Napsat recenzi

Katastrofa

Recenze hotelu Evi Hotel *** (Řecko - Rhodos - Faliraki)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2022
Přečteno: 179x
Recenze se líbila: 95 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Tento hotel už NIKDY víc! Návštěva 7/2022. Po příjezdu jsme požadovali výměnu pokoje, protože nás ubytovali dle cestovní kanceláře ve zrekonstruovaném pokoji, kde byla nefunkční klimatizace, nesplachovalo WC, umyvadlová baterie jen stříkala, závěs od sprchového koutu končil 30 cm nad zemí, takže po první sprše celá koupelna pod vodou a výhled z pokoje do betonové zdi. Po vyřizování s delegátem a recepcí, kdy obě strany byly otrávené, že musí něco řešit, nám byl další den pokoj vyměněn, ale posun byl pouze ve výhledu z pokoje a vaně z které neteklo. Nevadí, že jsou pokoje staré, ale jsou nefunkční a špinavé. Úklid vůbec nefunguje, celý úklid spočívá v tom, že složí špinavé ručníky (klidně i ze země) a zmudlají prostěradlo do "vějíře". Celý pobyt nebylo zameteno nebo vytřeno, dva dny nebyl vynesen koš (kam se má vyhazovat použitý toaletní papír!), ručníky vyměnili až po opakované urgenci, když delegát informoval manažera. Pokud chcete k bazénu, je boj o nezničené lehátko a slunečník (celkem 40 lehátek a 9 slunečníků na cca 5 zaplněných budov!), bazén za celý pobyt nebyl čištěn. U baru stále fronta a každý den, i klidně v průběhu čekání ve frontě se měnilo, kolik si můžete vzít pití (člověk před vámi dostal 3 kelímky s pitím, ale vy už jste najednou měli nárok pouze na 1 pití). Vše samozřejmě z postmixu do plastových kelímků, které naplňují pouze do půlky. Snídaně, oběd i večeře ve špinavé a neklimatizované jídelně. Přes oběd se čeká i 30 minut ve frontě přes celou jídelnu v 50°C. V jídelně vzhledem k dusnu a smradu nelze moc vydržet a venku zase nemáte prostor kam si sednout, protože je všude po stolech špinavé nádobí nebo chybí židle (ty lidé využívají místo lehátek u bazénu). Výběr jídla KATASTROFA. Každý den pouze těstoviny, rýže, hranolky/brambory, listové těsto s náplní, vařená zelenina, maso nebo ryba ve vodě a mix salátů, vše bez chuti! První 2 dny trochu obměna (výměna ryby za kuřecí maso), dále stále dokola, ale každý den stále hnusné. Během týdenního pobytu pouze 2x meloun k obědu a ke snídani pouze kompotované ovoce, zelenina buď vařená (původně zmražená směs) nebo zamíchaná do salátu, kam byly přimíchány zbytky z předešlého oběda nebo večeře a do všech přimíchaná cibule. Neustále si musíte o něco říkat, že něco chybí, voda v barelu, příbory (dost často špinavé), talíře, ubrousky. A taky se může stát, že když přijdete 45 minut před koncem večeře, už není vůbec nic. Dost se divím některým pochvalných recenzím, zda to byl stejný hotel a nebo si lidé neváží svých peněz? Jinak Rhodos a oblast Faliraki určitě stojí za návštěvu, ale tento hotel už NIKDY!

Ubytování  průměrně (2,7/5)

Proleželé matrace, nefunkční klimatizace, špatný úklid.

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Hnus

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,2/5)

Staré a hlavně všude rozbité vybavení. (Proleželé postele, nefunkční klimatizace, proleželá nebo roztržená lehátka u bazénu, rozbité slunečníky, rozbité židle v jídelně... )

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

Faliraki je plné obchůdků, restaurací a barů. V pozdních hodinách dost živé. Určitě si každý najde to svoje.

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Hotel už nikdy víc a již by neměl být nabízen žádnou ck!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 73
z 143 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Rhodos - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání