Napsat recenzi

Střecha nad hlavou a strava k tomu - víc nečekejte!

Recenze hotelu Grecian Fantasia Resort *** (Řecko - Rhodos - Faliraki)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 1 152x
Recenze se líbila: 466 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Potřebovali jsme hodně "fantazie" k tomu, abychom zde nepřišli o nervy!

Je dosti troufalé tento hotel nazývat "Fantasia" natož pak "Resort".

Hotel využívají především čeští klienti z cca 8mi cestovních kanceláří.

Zbytek jsou ruští klienti.

Kaliméra aneb vítejte v absurdistánu......při příjezdu se hradí poplatek (bakšiš s příjmovým pokladním dokladem) za vše, co je jinde běžným standardem:

- televize

- klimatizace

- trezor na pokoji

- internet

Ubytování  průměrně (3,7/5)

České klienty, kteří tvoří majoritu klientely, ubytují povětšinou do nejlevnějších pokojů, které jsou v prvním poschodí. Tyto pokoje mají poloprůhledné skleněné vstupní dveře, kterými je možné večer zvenčí spatřit veškeré možné i nemožné dění v pokojích. Milovníky hygieny těla také nepotěšíme, chce to hodně gymnastiky ošetřit ve zdejším sprchovém koutě alespoň základní tělesné partie.

Kdo ztratí trpělivost, je možno upgradovat na lepší pokoj, za finanční úplatu samozřejmě.

Strava a stravování  průměrně (3,4/5)

O žádný kulinářský zázrak se nejedná. Parkrát jsme zde pojedli, parkrát jsme také pojedli jinde. Výborné snídaně dělají v baru hotelu Orion a ještě vám k tomu vykouzlí příjemné usměvy.

Co je však naprostým unikátem jsou "smrduté" roky řádně nemyté podnosy, na které si musíte jídlo naservírovat a také zároveň tento podnos doručit zpět do kuchyně. Pokud tak neučinite, jste napomínáni jako ve škole.

Interiér restaurace doplňují instrukce v českém a ruském jazyce říkajíc, co při stravování "musíte" nebo naopak "nesmíte".

Hygiena při stravování, ehm... nějaký ten opar, ale jinak nic vážného (vyjádřeno kvantitativně - dva opary na dvě osoby).

Vedle restaurace je toaleta, kde je k dispozici mýdlo - zde je možno dokonat finální úpravu příborů a sklenic před jejich použitím.

P.S. Z hotelových pokrmů občas kromě hostů také ujídají mouchy a vosy, tak jenom pro pořádek, abychom nezapomněli na alergiky.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Své ratolesti můžete zasvětit do hracích automatů, je jich zde několik.

Personál hotelu jsou jeho majitelé, kteří se při své práci tváří dosti frustrovaně. Nikdo z personálu nepozdraví první, čekají, až tak učinite vy.

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

Pláž pěkná, moře čisté - spokojenost.

Na průzkum okolních pláží se můžete vypravit i autobusem např. Anthony Quinn/Ladiko, Traganou/Afantou, Tsambika, Lindos. Event. lze taxi (Traganou 11 EUR, Ladiko 7 EUR)

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Klidnější část Faliraki

Autobus město Rhodos 1 cesta: 2,2 EUR (Jezdí v sezóně až do pozdních nočních hodin.)

Autobus Lindos 1 cesta: 4 EUR (Pozor při cestování zejména večerním autobusem zpět z LIndosu - některé spoje zřejmě nezajíždí do centra Faliraki, ale zastavují na hlavní silnici.)

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

Hotel je vhodný pro klienty, kteří kromě střechy nad hlavou a stravy nemají žadná další očekávání a nároky. My se z této kategorie nerekrutujeme, takže tento hotel nebudeme doporučovat ani do něj znovu nepojedeme. Good luck!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 19
z 35 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Rhodos - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání