Napsat recenzi

VAROVÁNÍ - pouze PODprůměrný PENZION

Recenze hotelu Georgina Inn Hotel *** (Řecko - Zakynthos - Agios Sostis)

Hodnocení:
průměrně: 1,9/5
Vloženo:
Pobyt: září 2021
Přečteno: 547x
Recenze se líbila: 148 čtenářům
Fotografie: 8
Videa: 0
Komentáře: 2
  • Kompletní nedělní nabídka nápojů pro AI stravovací program (večer přidali ještě oranžádu a pár kostiček ledu okolo) Kompletní nedělní nabídka nápojů pro AI stravovací program (večer přidali ještě oranžádu a pár kostiček ledu okolo)
  • Obědové menu programu All Inclusive (přiznávám, že salátu jsem trochu odjedl a vodu vypil) Obědové menu programu All Inclusive (přiznávám, že salátu jsem trochu odjedl a vodu vypil)
  • Vchod do ubytovací části, už ten trochu varuje (ještě že sousedi vlevo nechávají svítit) Vchod do ubytovací části, už ten trochu varuje (ještě že sousedi vlevo nechávají svítit)
  • Přístup k nadzemním podlažím - nekrytý, neosvětlený, bez popisu... Přístup k nadzemním podlažím - nekrytý, neosvětlený, bez popisu...
  • Východ z pokojů v suterénu může vypadat i takhle.. Východ z pokojů v suterénu může vypadat i takhle..
  • Ani výhled z teras u pokojů není nic světoborného (asi aby to barevně ladilo) Ani výhled z teras u pokojů není nic světoborného (asi aby to barevně ladilo)
  • Nerozluštili jsme, zda jde o zázemí pro veřejnost nebo personál /patrně obojí/ Nerozluštili jsme, zda jde o zázemí pro veřejnost nebo personál /patrně obojí/
  • Nejbližší okolí - polní práce + chov drůbeže na denním požádku Nejbližší okolí - polní práce + chov drůbeže na denním požádku

Hotel ani náhodou - dle všech obecných rysů jde o zcela obyčejný, spíše slabší, PENZION, u něhož jde o zcela záměrné zkreslování faktů od CK (od fišerů) a de facto v mnoha případech lživé informace v nabídce.

O úrovni dobře vypovídá i fakt, že nenajdete hosty jiných než českých CK a po odjezdu našeho turnusu zbyl jediný host...

Předcházející recenze bohužel ani v nejmenším nebyly nepravdivé, s blížícím se koncem sezony se úroveň ještě dále snížila.

Doplnění po "vyřízení" REKLAMACE u pořádající CK.

Na sezonu 2021/22 je rating zařízení snížen, v závěru nabídky se malým písmem uvádí, že oficiální kategorie hotelu jsou pouze ** (to ovšem CK xxx nebrání to dále nabízet jako ***...) a nenabízí se již stravování AI, ale pouze plná penze či plná penze PLUS - v podstatě pak upravili všechny aspekty, vůči nimž jsem reklamaci podával - tato ovšem byla shledána jako nedůvodná a neoprávněná. I v těchto nových souvislostech doporučuji, abyste se této volbě vyhnuli velikým obloukem !!!

Ubytování  průměrně (2,4/5)

To je asi ještě to nejlepší, čeho se můžete dočkat.... Při kategorii *** to vcelku odpovídá - pokoje menší, ale zařízené účelně a docela slušně udržované, vybavení v rozsahu popisu, až na drobnosti vše jakž takž funkční. Drobné nedostatky jsou v úklidu, koš s použitým toaletním papírem rozhodně nebyl vynášen denně, výměna ručníků jen 1x týdně, velice pomalý odtok sprchy (ten zahltí i větší proud z umyvadla) a počet lezoucích mravenců by též mohl být menší), ale je to ještě přijatelný standard (míněno pro úroveň 3*).

Že nejde o hotel, ale o pouhý penzion, je zřejmé i z toho, že v čase cca 22:30 až 7:00 není přítomen nikdo z personálu, přístup do společných prostor je zcela uzavřen... máte-li vlastní baterku, můžete vyjít na ulici. Řešení přístupu do ubytovací části je vůbec divné, za polorozpadlými dřevěnými dveřmi je temná ulička ke schodištím, bez jediného funkčního světla, přístup k pokojům je nekrytý a za deště /v den příjezdu/ byl pohyb po kluzké dlažbě až nebezpečný /nevidíte, kde voda je a kde ne/.

Strava a stravování  průměrně (1,6/5)

Chuťově převážně OK, ale rozsah nabídky - zvlášť pro program All Inclusive - naprosto katastrofální a obecnému statusu zcela neodpovídající.

Snídaně ještě ucházející, i když stále to samé 7 dní v týdnu. Jediný automat na teplé nápoje sice fronty při 11 hostech nepůsobí, ale nabídka 2 sáčků čaje již varovala... Jediné slané pečivo obnáší toastový chléb, ze sladkého pak mini croasanty /bez náplně/ - a ty jsou podávány po celý den jako avizované svačinky. 2 druhy džusů a byť v originál Tetra Pack balení, naředěny více než 1:1. Obecně problémem teplota pokrmů, část jich byla (pečené fazole /z konzervy/, mini párečky) studená ihned po přemístění k výdeji. Nevhodná je doba, resp. začátek výdeje (až v 8:30), což způsobí, že jakákoliv organizovaná aktivita vás o tu snídani připraví.

Obědy naprostá katastrofa, nabídka zcela minimální a evidentně poskládáno ze zbytků po večeři. Jediné, čím nešetřili, bylo množství oleje, v němž plavaly jak přílohové brambory, tak kupodivu zeleninové směsi. Jediným čerstvým pokrmem byla variace na řecký salát, ale stále týž dokola a suroviny nejnižší jakosti (např. olivy s peckou velikosti 5-7 mm, sýr typu Feta v počtu 3 krychliček 1 cm na porci). Ve druhé polovině pobytu, když počet ubytovaných klesl pod 10, přešli na servírované menu - i v českém bufetu alespoň posypou brambory trochou petrželky - nebýt salátu, šlo spíše o teplý předkrm...

Večeře již mírně bohatší, šly složit i 2-3 chody, ovšem variabilita opět minimální - jeden den maso v kouscích, druhý pak mleté. Kromě prvých 2 dnů ani žádná polévka (jedl jsem ji totiž sám..)

Jako zákusek 2-3 piškotové řezy, ke konci i s kopečkem šlehačky, opět dohromady max. 4 varianty + krém/želé, ale jako jediné ovoce stále dokola obyčejný meloun !!!

Největší hrůzou ovšem byla nabídka nápojů - pro program All Inclusive samoobsluha s možnou volbou vody /neperlivé/, max. 3 nealko /cola, sprite + místní oranžáda/ a B + Č víno - toto ovšem nalévané v kumbálu za pípou, z obyčejné PET lahve po vodě a ředěné nejméně 3:1 (jsem vinař a toto bylo řidší než klasický vinný střik). Veškeré nealko jen mírně pod teplotu okolí (denně 28°), pouze večer obsypaly PETky trochou ledu, ale tak do 5 cm výšky.

Nejsmutnější na to ovšem bylo, že delegátka toto označila jako zcela obvyklý standard pro tento "hotel" a v podstatě se nám vysmála, že máme, co jsme chtěli, když jsme si koupili nejnižší cenovou nabídku.. pak se objala s majitelkou a odjela.

Ovšem když sedí u stolu někdo od majitelky /spolupracovníci, dodavatel, opravář/, porce na talíři vypadá úplně jinak - snad ještě větší, než na reklamním poutači nebo ve stálém jídelním lístku.

Že je zde se stravováním něco špatně, vyplynulo zjevně i z toho, že za celý týden jsme zaznamenali max. 3 páry hostů, kteří navštívili veřejnou část restaurace (ač sousední taverna doslova přetékala hosty, zvláště večer). A to majitelka zpravidla sama večeřela v té své části u stolu, aby to trochu vypadlo, že nemá úplně prázdno... ale když jediná servírka musí přebíhat ulici a má dilema, zda obsloužit ubytované hosty nebo lákat ty komerční, nemůže stíhat vše...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,1/5)

Jeden bazénEK je tak opotřebovaný, že působí dojmem zelenkavého bahňáku - za celý týden se do něj mimo mne nikdo neodvážil. U zázemí (1 spol.WC, 1 umyvadlo + sprcha) není jasné, zda nejde o sociální zařízení pro personál.

Jídelna v sobě kombinuje vše, co je v běžném hotelu alespoň formálně odděleno - recepce, lobby, výdej jídel + samoobsluha nápojů pro AI, WC společné i pro personál... V noci je však vše kompletně uzavřené - opět všechny znaky obyčejného penzionu !

Personál čítá max. 6 osob a to včetně majitelky - na náš turnus 12-ti osob to ještě stačilo, stlaní postelí obvykle zvládla uklízečka během snídaně.

K dispozici je cca 20 plážových lehátek, ovšem prostor je tak malý, že prakticky vylučuje jejich natáčení vůči slunci a nejméně třetina je převážně ve stínu. Dvě nafukovací hračky pro malé děti to u bazénu nevytrhnou, stejně jako plastový dětský koutek v zahradě veřejné části restaurace.

Personál je nicméně dost přívětivý, zvláště pokud je ráno pozdravíte v rodné řeči a trochu pochválíte něco u jídla... a majitelce je nutno objektivně přiznat plus zato, že nám v den příjezdu poskytla pozdní snídani, ač na ni nebyl nárok... Nevím, jak by to vypadalo s nějakým balíčkem (které řada hotelů poskytuje jako náhradu na nemožnost čerpat zaplacené služby AI), ale vzhledem k sortimentu nabídky jsem nenašel ani odvahu se na to zeptat a raději si koupil na cestě čerstvé...

Pláž a moře  průměrně (3,8/5)

Tady docela OK, jde i pláž pochopitelně veřejnou, má níž nemá 'hotel' žádný vliv... snad jen vzdálenost udávaná v nabídce CK je jako obvykle nejkratší spojnice /přes cizí zahrady/ a v praxi nepoužitelná - a patrně čirou náhodou delegátka doporučí úsek s naprosto nejvyšší cenou služeb... jelikož možností je max. 8 v délce 1 km, jistě snadno objevíte nabídku levnější.

Nejde ovšem o široké pláže typu Egypt, naopak - často je to jen na délku lehátka a někde se ještě musí pak obcházet již vodou. Tím pádem je celý písečný pás mokrý a vysychá jen těsně na povrchu, bohužel to připomíná čerstvě položený beton... Jde o poměrně hlubokou zátoku, což způsobí naplavení pásu biologických nečistot u kraje a pohyb dle režimu příliv/odliv - minimálně ráno ovšem nájemci pláží nečistoty shrabou jen občas se tvoří kupičky na břehu. Vstup do vody je velmi pozvolný, vhodný i pro malé děti a voda je převážně čistá, díky menší hloubce též teplá, ale kupodivu hladina dost zvlněná. Já chodil až k části, kde se pobřežní silnička vrací do vnitrozemí /cca 800 m od ubytování/, za 5 EUR na celý den jsem měl celý komplet 2 lehátek + slunečník a možnost používání WC v bistru/marketu nahoře - provozovatelka to obejde několikrát denně, vybere poplatek, omete písek z opuštěných lehátek, s úsměvem prohodí pár slov s každým, kdo o to stojí.

Okolí hotelu  průměrně (2,5/5)

Žádná sláva, jde o zpětnou uličku z úplného konce letoviska, ocení spíše ti, kdo se vyhýbají rušným centrům.

Ráno vás spolehlivě vzbudí kokrhání kohoutů, případně plašiče v sadech a vinicích, později obslužná doprava... večer zase při usínání přemáháte tahavé melodie okolních taveren a vracení motorových vozidel všeho druhu přilehlé auto/moto půjčovny. Ale hotelů je zde relativně málo 2-3 klasické, potom ten náš "jakohotel" a zbytek jsou spíše apartmány či přímo priváty v domech usedlíků - v blízkosti není žádná diskotéka, lunapark ani větší supermarket, to musíte min. 3 km do rušnějšího centra Laganas. Jezdí sice i veřejný BUS, ale jen 1x ráno a 1x odpoledne, raději spoléhat na sebe.

Pozor za tmy /šera/, cesty jsou úzké, značně klikaté a přestože převažují menší vozidla (třeba FABIA je již považována za větší) a skútry nebo čtyřkolky, najednou se vynoří autobus, který to má vyježděné na centimetry kolem zídek.

Celkový dojem  průměrně (1,9/5)

Lokalita ještě OK, z ubytování spíše rozpaky, ze stravování /a zaplaceného programu All Inclusive/ obrovské zklamání a z přístupu delegátky CK naprosté rozčarování - v podstatě nehájila zájmy klientů, ale majitelky. Tisíckrát milejší je mi arabský student - asistent delegátů v muslimských zemích, s nedokonalou češtinou, než zdejší "madam" od pořadatele zájezdu.

Doufám, že tato varianta bude pro příští sezonu z nabídky zcela vyřazena /právem lze předpokládat, že ten podnik zkrachuje.../, pokud ne, dá se doporučit jen jako nejlevnější ubytování a vyvarujte se většího rozsahu stravovacích služeb.

Korunu tomu nasadil přístup CK *** s vyřízením reklamace - prakticky vše, na co jsem si stěžoval, pro příští sezonu poupravili, ovšem reklamaci zamítli jako neodůvodněnou...!

FOTO, se všemi "perlami" nabídky, doplňuji - v případě zájmu o další podrobnosti se ozvěte prostřednictvím komentáře k recenzi.

A to nejlepší nakonec - vyjádření CK pořádající zájezd: VIZ KOMENTÁŘ...

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 7
z 34 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Aleš : Recenze - 22. 9. 2021 17:02

Dobrý den, Ivane, ozvěte se mi prosím na email: cewr@centrum.cz. Právě sepisuji reklamaci zájezdu, tak jestli by se nešlo domluvit nějak kolektivně. Děkuji. Aleš Č. reagovat

Ivan: Stanovisko pořádající CK k reklamaci - 2. 11. 2021 14:24

Vyjádření k reklamaci zájezdu – Potvrzení o zájezdu č. 12398603 Vážený pane Kyselo, vzala jsem si na starost posouzení Vaší reklamace Potvrzení o zájezdu číslo 12398603 zájezdu do Řecka na ostrov Zakynthos a ráda bych Vám na ni reagovala. Kompletně jsem si prostudovala celou dokumentaci, která se vztahovala k Vašemu zájezdu, včetně komunikace s delegátkou působící v místě Vašeho pobytu. Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě a mrzí mě, že jsme v tomto případě nenaplnili některá Vaše očekávání. Dovolte mi uvést, že službami i ubytováním hotel Georgina Inn 3* odpovídá průměru hotelů své kategorie v rámci destinace. Mezinárodní kritéria, jaké úrovně by měly služby konkrétní třídy hotelu dosahovat, neexistují, a proto se služby hotelů byť stejné kategorie liší. Oficiální kategorie hotelu tři hvězdy je přidělená místními úřady a hotel musel splnit kritéria a nároky proto, aby toto hodnocení získal a také jej udržel, proto s ním ani naše CK nemůže polemizovat. Kvalita a úroveň hotelů se však neodráží pouze v počtu hvězdiček, ale také v cenové kategorii, ve které je nabízen. Úroveň a rozsah služeb hotelu reflektuje cena vynaložená za ubytování, kdy velmi značnou částí ceny zájezdu je cena letenky. Také nelze mezi sebou srovnávat jednotlivé hotely a to ani hotely v rámci jedné destinace. Každý hotel má jinou nabídku v rámci programu stravování. Rozsah a rozmanitost stravování jsou v kompetenci managementu hotelu. Každý hotel má svá pravidla v poskytování stravovacího programu a nelze mezi sebou srovnávat jednotlivé hotely a to ani hotely v rámci jedné destinace. Jsou plně v kompetenci hotelu a cestovní kancelář do ně nemůže zasahovat. Během sezony může docházet k různým úpravám vzhledem k vytížení hotelu, tedy k odchylkám služeb a je to plně v kompetenci hotelu a z toho důvodu si naše cestovní kancelář si v tomto ohledu vyhrazuje právo pro tyto změny a toto upozornění je uvedeno v Podmínkách pro cestující, které jsou součástí Potvrzení o zájezdu. Otevírací doba barů a restaurací, stejně jako rozsah poskytování stravování je plně v kompetenci hotelu, během sezony může docházet k různým úpravám vzhledem k vytížení hotelu. V období před hlavní sezonou a po ní přináší vedle výhodných cen na druhé straně i skutečnost, že některá zařízení (bary, diskotéky apod.) nejsou v provozu. V těchto obdobích se stává, že i hotel nenabízí služby v plném rozsahu. Na skutečnost, že v případě nízkého počtu klientů využívajících daný typ stravovací služby a mimo hlavní sezonu (červenec, srpen) může dojít ze strany hotelu ke změně typu stravy, upozorňujeme v Podmínkách pro cestující, které jsou součástí Potvrzení zájezdu, s jejichž zněním objednavatel zájezdu potvrdil, že je seznámen a akceptuje je. Delegátka ve svém vyjádření uvedla, že se příležitostně také osobně na hotelu stravuje a neshledala, že by jakékoliv nápoje byly jakkoliv ředěny. Při večeři je podáván meloun. Vážený pan Ivan Kysela U Stadionu 715 537 03 Chrudim 3 *** Ráda bych vysvětila, že cestovní kancelář není pořadatelem výletů. Výlety v destinacích pořádají místní agentury, které si též určují pravidla pořádání, cenovou politiku a program. Cestovní kancelář zprostředkovává pouze jejich prodej. Upozornění ohledně doplatku uvedeného výletu na místě delegátka uvádí při prodeji daného výletu, je to takto nastaveno již dlouhou dobu, uvedená delegátka v destinaci Zakynthos je již 6 sezonu a výlet je takto stejně prezentován a dosud neevidujeme žádnou nespokojenost od našich klientů. Chceme Vás ujistit, že jsme udělali při jednání s našimi partnery v zahraničí maximum, abychom dostáli našim závazkům vůči našim klientům. Avšak ze strany klienta, který si zájezd zakoupil a uzavřel smlouvu v době trvaní pandemie, se předpokládá, že v souvislosti s panující situací může dojít k zavedení nějakých dalších protiepidemických či jiných mimořádných opatření může v průběhu zájezdu docházet ke změně v rozsahu či v kvalitě sjednaných služeb (např. k omezením souvisejícím s dopravou, k omezením služeb, zejména rozsahu a způsobu poskytování stravovacích, ubytovacích a dalších služeb, uzavření či omezení jednotlivých provozů hotelu, pláže, bazénů, sportovišť, fitness, atrakcí atd.). Naše klienty proto předem upozorňujeme a tato informace je také uvedena na Vašem Potvrzení o zájezdu: Rozsah a kvalita výše uvedených služeb a aktivit může být ovlivněna zavedením případných hygienických či protiepidemických opatření v dané destinaci. Tyto informace jsme avizovali předem a také jsou součástí sjednaných podmínek, které byly součástí Vašeho zájezdu a jsou závazné pro Vás jako klienta a pro nás jako cestovní kancelář. Uvedené informace jsme sdělili předem, jak jsem Vám uvedla a také jsou součástí sjednaných podmínek. Omezení však nemají vliv na platnost zájezdu jako takového, i když rozumíme tomu, že jsou pro klienty nepříjemná. Od cestujících je však potřebná součinnost. Uvedené odchylky od sjednaných služeb taktéž nezakládají právo zákazníka a dalších cestujících, v jejichž prospěch byla tato smlouva o zájezdu uzavřena, na slevu z ceny zájezdu, náhradu škody, imateriální újmy či právo na odstoupení od Potvrzení o zájezdu (smlouvy). Šetřením jsem neshledala porušení smlouvy. Nesoulad v očekávání ze zájezdu však není vždy důvodem pro uznání oprávněnosti reklamace. Celá reklamace byla důkladně prošetřena, po posouzení nebylo zjištěno žádné pochybení ze strany cestovní kanceláře, které by prokazovali naplnění zákonné dikce §2537 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Jak plyne z výše uvedených zjištění, nejedná se o pochybení na straně naší cestovní kanceláře a z tohoto důvodu neshledávám důvod ke kompenzaci ze zájezdu. Vážený pane Kyselo, pro Cestovní skupinu *** je důležité být i nadále partnerem na Vašich cestách a naší společnosti záleží na tom, abyste byl s našimi službami spokojen. Budu ráda, pokud se na nás s důvěrou obrátíte při výběru Vaší další dovolené. S pozdravem a přáním příjemného dne reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Zakynthos - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání