Napsat recenzi

bezkonkurenčně nejhorší zážitek ze všech našich pobytů v Řecku

Recenze hotelu Ilyssion Beach Resort *** (Řecko - Rhodos - Pefki)

Hodnocení:
průměrně: 2,2/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2022
Přečteno: 15x
Recenze se líbila: 84 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Jediné klady byly lokalita a úžasné, čisté moře. Místo má určitě potenciál, ale je škoda, že majitel/provozovatel hotelu necítí, že místo a čistota moře už jaksi v 21. století nestačí k tomu, aby měl spokojené zákazníky, kteří by se vraceli. Turismus je určitě byznys, ve kterém je hodně konkurence....a v období internetu je možné si přečíst recenze mnoha lidí z celého světa. Udělali jsme tu chybu, že jsme přečteným recenzím tak úplně nevěřili, protože rok předtím jsme byli na Rhodosu v jiném hotelu, o kterém jsme slyšeli chválu od známých, kdy ale recenze na internetu nebyly vůbec příznivé. Na místě jsme museli dát za pravdu známým, hotel byl až asi na dvě drobné připomínky super a pobyt jsme si užili. Připadalo nám, že jsou lidé rozmazlení a neví, co už by si naporoučeli. V případě hotelu Ilyssion ale po naší osobní zkušenosti věřím, že všechny negativní recenze jsou pravdivé a klienti rozmazlení nejsou.

Ubytování  průměrně (2,4/5)

Nejsme nároční, nakonec pokoj je opravdu jen na přespání. Fakt nepotřebujeme designový studiový apartmán, stačí, když je pokoj jakžtakž uklizený, není tam hmyz a plíseň a funguje klimatizace. Starší, základní vybavení, pokud funguje, není něco, kvůli čemu bychom si stěžovali.

Strava a stravování  průměrně (2/5)

Tady jsme ale očekávání měli, nakonec do Řecka jezdíme dost často, tak máme možnost srovnání. Všude se zatím snažili, aby si člověk pobyt užil po všech stránkách. K tomu samozřejmě patří i řecká kuchyně a řecké speciality. A to byla ta největší katastrofa. Jak nabídka jídel, tak i organizace jídelny. Spousta "unavených" dopékaných polotovarů, až na opravdu vzácné případy absence čerstvého ovoce a zeleniny, recyklace nedojedených zbytků způsobem, který by nemohla schválit žádná hygiena na světě. Jen 2x za pobyt jsem měla pocit, že do kuchyně musel zavítat profi kuchař, protože připravené maso bylo chutné, šťavnaté. To byl jeden oběd a jedna večeře. Jinak bylo maso většinou tuhé nebo vysušené, jednou nešlo ani ukrojit, natož rozžvýkat. Opět dost časté recykláty, ovšem stejně nepovedené. Jednou byla polévka a protože já je miluju i v létě, dala jsem si porci. Vím, že vývar je polévka, která má řídkou konzistenci, ale dosud nikdy předtím jsem nejedla polévku, která by kompletně jako voda i chutnala. Celkově jídlo může vyhovovat jen totálnímu flegmatikovi, kterému je úplně jedno, čím si plní žaludek. Bylo by také dobré, kdyby ten, kdo tvoří jídelní lístek, přemýšlel. Občas byly těstoviny, ale nebylo, co k nim. A suché těstoviny nejsou zrovna to, co byste si po zaplacení ALL INCLUSIVE zájezdu chtěli dát. K organizaci jídelny: totální nestíhačka, několikrát jsme napočítali až 40 lidí ve frontě, často chybí talíře, nikdo to zřejmě průběžně nekontroluje, aby se doplnilo, několikrát jsem upozorňovala na prázdnou láhev s olivovým olejem, o takové věci, jako je kečup, hořčice, párátka, si musíte říkat. Chápu, že se stane, že při tom frmolu občas někomu něco upadne na zem. Párkrát jsem viděla, že jídlo někomu vypadlo, ale nikdo to neřešil. Není to věc zdaleka jen estetická, ale hlavně nebezpečná. Vím o paní (v jiné destinaci), která takto uklouzla a zlomila si nohu.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,3/5)

Recepční ne úplně ochotná a příjemná paní, která bohužel neví, co to je, se usmát (přitom to nic nestojí), jinak celkem v pohodě. Bar byl zpravidla s dlouhými frontami, odradí vás to.

Pláž a moře  průměrně (3,6/5)

Za nás spokojenost.

Okolí hotelu  průměrně (3/5)

Výhoda je zastávka busu hned před hotelem, ale nakonec se dá i pěšky, do nejbližšího městečka to není daleko. Půjčili jsme si auto a každý den podnikali výlety, z okolí bych určitě doporučila Lindos. Ze vzdálenějších míst, která stojí za návštěvu, bych jmenovala Prasonisi na jihu a pláž Ladiko (pokud aspoň šnorchlujete a přijedete tam brzy ráno, máte šanci vidět opravdu pestrý podvodní život).

Celkový dojem  průměrně (2,2/5)

Moře a lokalita není úplně zásluha majitele/provozovatele. Je třeba zapracovat na úrovni služeb, ale k tomu evidentně není ochota, protože stížnosti stejného rázu se opakují už několik let a z hotelu, pokud se někdo namáhá, přichází identické reakce ve smyslu, že děkují a že určitě využijí hodnocení na to, aby se zlepšili, případně reagují arogantně. Na kvalitě služeb se ovšem nic nemění. Už v průběhu pobytu nás bylo dost, kdo byl nespokojený a napřed jsme si stěžovali delegátovi, ten nás odkázal na reklamační oddělení ***. Sepsali jsme tedy reklamaci, kterou jsme adresovali cestovce i s doprovodnými fotkami. Věc se docela táhla, ale nakonec cestovka konstatovala, že bylo vše v pořádku. Já osobně bych se do tohoto hotelu nevrátila ani s obrovskou slevou, Velké zklamání. A s *** už taky nikdy více.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 22
z 72 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Rhodos - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání