Napsat recenzi

Hotel Happy Days - příjemná dovolená rušená atmosférou a službami hotelu

Recenze hotelu Happy Days Hotel *** (Řecko - Rhodos - Theologos)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2013
Přečteno: 2 898x
Recenze se líbila: 457 čtenářům
Fotografie: 7
Videa: 0
Komentáře: 6
  • hotel zepředu - pohled na recepci hotel zepředu - pohled na recepci
  • bazén v noc bazén v noc
  • výhled z pokoje výhled z pokoje
  • pohled na hotel od bazénu pohled na hotel od bazénu
  • pohled od slunečníku na bar a recepci pohled od slunečníku na bar a recepci

celkový dojem z dovolené budu mít v mysli uložený jako dobrý, ale můžou za to spíše výlety, moře a hl. město Rhodos než ubytování a manažeři hotelu!

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Ubytování pro nás bylo spíše zklamáním. Pokoje zdaleka nevypadají tak jako jsou nafocené a chápu, že koupelny na obrázcích raději nejsou, protože tak ošklivé a staré koupelny jsem na dovolené dlouho nezažila. Také úklid poněkud váznul. Vetšinou uklizečky nechávali na zemi špínu a do koupelen snad ani nevkročily. Součástí pokoje měla být lednička, kterou však nebyl vybaven ani jeden pokoj v hotelu a rádio tam sice bylo, ale hrálo tak možná za krále klacka. Klimatizace je pouze za poplatek.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Jídlo nám zde po většinou vchutnalo. Celkový dojem kazilo all inclusive, který jsme si zaplatili a o kterém má vedení hotelu asi zcela jiné představy. Obnášelo pouze hlavní jídla (snídaně, oběd, večeře) mezítím pouze nápoje, na baru podávané výhradně v plastových kelímcích :-(. O ovoci jsme si většinou mohli nechat také zdát. Zmrzlina na baru byla pouze na vyžádání a nepřála bych jí ani svému nepříteli.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

Manažery hotelu jsme byli neustále na něco peskováni, jako například jsme nemohli jít v mokrých plavkách na bar pro pití, či si vzít jídlo na pokoj. Připadali jsme si spíše jako na táboře. Manažer hotelu před námi křičel a peskoval personál, což by se asi stávat nemělo. Wifi spíše nefungovala než fungovala. Za co můžu hotel pochválit, je krásný bazén a klidné prostředí bez hlasité hudby a animačních programů a ochotný personál, který bohužel doplácí na špatné vedení.

Pláž a moře  průměrně (3/5)

Moře se nacházelo cca 5 minut od hotelu. Pláž byla oblázková, takže na boty. Lehátka se slunečníky za poplatek a vetší vlny. Za krásnými písčitými plážemi bez vln je třeba dojet autem na východní stranu ostrova.

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

V okolí hotelu se nachází pár krámečků s drobným občerstvením a suvenýry. Je zde i několik menších restaurací.

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Celkový dojem hodnotím jako neutrální. Když pominu horší pokoje, spíše plnou penzi než all inclusive a napjatou atmosféru mezi personálem a manažery, dovolená byla fajn. Příště bych ale volila určitě jiný hotel a nejspíše východní než západní stranu ostrova.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 13
z 22 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro mládež
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Roman: Typická kverulantka? - 16. 8. 2014 18:43

"Manažery hotelu jsme byli neustále na něco peskováni, jako například jsme nemohli jít v mokrých plavkách na bar pro pití, či si vzít jídlo na pokoj." Milá dámo, to je celkem běžná věc, že se na bar nechodí v mokrých plavkách (vyjma plážového nebo pool baru). A co se týká nošení stravy na pokoj - odkud jste to proboha spadla, že žijete v dojmu, že lze z restaurace při programu AI odnášet jídlo? To Vám nestrpí nikdo a nikde. Zvlášť, když hotel vede program PP a AI současně. Takových vyčůránků, kde by si jeden pár koupil AI, druhý PP, a pak za cenu dvou lidí využívali služeb AI lidi 4, by se našlo hodně. reagovat

Petulina: Re: Typická kverulantka? - 16. 8. 2014 19:13

Mily zlaty... recenze jsou zde dobrovolne a mohu si zde vyjadrit jakkykoliv svuj nazor, byt je takovy ci onaky a at s nim souhlasi ci nesouhlasite. Natoz me nazyvat tim, cim jste me nazval. Nebudu vam odpovidat na otazku odkud jsem, nebot vam do toho vubec nic neni a vubec na to nezalezi. Odpovim vam jen na to, ze pokud si nekde zaplatite all inclusiv a mate s sebou jeden a pul rocni dite, pro nehoz mezi temi "hlavnimi" jidly nedostanete zadne jine jidlo, bohuzel jste nuceni nosit pro nej na pokoj veci od snidane obedu atd....Coz se asi da pochopit... reagovat

Roman: Re: Re: Typická kverulantka? - 20. 8. 2014 22:54

Ovšem, názor vyjádřit můžeš. Ale stejně tak musíš počítat s tím, že s ním někdo nemusí souhlasit a bude s ním polemizovat. Neptal jsem se odkud jsi a ani mě to nezajímá, otázka byla položena úplně jinak a byla svým způsobem řečnická. Odnést v ruce nebo na ubrousku kousek namazaného chleba nebo jablko nebývá při AI problém a taky jsem s tím nikdy problém neměl, ovšem to není odnášení jídla v pravém slova smyslu. Pokud to někdo nosí na talíři a má ho naložený jako pro dva dospělé (i to jsem viděl), tak je s tím obsluha ven nepustí. ... A co to chození v plavkách na bar? Na to nemáme odpověď? Předloni v Tunisku z baru vyhazovali ne v plavkách, ale i když tam někdo přišel jen ve "vasilu" a neměl zakrytá ramena. reagovat

Roman: Re: Re: Typická kverulantka? - 21. 8. 2014 0:42

Ano, recenze jsou o vlastním názoru. Ale podstatné je neudělat v nich ze sebe hlupáka. Jinak raději no comment. reagovat

Petulina: odpověď "milému" Romanovi - 21. 8. 2014 8:30

Aha, my jsme přesli na tykání? Do které školy jsme spolu chodili? Nějak si nepamatuji...Na vaší úroveň se nesnížím, protože nějaké základy slušného chování v sobě ještě mám. Na vaši reakci povím jen tolik, že nejsem tak hloupá, abych si na pokoj nosila celý oběd i s talířem..Problém byl i ten pitomý rohlík. Pokud mne provokujete k tomu, abych se s vámi hádala i kvůli záležitosti s mokrými plavkami, tak máte smůlu. Ne proto, že bych k tomu neměla co říct, ale proto, že mne slovíčkaření s vámi nebaví a mám důležitější věci na práci než si tady s vámi dopisovat. Jestli máte touhu do tohoto hotelu odcestovat na dovolenou, nikdo vám v tom nebrání. Užijte si to! Hlupáka ze sebe rozhodně nedělám a myslím, že má recenze třeba pár lidem pomohla udělat si obrázek na tento hotel a nevyhazovat své ušetřené peníze do vzduchu. Myslím, že to, že má rezenze se líbí 29 lidem mluví za vše a nemusí jí nevhodně komentovat, jako vy, jediný! Z této diskuze se odhlašuji, takže vaše další komentáře na mou osobu jsou zbytečné. reagovat

Roman: Re: odpověď "milému" Romanovi - 21. 8. 2014 16:04

Děvenko, anonymním internetovým tlachalům zásadně nevykám, zvlášť když projevují svou úroveň neznalostí pravopisu (bůhví, kolikrát se za nickem skrývá pubescent a snaží se jenom provokovat). K věci - v recenzi jsi nepsala o tom, že byl problém odnést kousek jídla na svačinu pro malé dítě, ale že byl problém odnášet jídlo z jídelny (chápeš ten rozdíl?). K těm mokrým plavkám, to snad bylo jen hledání dalších hnid. Mimochodem, byl jsem několikrát na dovolené, kde jsem o hotelích četl podobné recenze jako tu Tvoji, a vždy jsem dospěl k názoru, že recenzenti byli kverulanti hledající problém i tam, kde žádný nebyl. (A to se nebavím o pit*****, kteří si byli schopni stěžovat cestovce, že byli jako Češi diskriminováni, protože na recepci bylo napsáno: "Check in 14:00, cchech out 10:00".) reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Rhodos - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání