Napsat recenzi

3.8-10.8.2021

Recenze hotelu Georgina Inn Hotel *** (Řecko - Zakynthos - Agios Sostis)

Hodnocení:
průměrně: 1,9/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2021
Přečteno: 390x
Recenze se líbila: 173 čtenářům
Fotografie: 2
Videa: 0
Komentáře: 3
  • All inclusive All inclusive
  • All inclusive All inclusive

Určitě už znovu NE

Ubytování  průměrně (2,4/5)

Výhled z balkonu na bordel.

Strava a stravování  průměrně (1,6/5)

Stále to samé, špagety, pizza, minimálně zelenina, ovoce jen meloun a to výjimečně. Dezertů vždy málo, all incl. nejlevnější limo z Lidlu, víno ředěné, chutnalo jak voda. Zmrzlina a pivo v all incl. nebylo!!!

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,1/5)

Paní uklízečka pečlivě uklízela denně.

Pláž a moře  průměrně (3,8/5)

Okolí hotelu  průměrně (2,5/5)

Celkový dojem  průměrně (1,9/5)

V horším hotelu jsme nebyli.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 7
z 34 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Ivan K., Chrudim: a co reklamace u pořádající CK ??? - 22. 10. 2021 18:48

Zdravím, bohužel jsem nedal na předcházející záporné recenze a vyzkoušel na vlastní kůži.... a nezbývá mi než potvrdit, že jste měla na 100 % pravdu !!! Mohu se zeptat, zda jse se pokoušela tu katastrofu nějak řešit i s CK, jež pobyt nabízí a pořádá ? Já jsem tenpokus učinil,, ale vyřizovala to nějakám X.tá asistentka pomocného referenta a přestože jsem uvedl mnoho konkrétních bodů stížnosti, reakce byla zcela obecná a záporná /mimochodem, nahlédněte na nabídku stejného místa pro příští seznonu - ta je upravena úplně přesně ve všech bodech mé stížnosti../. Nejste ochotna v tom ještě něco podnikout, aby pořádající CK nepodváděla další klienty v příští sezoně ? reagovat

Zdeňka J.: Re: a co reklamace u pořádající CK ??? - 22. 10. 2021 18:57

Dobrý den, reklamaci jsem nepodávala, předem si myslím, že by to zamítli. Zájezd byl přes xxx a CK xxx. reagovat

Ivan K., Chrudim: CK si je situace plně vědomá !!! - 24. 10. 2021 8:15

Zdravím, já jsem tu reklamaci podal, stejně jako nejméně 3 další účastníci mého termínu, a jak jste sama očekávala, byla zamítnuta. Neúspěšné bylo i následné odvolání k vyšší instanci, od výkonného ředitele jsem již ani nedostal odpověď, přestože ten opakovaně žádal mé hodnocení (ale ještě předtím, než jsem stížnost podal). Malou útěchou mi je, že v nabídce na příští sezonu je prezentováno toto zařízení s podstatně méně lživými údaji (téměř přesně dle textu mé stížnosti) a že v tomto rozsahu to už snad bude zcela NEPRODEJNÉ - aby si ušetřili zklamání další lidé. Momentálně se pokouším ty negativní zkušenosti s hotelem, ale též s xxx vkládat na další recenzní portály, včetně německých, aby přístup i jednání CK byl všeobecně znám. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Zakynthos - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání