Nespokojenost s jednáním 1. den na recepci
Recenze hotelu Mitsis Alila Resort & Spa ***** (Řecko - Rhodos - Faliraki)
Hodnocení: |
průměrně:
3,8/5
|
Autor: |
Luděk |
Vloženo: |
13. 10. 2022 |
Pobyt: |
srpen 2022 |
Přečteno: |
118x |
Recenze se líbila: |
125
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Krásný hotel, výborná obsluha, výborné jídlo. Stejný problém jako již jeden klient. Měli jsme zaplacený apartmán pro dospělé a 3 děti s bočním výhledem na moře. Dostali jsme ubytovaní v přízemí s výhledem na silnicí určeném pro invalidy s vytékající vodou do chodby, s uvolněným umyvadlem špinavým ručníkem
S obtížemi a s pomocí našeho delegáta nám byl apartmán výměněn za náš původně zaplacený.
I přesto jsme plánovali příští rok pobyt ve stejném hotelu, ale zaráží nás stejná stížnost od dalšího vašeho hosta.
Ubytování
průměrně
(4/5)
Nebýt 1. dne a problémech na recepci bylo by to na 5 hvězdiček
Strava a stravování
průměrně
(4,7/5)
Výborná
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,7/5)
Milý personál
Pláž a moře
průměrně
(4,8/5)
Pěkný
Okolí hotelu
průměrně
(4,3/5)
Slušné
Celkový dojem
průměrně
(3,8/5)
Vše zkazil přístup recepce při příjezdu.
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 5 z 6 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.