3.8-10.8.2021
Recenze hotelu Georgina Inn Hotel *** (Řecko - Zakynthos - Agios Sostis)
Hodnocení: |
průměrně:
1,9/5
|
Autor: |
Zdeňka J. |
Vloženo: |
12. 8. 2021 |
Pobyt: |
srpen 2021 |
Přečteno: |
389x |
Recenze se líbila: |
156
čtenářům |
Fotografie: |
2 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
3 |
-
All inclusive
-
All inclusive
Určitě už znovu NE
Ubytování
průměrně
(2,4/5)
Výhled z balkonu na bordel.
Strava a stravování
průměrně
(1,6/5)
Stále to samé, špagety, pizza, minimálně zelenina, ovoce jen meloun a to výjimečně. Dezertů vždy málo, all incl. nejlevnější limo z Lidlu, víno ředěné, chutnalo jak voda. Zmrzlina a pivo v all incl. nebylo!!!
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,1/5)
Paní uklízečka pečlivě uklízela denně.
Pláž a moře
průměrně
(3,8/5)
Okolí hotelu
průměrně
(2,5/5)
Celkový dojem
průměrně
(1,9/5)
V horším hotelu jsme nebyli.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 7 z 34 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Ivan K., Chrudim: a co reklamace u pořádající CK ??? - 22. 10. 2021 18:48
Zdravím, bohužel jsem nedal na předcházející záporné recenze a vyzkoušel na vlastní kůži.... a nezbývá mi než potvrdit, že jste měla na 100 % pravdu !!! Mohu se zeptat, zda jse se pokoušela tu katastrofu nějak řešit i s CK, jež pobyt nabízí a pořádá ? Já jsem tenpokus učinil,, ale vyřizovala to nějakám X.tá asistentka pomocného referenta a přestože jsem uvedl mnoho konkrétních bodů stížnosti, reakce byla zcela obecná a záporná /mimochodem, nahlédněte na nabídku stejného místa pro příští seznonu - ta je upravena úplně přesně ve všech bodech mé stížnosti../. Nejste ochotna v tom ještě něco podnikout, aby pořádající CK nepodváděla další klienty v příští sezoně ? reagovatZdeňka J.: Re: a co reklamace u pořádající CK ??? - 22. 10. 2021 18:57
Dobrý den, reklamaci jsem nepodávala, předem si myslím, že by to zamítli. Zájezd byl přes xxx a CK xxx. reagovat