Napsat recenzi

Faliraki hotel Gondola

Recenze hotelu Hotel Gondola ** (Řecko - Rhodos - Faliraki)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2013
Přečteno: 435x
Recenze se líbila: 437 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Vědomě jsme kupovali pobyt v dvouhvězdičkovém hotelu, zejména kvůli umístění a také na základě recenzí, které se snad vždy rozplývaly nad dobrým jídlem a skvělým přístupem personálu. Tak letos to bylo OPRAVDU jinak! Nejspíš se vyměnil majitel, který chce jen "rychle vydělat". Hotel byl skoro plný a je celkově na 2* pohodlný a čistý, služby odpovídají a jsou dostatečné. Ne tak jídlo! Opravdu jsem celý pobyt litovali, že jsme si polopenzi zakoupili. Stejně jsme chodili na "normální" večeři každý večer ven.

A přístup personálu - strašné. Po jídelně neustále chaoticky pobíhali 4 číšnici, kteří nebyli schopni ani utřít stůl anebo jen tak bezmyšlenkovitě stáli za barem, koukali do prázdna a kouřili.

Do Řecka jezdím ráda už léta, a myslím si, že patřím ke skromným lidem, kteří upřednostňují krásné pláže a moře před pohodlím hotelu, ale jsem přesvědčená, že s takovým přístupem, jaký jsme zažili v hotelu Gondola ve Faliraki, to asi Řeci moc daleko nedotáhnout.

Ubytování  průměrně (2,6/5)

Skromné, odpovídající dvěma hvězdičkám, ale dostatečně vyhovující. Čisto a každý den úklid. Nemám žádné výhrady.

Strava a stravování  průměrně (2,1/5)

Jedním slovem - katastrofa. To, že bydlíte v dvouhvězdičkovém hotelu neznamená, že musíte jíst jídlo, které vypadá jako psí konzervy.

Snídaně ještě šly - rautového typu, každý den šunka, sýr, margarín, džem, zelenina (většinou jen krouhané zelí, asi dvakrát místo toho rajčata nebo okurka - vždy ale jen jeden druh), pečivo, čaj, rozpustná káva, mléko. 3x přidali jogurt a dvakrát vejce (kterých bylo jen pár, takže ten kdo přišel později neměl už nárok).

Zato večeře - tak o těch je i škoda mluvit. Předkrm se skládal z malého talířku, na kterém bylo na střídačku položeno trochu zeleniny anebo tak cca 10 dkg těstovin (vždy "vrtulky" ) se 4 mini kousky jakéhosi neindetifikovatelného "masa". Hlavní jídlo - trocha těstovin, rýže nebo jeden suchý brambor s asi cca 5dkg masa (kromě kuřecího stehna, které bylo jen jednou). Nikdy ryba ani nic řeckého. Bez zeleniny. Desert - kopeček zmrzliny nebo malý zákusek. Tak toť vše - hodnota denního jídla cca 100 Kč (a to fakt nadsazuji).

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Pěkný bazén, wifi na recepci.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

V Řecku je snad moře všude krásné. Zde zejména nádherná nudistická pláž (modrá vlajka) cca 5 minut od hotelu, kvůli které zde jezdíme.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Celkový příznivý dojem zkazila strava a personál hotelu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 5
z 12 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Lucie Jirová: Ceny potravin - 27. 7. 2013 11:06

Dobrý den, chtěla bych se Vás zeptat kolik se vyskytují ceny za večeři. Zvažujem dovolenou bez stravy a chtěla bych porovnat, jestli to nevyjde levněji zájezd bez stravy, než s polopenzí. Děkuji za odpověď S přáním příjemného dne Lucie Jirová reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Rhodos - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání