrně
(3,6/5)
Bohužel jsme byli opravdu nespokojení. Zakynthos je ale nádherný a se zapůjčeným autem, jsme objevili nespočet krásných míst a pláží.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 54 z 74 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
zkušený cestovatel: 70 za 3* ??? - 5. 8. 2024 6:26
Fando, to snad neé ? Takhle zkušený cestovatel si v dnešní době objedná v Řecku kategorii 3* ? To je jako byste pro svého obchodního partnera v ČR zajistil nocleh na ubytovně... Jo, časy se mění - co bylo přes COVIDem, dávno neplatí, kategorie ubytování 3* je nyní mizerná i ve Španělsku či SAE (a zejména ve spojení s AI stravováním). Chcete-li nějaký extra gastro luxus, asi nezbyde než Mexiko.... maximálně ještě vyšší úrovně SAE či Omán (a raději ne v hlavní sezóně, v té zimní je to ještě finančně únosné). reagovatFanda: Re: 70 za 3* ??? - 5. 8. 2024 14:40
Bohužel nám to bylo prezentováno jako 4 hvězdička. reagovatZkušený cestovatel: Re: Re: 70 za 3* ??? - 5. 8. 2024 17:24
To je sice smutné, ale bohužel stále častější jev u našich CK - i mně se to nejméně dvakrát stalo. Za to ovšem nemůže to ubytovací zařízení, ale jen a jen prodejce ! Pozor i na dvojí hodnocení, některé CK udávají jednak oficiální (tedy hlavně vlastní 'chlubení' hotelu) kategorii a kromě toho i ještě své známkování, obvykle dle kladnějších recenzí svých zákazníků. A klidně se přitom odkážou na web 10 let dozadu, dnes již neexistující . Problém je hodně i v tom, že po COVIDu opravdu nastal brutální propad úrovně a majitelé se často té své odebrané hvězdičky nechtějí vzdát, tak sami používají starší materiály, s lepším hodnocením. Tak víc štěstí pro příště ! reagovat