Napsat recenzi

NEDOPORUČUJI

Recenze hotelu Rachoni Bay Hotel *** (Řecko - Thassos - Skala Rachoni)

Hodnocení:
průměrně: 2,6/5
Vloženo:
Pobyt: září 2024
Přečteno: 4x
Recenze se líbila: 32 čtenářům
Fotografie: 1
Videa: 0
Komentáře: 8
  • Z leva - rýže s něčím, maso s něčím, brambory s klobásou, pečená zelenina, těstoviny, rýže s něčím. To je veškerý výběr. Z leva - rýže s něčím, maso s něčím, brambory s klobásou, pečená zelenina, těstoviny, rýže s něčím. To je veškerý výběr.

Hezky položené místo hotelu přímo na pláži.

Bohužel i tak bych tento hotel již nikdy nenavštívila.

Ubytování  průměrně (2,5/5)

Velmi skromné pokoje.

V koupelně jeden háček na 4 ručníky. Nefungující splachovadlo WC. Žádná polička na vaše hygienické potřeby nebo drogerii.

Strava a stravování  průměrně (2,1/5)

kATASTROFA!! Bohužel cestovní kancelář nabízela stravu jen ALL Inclusive. Jinak bychom se rádi stravovali v řeckých hospůdkách, máme rádi řeckou kuchyni. Strava v tomto hotelu byla pro nás za trest. To nebylo ani SOFT SOFT ALL inculusive. Malý výběr jídel, jak oběd, tak večeře. Jeden druh masa, vždy vařený s něčím dohromady - vaření v jednom hrnci. To stejné, rýže, těstoviny. Vždy jsme to pojmenovali šlichta. Snídaně celý týden to samé.

Na fotce je veškeré jídlo na oběd nebo večeři.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,2/5)

Velmi neochotný a protivný majitel hotelu. I když od nás při příjezdu dostal myslím ucházející dýško byl velmi neochotný. bylo těch řešení sním více ale jeden nás udivil nejvíce, kdy nám pokojská odebrala špinavé ručníky a nedala čisté. Bylo asi 14h odpoledne a chystali jsme se jet do města Thassos. Pan majitel řekl že nám ručník vymění až po 18h !!! Prosím??? Nakonec jsem ho přemluvila, slušně, ale z toho jeho řeckého brblání jsem usoudila že byl velice znechucený co si to dovoluji požadovat!!!!

Velice pak neochotný personál na baru, tvářící se velmi naštvaně. O tom co nabízeli, spíše nenabízeli v rámci All inclusive by byl taky dlouhý popisek.

Pláž a moře  průměrně (4,2/5)

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

Celkový dojem  průměrně (2,6/5)

Ne, už nikdy.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 10
z 32 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Inka: Dýško nebo bakšiš - 26. 9. 2024 14:30

Ani jednou jsme při příjezdu na ubytování "dýško nebo bakšiš" nedali, až při odjezdu a jezdíme i několikrát za rok. Zatím jsme byli vždy spokojeni, žádné velké nedostatky a podle toho i odměna. Vždyť si ten personál kazíte sami. reagovat

Renata: Re: Dýško nebo bakšiš - 26. 9. 2024 14:35

Trochu nerozumím toho jak si kazíme personál. Jezdíme také několikrát do roka proto máme srovnání. Pokud jsem s hotelem a službami spokojená tak samozřejmě mohu nechat dýško i každé ráno na pokoj atd. To ale nemá společného nic s tím co tento hotel nabízí v rámci all inclusive. reagovat

Inka: Re: Re: Dýško nebo bakšiš - 26. 9. 2024 14:59

Nevyjadřuji se k vašemu All inclusive, ale k vašemu dýšku u části Vybavení, služby a personál hotelu. reagovat

Ivan : Další, kdo se musel přesvědčit osobně... - 26. 9. 2024 18:39

Už jsem to jednou komentovat, někdy počátkem září.... pobyt mimo hlavní sezónu se obvykle nekupuje na first minut a zde bylo k dispozici přes 95% negativních hodnocení za poslední 2 sezóny - tak tu volbu fakt nechápu. A ještě dávat tuzer předem ? Úroveň 3*, i když pochopitelně existují výjimky, je dnes přijatelná tak na ostrovech Španělska, silně zklamáni byste byli i v SAE ! reagovat

Zkušený cestovatel: Kazíme si to hlavně sami - 28. 9. 2024 8:59

Bohužel je to tak, dát 'bakšiš' či 'dýško' je sice individuální právo každého z nás, ale my (Češi) jsme ve své letité zvyklosti řešit vše úplatkem prostě nepoučitelní. Za dobře odvedenou práci či služby NAD POVINNOST je i ve světě běžné, že následuje nějaká drobná odměna, ovšem pokusy o finanční motivaci předem je opravdu jen trapný pokus o to, získat nějakou imaginární výhodu před ostatními, tedy jen ta typická česká malost. Nemám rozhodně nic proti tomu, ke konci pobytu odměnit pokojskou za dobrý úklid, kuchaře a číšníky za dobré jídlo a barmany za vstřícnost, úsměvy a též zapamatování oblíbeného nápoje - ale dávat cokoliv předem, a za něco, co ani sami nevíte, je ubohost a vyvyšování se nad ostatní. Když to udělají všichni, druhá strana stejně nemůže vyhovět všem a někdo na to bude bitý stejně. Něco jiného je ovšem v arabských destinacích, kde se mnozí Čecháčci dožadují ubytování v 8:00 ráno, ač nárok na něj mají až po 14.hodině - tam může všimné efekt přinést hned.... reagovat

Renata: Re: Kazíme si to hlavně sami - 28. 9. 2024 9:39

Všiml jste si co je jádro této debaty? Připomenu_- Recenze hotelu Rachoni Bay Hotel . reagovat

Zkušený cestovatel: Re: Re: Kazíme si to hlavně sami - 28. 9. 2024 17:44

Ale nic nevylučuje reagovat na cokoliv, včetně komentářů - hned ten prvý byl velice trefný a relevantní ! Teď musím pochválit i ten druhý, 100% vystihuje hlavní fakta - téměř vše bylo známo z dřívějších recenzí. reagovat

Jarda: Re: Re: Kazíme si to hlavně sami - 29. 9. 2024 10:06

Co je jádro této debaty, jste si nevšimla vy! reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Thassos - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání