Napsat recenzi

Nikdy víc - zkopíroval jsem část své stížnosti CK

Recenze hotelu Evita Mare Hotel **** (Řecko - Rhodos - Faliraki)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2019
Přečteno: 1 310x
Recenze se líbila: 284 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Po příjezdu do hotelu Evita Mare ****, nám však byly přiděleny pokoje, kde nebylo možné zapnout televizi ani klimatizační zařízení, protože nebyly dostupné ovladače od uvedených zařízení, a to ani po opakované stížnosti na recepci hotelu. Na terase hotelových pokojů byla absence stolu a židlí. V koupelně zcela chyběla zástěna ve sprše a neodtékal odtokový kanálek, kdy se při sprchování voda šířila po celé koupelně. Ve všech 3 hotelových pokojích trčely ze zdí dráty, v pokoji zákazníka č. 3 byla dokonce veliká díra ve zdi, nefungovala tam vůbec elektřina a místo uklizeného pokoje byl na posteli igelitový pytel s odpadem, což je ve 4* hotelu zcela absurdní. Tyhle vady jsme oznámili bezodkladně recepci hotelu a delegátce společnosti na základě ustanovení

§ 2537 a násl. zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“), kde nám v noci bylo sděleno, že nejsou k dispozici reklamační protokoly a není zde ani žádná kompetentní osoba (recepce ve 4* hotelu = jeden asi 16tiletý kluk, který neuměl téměř slovo anglicky).

Po úmorné noci, kde jsme kvůli absenci ovladače na klimatizaci nemohli spát, jsme okamžitě kontaktovali delegáta vaší společnosti a nechali si zavolat majitele hotelu. Ten nám samozřejmě ve všem dal za pravdu, uvedl, že o všech těchto problémech ví, omluvil se a ve spolupráci s delegátkou nám na základě našeho trvání poskytl náhradní ubytování v jiném hotelu stejné jakosti dle ustanovení § 2538 občanského zákoníku.

Na závěr bych rád uvedl, že jednání vaší společnosti je zcela neseriozní, kdy nabízíte k inzerci hotel, který nebyl zdaleka hotový v době našeho pobytu, a to jsme byli až třetí turnus danou sezonu. O všech těchto problémech vědí animátoři, delegátka, personál a dokonce i majitel hotelu, a přesto všechno hotel dál inzerujete, přestože nesplňuje v žádném případě úroveň 4* hotelu dle evropských či světových standardů. (To dle mého subjektivního názoru nesplňoval ani náhradní hotel). Musím však podotknout, že delegátka vaší společnosti byla velmi aktivní, ve všem s námi spolupracovala a řešení uvedených problémů bylo velmi pružné.

Ubytování  průměrně (3/5)

Byly nám přiděleny pokoje, kde nebylo možné zapnout televizi ani klimatizační zařízení, protože nebyly dostupné ovladače od uvedených zařízení, a to ani po opakované stížnosti na recepci hotelu. Na terase hotelových pokojů byla absence stolu a židlí. V koupelně zcela chyběla zástěna ve sprše a neodtékal odtokový kanálek, kdy se při sprchování voda šířila po celé koupelně. Ve všech 3 hotelových pokojích trčely ze zdí dráty, v pokoji zákazníka č. 3 byla dokonce veliká díra ve zdi, nefungovala tam vůbec elektřina a místo uklizeného pokoje byl na posteli igelitový pytel s odpadem, což je ve 4* hotelu zcela absurdní.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Katastrofa, školní jídelna, chybělo téměř vše.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Animátoři byli super.

Pláž a moře  průměrně (3,9/5)

Zcela jiná než na webu, o bazénu ani nemluvím, ten byl tak pro 5 lidí max.

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

Klasika.

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

Šílený, nejhorší je, že CK o tom všem věděla, jenže prostě chtěla vydělat, tak to neřešila, i když ví, že lidem pokazí dovolenou. Jelikož toho máme dost procestovaného, tak jsme si to nenechali líbit, jsem právník a vím co si mohu dovolit, bohužel smůla pro ostatní klienty, že se nechali uchlácholit výletem lodí či slevou pár korun.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 21
z 43 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Rhodos - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání