Hana M.
Recenze hotelu Diagoras Hotel *** (Řecko - Rhodos - Faliraki)
Hodnocení: |
průměrně:
4,1/5
|
Autor: |
Hana M. |
Vloženo: |
12. 8. 2024 |
Pobyt: |
srpen 2024 |
Přečteno: |
3x |
Recenze se líbila: |
44
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Nikdy už více!!!Po příchodu na pokoj, děsivá matrace, špinavá odporná a rozškubaná.Druhy den jsme měnily pokoj,ten už byl v pořádku.Jen osušky nebyly podle počtu lidí na pokoji! Chyběly! Dále,to bylo to nejhorší, jídlo studené, nedobré, pořád stejné!! Jelikož jsme měli zaplacený all exlusive,tak jsme čekali jídlo po celý den!To nebylo!Jen odpoledne suché sušenky a ovoce ráno a večer,jablka a meloun, pomeranč.Pres den nic!Ani jednou zákusek,jen buchty!A nestíhali ani dodávat, když už došly třeba hranolky,dlouho to trvalo!! Prostě mi přišlo, že jim nezáleží na klientovi!!! Měli jsme dítě, chudák jedlo jen hranolky a já taky,byly gumové.
Ubytování
průměrně
(4,1/5)
Nic moc . První pokoj , špinavá, rozpáraná Druhý den jsme měli jiný pokoj jelikož mají problém koupit matrací.
Strava a stravování
průměrně
(4,1/5)
Žádná hvězdička
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,2/5)
Vybavení nic moc,a personál v pohodě.
Pláž a moře
průměrně
(4,4/5)
Krása
Okolí hotelu
průměrně
(3,2/5)
Nic moc.
Celkový dojem
průměrně
(4,1/5)
Už nikdy!!!A nebyli jsme sami co nebyli spokojeni.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 18 z 21 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Zkušený cestovatel: Naivka na N-tou - 12. 8. 2024 22:53
Teda osobo, když už hlavním cílem dovolené je pořádně se nažrat, a hlavně zdravého fast-foodu, tak si jednak pořádně přečtete, co znamená All Inclusive stravování (ano, je zřejmé, že vzhledem k úrovni písemného projevu budete mít i se čtením jisté potíže...) a potom neškudlete a vyberte si hotel alespoň lehce nadprůměrné kategorie ! Očekávat celodenní servis jídla ve 3* má logiku jako objednat si ji svatební hostinu v nádražním bufetu. Hotely obvykle začínají právě na těch 3* (naprosto výjimečné jsou 2*, ale zde už je třeba jen servírované menu a forma PP), jde tedy o úroveň nejnižší ! reagovat