Nikdy víc - zkopíroval jsem část své stížnosti CK
Recenze hotelu Evita Mare Hotel **** (Řecko - Rhodos - Faliraki)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Pavel Š. |
Vloženo: | 12. 12. 2019 |
Pobyt: | červenec 2019 |
Přečteno: | 1 310x |
Recenze se líbila: | 284 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Po příjezdu do hotelu Evita Mare ****, nám však byly přiděleny pokoje, kde nebylo možné zapnout televizi ani klimatizační zařízení, protože nebyly dostupné ovladače od uvedených zařízení, a to ani po opakované stížnosti na recepci hotelu. Na terase hotelových pokojů byla absence stolu a židlí. V koupelně zcela chyběla zástěna ve sprše a neodtékal odtokový kanálek, kdy se při sprchování voda šířila po celé koupelně. Ve všech 3 hotelových pokojích trčely ze zdí dráty, v pokoji zákazníka č. 3 byla dokonce veliká díra ve zdi, nefungovala tam vůbec elektřina a místo uklizeného pokoje byl na posteli igelitový pytel s odpadem, což je ve 4* hotelu zcela absurdní. Tyhle vady jsme oznámili bezodkladně recepci hotelu a delegátce společnosti na základě ustanovení
§ 2537 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“), kde nám v noci bylo sděleno, že nejsou k dispozici reklamační protokoly a není zde ani žádná kompetentní osoba (recepce ve 4* hotelu = jeden asi 16tiletý kluk, který neuměl téměř slovo anglicky).
Po úmorné noci, kde jsme kvůli absenci ovladače na klimatizaci nemohli spát, jsme okamžitě kontaktovali delegáta vaší společnosti a nechali si zavolat majitele hotelu. Ten nám samozřejmě ve všem dal za pravdu, uvedl, že o všech těchto problémech ví, omluvil se a ve spolupráci s delegátkou nám na základě našeho trvání poskytl náhradní ubytování v jiném hotelu stejné jakosti dle ustanovení § 2538 občanského zákoníku.
Na závěr bych rád uvedl, že jednání vaší společnosti je zcela neseriozní, kdy nabízíte k inzerci hotel, který nebyl zdaleka hotový v době našeho pobytu, a to jsme byli až třetí turnus danou sezonu. O všech těchto problémech vědí animátoři, delegátka, personál a dokonce i majitel hotelu, a přesto všechno hotel dál inzerujete, přestože nesplňuje v žádném případě úroveň 4* hotelu dle evropských či světových standardů. (To dle mého subjektivního názoru nesplňoval ani náhradní hotel). Musím však podotknout, že delegátka vaší společnosti byla velmi aktivní, ve všem s námi spolupracovala a řešení uvedených problémů bylo velmi pružné.
Ubytování
Byly nám přiděleny pokoje, kde nebylo možné zapnout televizi ani klimatizační zařízení, protože nebyly dostupné ovladače od uvedených zařízení, a to ani po opakované stížnosti na recepci hotelu. Na terase hotelových pokojů byla absence stolu a židlí. V koupelně zcela chyběla zástěna ve sprše a neodtékal odtokový kanálek, kdy se při sprchování voda šířila po celé koupelně. Ve všech 3 hotelových pokojích trčely ze zdí dráty, v pokoji zákazníka č. 3 byla dokonce veliká díra ve zdi, nefungovala tam vůbec elektřina a místo uklizeného pokoje byl na posteli igelitový pytel s odpadem, což je ve 4* hotelu zcela absurdní.
Strava a stravování
Katastrofa, školní jídelna, chybělo téměř vše.
Vybavení, služby a personál hotelu
Animátoři byli super.
Pláž a moře
Zcela jiná než na webu, o bazénu ani nemluvím, ten byl tak pro 5 lidí max.
Okolí hotelu
Klasika.
Celkový dojem
Šílený, nejhorší je, že CK o tom všem věděla, jenže prostě chtěla vydělat, tak to neřešila, i když ví, že lidem pokazí dovolenou. Jelikož toho máme dost procestovaného, tak jsme si to nenechali líbit, jsem právník a vím co si mohu dovolit, bohužel smůla pro ostatní klienty, že se nechali uchlácholit výletem lodí či slevou pár korun.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 21 z 43 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »