Napsat recenzi

Dovolená

Recenze hotelu Kabanari Bay Hotel *** (Řecko - Rhodos - Kiotari)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2015
Přečteno: 552x
Recenze se líbila: 408 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Oproti ostatním také 3-hvezdičkovým hotelům HRŮZA. Nechápeme jak tento hotel mohl dostat 3 hvězdičky. Hotel je jinak v klidné oblasti asi 1km máte menší nákupní centrum carefour.

Ubytování  průměrně (2,7/5)

Na hotel jsme přijeli v 1:30 na recepci nás uvítala recepční slovensky hovořící. Po předání klíče jsme se dostali ihned na pokoj, skvěle přivítání ve formě (oproti ostatním pokojům) staré kliky, která nám nešla jednu chvíli otevřít. Nejvíce nás, ale překvapila placená klimatizace (15 eur) v pokoji nebyla televize ani lednice. Lidé, kteří s námi přijeli měli buď televizi, lednici a nebo také nic, jak se to rozdělovalo bychom rádi věděli. Za celý týden nám personál ustlal cca. 2x, ručníky nevyměnil za celý týden ani jednou (nějakým pokojům ano), jen vynesl koš. Náš týdenní pobyt zde doplňoval nepříjemný zápach odpadu. Komáry jsme celkem přežili.

Strava a stravování  průměrně (2,7/5)

Jelikož většina z nás měli z čeho porovnávat, i dvou hvězdičkový hotel byl v porovnání ve stravě luxus. Celý týden byli k obědu a večeři špagety, párkrát maso, jednou i zapáchající, jídlo bylo někdy dokonce nedopečené, ovoce žádné (kromě melounu), o stolu dezertů si můžete nechat jenom zdát, jen želé a zmrzlina. k pití jste si mohli nalít jen vodu pro colu, džus atd. jste si museli zavolat obsluhu, jelikož (někdy ani nepřišla) která vám jeden nápoj na osobu donesla. Jídelna se skládala ze 3 chodů v lodnách. Saláty byli jen nakrájená zelenina a nebyla ani čím dochutit. Od 16:00 do 17:00 byla ,,odpolední svačina´´ na papíře, který jsme dostali slibovali sušenky a koláčky ostatní za polatek (toasty) za celý týden tam byli jen sušenky od snídaně jednou je tam dokonce ani nedali.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,8/5)

Personál se nám zdál rodinný na baru se střídali 2 číšníci bar byl do 21:00, což nás zaskočilo, někdy jsme na číšníka museli čekat dokonce 15 min, protože pomáhal v kuchyni. Slavné all incllusive se skládalo z coly, džusu, citrónové limonády vína, piva a kafe, na mícháné nápoje zdarma můžete zapomenout, navíc nealkoholické nápoje někdy došli a prostě nebyli. Bazén neměl čističku (byl zakalený a nechtějte vědět co bylo na dně) jen ráno tam personál nasypal chlór, to bylo vše. Balíčky na výlet (když jste prošvihli oběd) tam neexistovali.

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Celou dovolenou naštěstí zachránilo krásné moře s kterým jsme se ještě nesetkali...Bylo čisté a teplé. Lehátka byla bohužel za poplatek (6 eur). Pláž byla neupravovaná písčito-oblázková. z hotelu na ni bylo vidět. na pláži moc lidí nebylo.

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

Klidné.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Ušlo to

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 25
z 51 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Rhodos - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání