Napsat recenzi

Pefkov Garden 2016

Recenze hotelu White Olive Premium Lindos Hotel **** (Řecko - Rhodos - Pefki)

Hodnocení:
průměrně: 2,5/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2016
Přečteno: 514x
Recenze se líbila: 442 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Bohužel musím souhlasit s recenzí ČERVENEC z roku 2014. Vše začalo na recepci, kdy jsem dostali pro nedostatek pokojů malinký pokoj s ujištěním, že druhý den nás přestěhují. Nebylo to druhý den, ale až obden. To ještě nebylo nic proti tomu, když klienti neměli ubytování vůbec a taxíkem je rozváželi po jiných hotelích v okolí. Další den zpět, kde čekali na ubytování v Pefkov Garden. Po zásahu delegátky jsme dostali lepší pokoj, kde pak služby dosahovaly výborné úrovně. Ze stížností jiných klientů bylo však zřejmé, že tyto služby nebyly v každém pokoji, stěžovali si na chybějící ručníky nebo nedostatečnou či žádnou výměnu ručníků nebo ložního prádla. Největší překvapení nastalo v jídelně, kde pokud jste přišli včas, bylo vše nachystáno, ale pokud jste se zpozdili, marně jste hledali nějaký prostřený stůl, dostat čistý příbor byl nadlický výkon. Vše bylo zaviněno nedostatečným počtem personálu, který nevěděl, jestli má dříve sklízet ze stolu, nebo nově prostírat, umývat nadobí, donášet chybějící jídlo či točit nápoje. Opravdu vše probíhalo pod přísným dohledem paní, která přidělovala maso, rýži, těstoviny. pokud jste chěli více jak dva kousky masa (např. kuřecích nugetek, rybích prstů), museli jste se hlasitě hlásit, na každou skleničku pití stát frontu. O kvalitě jídla, čistotě nádobí a ubrusů se nebudu ani rozepisovat. Hlad jste neměli, ale pověst výborné řecké kuchyně značně pokulhávala. Až trapně působila na dezertním taliřku jedna až dvě švestky nebo nektarinka, či miska hroznového vína, největší luxus byl meloun 2x za týden, Po každém jídle byla možnost zmrzliny či spíše rozteklé zmrzliny. Jako sladká tečka za obědem či večeři to muselo stačit.

ALE krásný bazén s teplou vodou, dostatek lehátek u bazénu zdarma, pěkná zahrada, krásná písčitá pláž s pozvolným vstupem do vody, takže vhodná i pro malé děti, a to v docela krátké vzdálenosti od hotelu (300-400m) po asfaltové cestě mezi hotely, to vše nahradilo rozčarování z programu " all inclusive". I když, " když vše, tak vše" :-)).

Ubytování  průměrně (2,6/5)

Ale až po zásahu delegátky, zřejmě jako kompenzace za stěhování během pobytu.

Strava a stravování  průměrně (2,1/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,4/5)

U našeho pokoje pěkný nábytek, v koupelně malý sprchový kout. V našem termínu klimatizace zdarma.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

Market asi 200 m od hotelu, hotel v dostatečné vzdálenosti od centra Pefkosu, takže klid.

Krásné výlety po okolí, vesnička a pláže u Lindosu, Údolí motýlů, Údolí sedmi pramenů, vzdálenější mesto Rhodos a jiné. Chce to ale vypůjčit auto.

Celkový dojem  průměrně (2,5/5)

Oblast Pefkov, Lindos výborná, ale v jiném hotelu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 5
z 17 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro mládež
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Rhodos - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání