už nikdy
Recenze hotelu Evita Bay Hotel **** (Řecko - Rhodos - Faliraki)
Hodnocení: |
průměrně:
2,5/5
|
Autor: |
Josef |
Vloženo: |
19. 9. 2024 |
Pobyt: |
září 2024 |
Přečteno: |
1x |
Recenze se líbila: |
40
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Po příletu nás nechali čekat 4 hodiny na pokoj, poté nám zdělili že je plný hotel a 2 noci budeme v jiném hotelu vzdáleném 1 km od moře. Přijeli jsme s rodinou, ale to je nezajímalo. Jako kompenzaci nám nabídli lehátka u moře. V náhradním ubytování jsme potkali mnoho dalších vyděšených turistů s náramkem Evita Bay. Zřejmě normální praxe prodat pokoj dvakrát.Po návratu na hotel naše zklamání pokračovalo. Malo personálu na obsluhu v jídelně. Často nedoplněná strava, stůl po předchozích strávnících nikdo nepřipraví. Prostřít si musíte sami. O nedostatku skla v jídelně nemluvím. Ranní káva do plastových kelímku opravdu nechutná, taktéž ani večerní víno. Jedno velké zklamání. Josef
Ubytování
průměrně
(2,6/5)
ušlo to
Strava a stravování
průměrně
(2,6/5)
katastrofa
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,6/5)
personál milý, ale málo
Pláž a moře
průměrně
(3,5/5)
dobrá
Okolí hotelu
průměrně
(2,5/5)
nic moc
Celkový dojem
průměrně
(2,5/5)
hrúza
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 2 z 8 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.